Frank is een stugge speler die het van fysieke kracht moet hebben. Ik denk dat Potje daar minder moeite mee heeft dan een snelle spits......quote:

Ik denk het ookquote:Op maandag 1 februari 2010 16:17 schreef essence het volgende:
Nijland en Zijler zijn idd gevaarlijk als NEC het spel moet maken, daarnaast heeft Willem 2 een prima middenveld nu met Donald en vd Heijden. Word denk ik lastiger dan tegen Sparta!

Heldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef essence het volgende:
Hehe op Nijmegen 1, Potje op de vraag wat zijn mooiste wedstrijden waren:
Alle wedstrijden die we gewonnen hebben van Vitesse

Ja weet het, kom net teruggelopenquote:

19.00 stond het op DTH en Forza.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja weet het, kom net teruggelopenWanneer is dat officieel bekendgemaakt? Op DTH staat dat het deze week niet meer ingehaald kan worden omdat Willem II op vrijdag speelt, kopt dat?

Het is volgens mij ook heel moeilijk om in dit strakke competitieschema waarin de ene keer NEC dan weer willem II of vrijdag of zondag speelt midweeks te plannen. Is die 17e februari tijdens de beker?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Lekker in de vakantie. Zullen wel een hoop mensen weg zijn.

En hij had nog wel zoveel praatjes in De Gelderlanderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef -J-D- het volgende:
El Kabir ook intern geschorst voor wedstrijden van Jong NEC... Gaat lekker met hem.
Da's een slechte timingquote:Vleminckx twijfelachtig voor zondag.(knie)

Nee de beker is een week later volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook heel moeilijk om in dit strakke competitieschema waarin de ene keer NEC dan weer willem II of vrijdag of zondag speelt midweeks te plannen. Is die 17e februari tijdens de beker?

Nee, dat zou vreselijk zijn. Sattelietclub van ajax bahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik hoorde op de radio dat Rik van de Boog is met een club uit het "oosten des lands" in gesprek om een satellietclub van Ajax te worden.
Dat zou toch mooi zijn.

Dit dus. Ik verwoord het alleen iets andersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:29 schreef J-heronimus het volgende:
Er lopen zeker een paar spelers rond die bij Ajax op een zij spoor zijn beland terwijl ze erg bruikbaar zijn voor een club als NEC.
Maar met de club Ajax zelf heb ik niet veel, walg er eerder van.

quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik hoorde op de radio dat Rik van de Boog is met een club uit het "oosten des lands" in gesprek om een satellietclub van Ajax te worden.
Dat zou toch mooi zijn.

Ja, maar ze doen bij Ajax niet aan lange termijnbeleidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef -J-D- het volgende:
Na de zomer is dat ook weer een eredivisieclub

quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:21 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen bij Ajax niet aan lange termijnbeleid

Eerder 'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat zou toch mooi zijn.

quote:Op zondag 31 januari 2010 15:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Nieuwschierig is een soort van troll.

Oh, luister even ergens de uitzending van Langs de Lijn terug gistermiddag rond 5 uur op Radio 1.quote:

Bedankt.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh, luister even ergens de uitzending van Langs de Lijn terug gistermiddag rond 5 uur op Radio 1.
Dan kun je het zelf horen.
Dat van AGOVV is me ook maar verteld door een accountmanager die wekelijks klanten mee naar de Arena neemt dus als ik lieg, lieg ik in commissie. Ik wilde NEC in ieder geval geen valse WANhoop geven.

Saidi op links, Burgzorg op rechts. Davids terug naar waar ie hoort....quote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef appeltjap het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Davids nou op linksvoor doet. Je merkt ook aan de verdedigers dat ze altijd diep op Saïdi willen en nooit over links gaan, dit is ook wel logisch want Davids legt alles weer terug.
Vind het zonde voor hem want op het middeveld is hij owner maar nu komt hij alleen negatief naar voren..

Dit. Tot dat Goossens of Schone terug is Radomski op tien en Davids als verdedigende middenvelder op linkshalf. Burgzorg idd op rechts, werkte prima tegen ajax en Willem II en saidi terug naar links, hoeft ie tenminste niet de hele tijd naar binnen te trekken.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:05 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Saidi op links, Burgzorg op rechts. Davids terug naar waar ie hoort....

En als die dan naar binnen trekt kan die met rechts schieten, die schoten met links zijn maar matig.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit. Tot dat Goossens of Schone terug is Radomski op tien en Davids als verdedigende middenvelder op linkshalf. Burgzorg idd op rechts, werkte prima tegen ajax en Willem II en saidi terug naar links, hoeft ie tenminste niet de hele tijd naar binnen te trekken.

Helaas verloren met 0-1quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef Greetings het volgende:
Vanavond maar weer eens naar Jong NEC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |