quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:53 schreef CoExist het volgende:
Vandaag ff geluisterd... Viel er bij in slaap op de bank. Nog saaier dan de gemiddelde langspeler van Leonard Cohen.
Haha! Heb die username al een jaar of 10. Zal de CD straks nog eens aan een luister beurt onderwerpen. Moet dan wel ff twee blikjes Red Bull van te voren drinken...quote:
Het is geen stampspringram-muziek. Het is subtiel en genuanceerd. Als je wil rammen zet je maar Skrillex aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:04 schreef CoExist het volgende:
[..]
Haha! Heb die username al een jaar of 10. Zal de CD straks nog eens aan een luister beurt onderwerpen. Moet dan wel ff twee blikjes Red Bull van te voren drinken...
Hou het dan wel wat meer in het gottik-straatjequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen stampspringram-muziek. Het is subtiel en genuanceerd. Als je wil rammen zet je maar Skrillex aan.
Niet mee eensquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou het dan wel wat meer in het gottik-straatje
Moet 'm zometeen maar even een luisterbeurt geven. Debuutplaat was het beste debuut sinds de Stone Roses. Daarnaast komt het heerlijk mee met m'n favoriete Dream Pop/Shoegaze straatje op de een of andere manier.
Nee, ik las even terug en zie dat niemand 'm zo prettig vond als ik dat vind.quote:
Oh ik vind xx wel een van de beste debuutalbums in hele lange tijd, maar tussen de Stone Roses en xx zit nog veel beter werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik las even terug en zie dat niemand 'm zo prettig vond als ik dat vind.maar onder vrienden is het een van onze alltime favorieten. Ik kan de sound wel heel erg waarderen.
Nieuwe album heeft wel meer sound, maar is nóg wat lomer. (na 4 plaatjes) Bij The xx verlang ik toch iedere keer naar die basinzet, want zonder is het net té leeg. Maar het is heerlijk dromerig.
Ah, zo. Ja, voor mij eentje, eigenlijk, maar ik vind het treffender om het zo te zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik vind xx wel een van de beste debuutalbums in hele lange tijd, maar tussen de Stone Roses en xx zit nog veel beter werk
Ik vind XX ook een heerlijk album hoor, heeft me heel 2009/2010 vermaakt!quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik las even terug en zie dat niemand 'm zo prettig vond als ik dat vind.maar onder vrienden is het een van onze alltime favorieten. Ik kan de sound wel heel erg waarderen.
Nieuwe album heeft wel meer sound, maar is nóg wat lomer. (na 4 plaatjes) Bij The xx verlang ik toch iedere keer naar die basinzet, want zonder is het net té leeg. Maar het is heerlijk dromerig.
Dat was er eentje bij mij, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja, voor mij eentje, eigenlijk, maar ik vind het treffender om het zo te zeggen.
Dat geeft de plaat nog wat meer krediet dan wanneer ik 'sinds Interpol' zeg.
Ja interessant, verdween vrijwel direct van twitter, mara er waren al 100 retweets ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef F_JD het volgende:
22 november, Vredenburg Leidsche Rijn. 32e.
De bevestiging is echter weer verwijderd, dus het is nog even wachten op de definitieve info
Ieeeehhhhquote:Op maandag 17 september 2012 10:40 schreef F_JD het volgende:
22 november, Vredenburg Leidsche Rijn. 32e.
De bevestiging is echter weer verwijderd, dus het is nog even wachten op de definitieve info
1600 zitplaatsen.quote:Op maandag 17 september 2012 11:48 schreef Zocalo het volgende:
Hoeveek man past daarin en hoe snel zal het gaan?
NU!quote:
Fixedquote:Op maandag 17 september 2012 14:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Op het nieuwe oude album stonden staan best een paar goede nummers. Dat oude album Maar dit is was echt ongeinspireerde bagger.
Nee, 21 september dus.quote:
Ohquote:
Je kan je wel inschrijven voor een of andere fanbase, http://www.tivoli.nl/agen(...)ov-2012/titel/The+Xxquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan je wel inschrijven voor een of andere fanbase, http://www.tivoli.nl/agen(...)ov-2012/titel/The+Xx
Via Facebook.quote:As promised, we can now announce a European headline tour for November and December. Tickets go on general sale on Friday at 9am, or if you join our mailing list
(http://www.thexx.info/) you will be eligible for the pre-sale which happens on Wednesday morning. Please note there is no pre-sale for Olso or Lausanne.
quote:Op maandag 17 september 2012 16:54 schreef Zocalo het volgende:
Oh tof. Komen ze niet nog in een leuker zaaltje?
what? De hele tijd zitten vind ik nou niet bepaald geniaal. Doe mij maar een Melkweg/Paradiso hoor..quote:
Vredenburg lijkt me een prima locatie.quote:Op maandag 17 september 2012 16:54 schreef Zocalo het volgende:
Oh tof. Komen ze niet nog in een leuker zaaltje?
Duuuuur.quote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef Norrage het volgende:
Wat is er mis met de Rode Doos? ik vind het een prima locatie
Op alle andere "betere" locaties was het veel duurder geweestquote:
Precies, verrekt lidmaatschap ook...quote:Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op alle andere "betere" locaties was het veel duurder geweest
2 uur bij ons dus, via de ticketpagina van www.thexx.comquote:ALL SHOWS MARKED WITH AN WILL HAVE A LIMITED TICKET PRE SALE RUNNING FROM 12:00PM GMT ON WEDNESDAY 19TH SEPTEMBER. TO ACCESS THIS PRE SALE YOU MUST BE A MEMBER OF THE XX MAILING LIST BEFORE 08:30AM ON WEDNESDAY.
13.00 uur dan toch? Sinds wij GMT+1 zijn..quote:Op woensdag 19 september 2012 09:36 schreef Ted. het volgende:
Ah, kijk.
[..]
2 uur bij ons dus, via de ticketpagina van www.thexx.com
Dat zijn we niet, we leven in GMT +2 nuquote:Op woensdag 19 september 2012 10:07 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
13.00 uur dan toch? Sinds wij GMT+1 zijn..
Oja, dat is waar. Maar bij tivoli stond 13.00 uur, dus ik ga het zekere voor het onzekere nemen en om 13.00 uur ook kijken..quote:Op woensdag 19 september 2012 10:09 schreef Ted. het volgende:
[..]
Dat zijn we niet, we leven in GMT +2 nu
Hoe weet je dat het met een code gaat?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:42 schreef Zocalo het volgende:
Eerst die code via de mail nog maar binnenkrijgen...
Staat er bij mij bovenin bij live. Maar dit zou ook kunnen komen omdat ik ben ingelogd bij Crowdsurge?quote:Hi 'Name'
Sign Out
My Account
Checkout
Items: 0
Total: 0.00
Ik denk door in te loggen bij: http://www.crowdsurge.com/index.php want ik heb me alleen daar ingelogd en niet op sign up gedrukt bij thexx.infoquote:
Zozoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Aisumasen het volgende:
Ze spelen morgen bij De Wereld Draait Door.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Moody het volgende:
Vond laatst de Franse singer/songwriter Alan Corbel. Niet onaardig:
Leuk album ook (Dead Men Chronicles).
Vergelijkbaar met Ruarri Joseph.
Nog even en ik ga denken dat je het erom doetquote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef Moody het volgende:
Tip: Asaf Avidan. Gaat ongetwijfeld flink gehyped worden over enkele weken/maanden.
Zijn nieuwe album is erg goed. Sterker nog, naar mijn mening het beste album van 2012 tot nu toe.
quote:Op donderdag 20 september 2012 02:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Nog even en ik ga denken dat je het erom doet
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:13 schreef On het volgende:
Ik heb vernomen dat ze bij dwdd komen. O dat was al gezegd.
zal wel weer een hypeboost bij middelbaar publiek betekenen zoals bij Seasick Steve.
M'n bloed begint nu al te koken, walgelijke poging tot interessant doen steeds.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:04 schreef On het volgende:
[..]
Giel erbij: Zo Matthijs! Ik heb me toch nu weer een nieuw bandje ontdekt!
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:04 schreef On het volgende:
[..]
Er bestaat indie pop, indie folk, indie folk/pop, indie rock, indie folk/rock/pop, indie whatever,......quote:Op donderdag 20 september 2012 08:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moody!! Misschien moeten we even dat indie uit de TT halen voor hem
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Er bestaat indie pop, indie folk, indie folk/pop, indie rock, indie folk/rock/pop, indie whatever,......
Het is een vrij grijs gebied, maar jij schijnt de grens gevonden te hebben merk ik??
Lieve Moody, dit is het the XX topic, dit is het indie topic Indie Great Wide Open (Indie Central LI)quote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Er bestaat indie pop, indie folk, indie folk/pop, indie rock, indie folk/rock/pop, indie whatever,......
Het is een vrij grijs gebied, maar jij schijnt de grens gevonden te hebben merk ik??
Leo is er ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:04 schreef On het volgende:
[..]
Nog zes dagen na te luisteren via de website. Ik vond het best wat toevoegen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef AirwiN het volgende:
Het komende uur spelen ze met de BBC Philharmonic Orchestra. Live te beluisteren op BBC radio 1 via: http://www.bbc.co.uk/radio1/sessions/2012-09-19_thexx
waarom had jij anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:10 schreef Norrage het volgende:
Jezus christus, dat is wel snel zeg...ik neem mijn woorden terug over hen die woensdag hebben lopen stressen
Nouja, een 5 minuten is wel heel veel. Dacht dat het wel snel zou uitverkopen, maar in een uurtje ofzo...dat je gewoon relaxed kon gaan zitten en kaartjes kon gaan kopen en toch 100% zeker zou zijn een kaartje te hebben...dat is nu niet het geval.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Zocalo het volgende:
[..]
waarom had jij anders verwacht dan?
Zo heb ik mijn kaartjes ook verkregen. Blij!quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef Chule het volgende:
Toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen! Met dank aan tip van Tchock: blijven F5'en omdat er nog een zooi kaartjes terugkomt ivm betalingen die mis zijn gegaan etc.
Ze zijn pas nog op Lowlands geweest, hebben in 2009 heel erg veel lof gehad en je weet dat ze live gewoon heel goed zijn. Daarbij hebben ze pas een nieuwe cd uit en Angels was Megahit bij 3fm. Bovendien is de Vredenburg natuurlijk niet echt groot en ik denk dat 'snel uitverkopen' tegenwoordig wel vaker gaat gebeuren. Laatst was Ben Howard ook al binnen 1 minuut uitverkocht, iets wat ik dan weer niet had verwacht..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, een 5 minuten is wel heel veel. Dacht dat het wel snel zou uitverkopen, maar in een uurtje ofzo...dat je gewoon relaxed kon gaan zitten en kaartjes kon gaan kopen en toch 100% zeker zou zijn een kaartje te hebben...dat is nu niet het geval.
Dus geen idee dat ze zó groot zijn geworden....en ik begrijp het ook niet waarom
Ja maar Ben Howard is zoetsappige breezermuziek (no offence voor de fans) en the XX is nog best experimentele doch toegankelijke niet helemaal mainstream muziek...En Vredenburgh is best groot hoor, bijna HMH qua grootte.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ze zijn pas nog op Lowlands geweest, hebben in 2009 heel erg veel lof gehad en je weet dat ze live gewoon heel goed zijn. Daarbij hebben ze pas een nieuwe cd uit en Angels was Megahit bij 3fm. Bovendien is de Vredenburg natuurlijk niet echt groot en ik denk dat 'snel uitverkopen' tegenwoordig wel vaker gaat gebeuren. Laatst was Ben Howard ook al binnen 1 minuut uitverkocht, iets wat ik dan weer niet had verwacht..
Ok, hier heb je een punt!quote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar Ben Howard is zoetsappige breezermuziek (no offence voor de fans) en the XX is nog best experimentele doch toegankelijke niet helemaal mainstream muziek...En Vredenburgh is best groot hoor, bijna HMH qua grootte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |