Kan gebeuren ? ga jij ook zo praten als er zo grote aardbeving komt in Nederland ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef wise het volgende:
logisch. Dit beest heeft vele vrouwen hier in nederland iets verschikkelijks aan gedaan en mag zonder slag of stoten lekker gaan feesten in Turkia? Van de zotte.
Dat in haiti is gewoon natuurgeweld. Kan gebeuren.
Doe je dom of ben je domquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef mstx het volgende:
Wat wil je dan? Dat er één bericht op de voorpagina staat totdat er iets belangrijkers is gebeurd? Dan zou de aanslag van 11-09-01 er ongeveer 4 jaar op hebben gestaan.
Bij dit geval is een hele ploeg gestuurd naar Turkijequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
Meki, kranten sturen doorgaans geen verslaggevers naar een ander land. Die zitten daar al.
Dit dus. En Haiti staat nog steeds op de voorpagina, die mensen komen voorlopig echt nog geen aandacht te kort hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef DSGamer het volgende:
Haiti kan niet ELKE dag continu het voornaamste nieuws blijven.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=haiti+telegraaf&meta=&rlz=1R2ADBS_nlNL345&aq=f&oq=quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zijn verslagen van de getuigen in Haiti ?
waar zijn de laatste nieuws vover haiti ?
http://nos.nl/audio/12897(...)niet-naar-haiti.htmlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij dit geval is een hele ploeg gestuurd naar Turkije
Jij bent zelf een Telegraaf-lezer. Wat doe je anders op die site?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Meki het volgende:
Blijkbaar komen hier alleen telegraaflezers op af
Blijkbaar lees je zelf de Telegraaf anders was het je niet opgevallen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Meki het volgende:
Dat jij dit aan iemand durft te vragen. Jij moet toch wel verdomd veel lef in je lijer hebben he?quote:
Dit zijn toch wel de pareltjes. Van die argumenten die je voornamelijk tegenkomt bij mensen die het IQ van een kasplant hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef Magistic het volgende:
Ik vind het falende rechtssysteem in Nederland boeiender dan de mensen aan de andere kant van de wereld die ik toch niet ken. Als je het allemaal zo erg vindt, ga je toch lekker naar Haiti om de mensen daar persoonlijk te helpen. Die help je echt niet door een euro te storten om je eigen gemoedsrust af te komen.
Aah we hebben weer iemand die een euro heeft gedoneerd. En voel je je nu beter? Egocentrische stuk slijm dat je bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit zijn toch wel de pareltjes. Van die argumenten die je voornamelijk tegenkomt bij mensen die het IQ van een kasplant hebben.
Iets met pot en ketel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:37 schreef Magistic het volgende:
[..]
Aah we hebben weer iemand die een euro heeft gedoneerd. En voel je je nu beter? Egocentrische stuk slijm dat je bent.
Ik verafschuw de Telegraaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik hun keuze niet kan begrijpen om hun primeur groot op de cover te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Meki het volgende:
Verschil moet er wezen. Zeikerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef Meki het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telegraafi/
Honderdduizenden doden in Haiti maar de nazikrant vindt de Turkse " beest " belangrijker dan de aardbeving in Haiti.
Ze sturen geen verslaggevers naar Haiti maar sturen wel een hele ploeg naar Turkije.
quote:
Ditto!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
bij mensen die het IQ van een kasplant hebben.
Neuhj ik lees heel die krant niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:31 schreef Meki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |