SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:17 schreef teknomist het volgende:
Hoe koken West-Brabanders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laffe huichelaar
Complimenten voor de OP trouwens. Alleen de links vormen niet echt een consistent geheel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zo, daar is ie dan!Iemand nog tips voor de OP?
Dat proefballonnetje is allang afgeschoten. Hoewel ik een Zeeuws-Brabant wel zie zitten. Ik heb meer met Zeeland dan met Oost-Brabant. Qua natuur past West-Brabant goed bij Zeeland (klei) en Bergen op Zoom, Moerdijk hebben natuurlijk altijd iets met het water gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Chinless het volgende:
Weet iemand meer over het gerucht dat ze het onderste eiland van zuid holland en bergen op zoom (miss roosendaal) willen toevoegen in zeeland?
'k Ben 19 en studeer in Eindhoven. Maar jouw naam zegt me niks dus 'k denk niet dat we elkaar kennenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, en wat doe je in het dagelijks leven?
West-Brabant wil niet bij Zeeland horenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Chinless het volgende:
Weet iemand meer over het gerucht dat ze het onderste eiland van zuid holland en bergen op zoom (miss roosendaal) willen toevoegen in zeeland?
Welke school zat je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Ben 19 en studeer in Eindhoven. Maar jouw naam zegt me niks dus 'k denk niet dat we elkaar kennen
Nuts, Molleriaan hierzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef teknomist het volgende:
Hebben er nog mensen hier op 't Rijks gezeten of zitten er nog?
Vraag het Stali. Die zou willen helpen. Ik zal dr trouwens ook even toevoegen aan de lijst. Uit Woensdrecht kwam ze toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Complimenten voor de OP trouwens. Alleen de links vormen niet echt een consistent geheel.
Gaan we trouwens nog zo'n Google maps-ding doen. Weet iemand hoe dat werkt?
Rijksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef teknomist het volgende:
Twee weken zoek ik naar een Halsterse FOK!er.. En nu heb ik er een gevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:47 schreef Chinless het volgende:
* Chinless is ook west-brabander.
Kom uit Bergen op Zoom / halsteren
Dat was toch een idee van de Zeeuwse commisaris van de koningin? (Karla Peijs?)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat proefballonnetje is allang afgeschoten. Hoewel ik een Zeeuws-Brabant wel zie zitten. Ik heb meer met Zeeland dan met Oost-Brabant. Qua natuur past West-Brabant goed bij Zeeland (klei) en Bergen op Zoom, Moerdijk hebben natuurlijk altijd iets met het water gehad.
Ach kom, het was of het Norbertuscollege, of die wijvenschool (Gertrudis), of die tuigschool (JTC)quote:
Dat ik er geen verstand van hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach kom, het was of het Norbertuscollege, of die wijvenschool (Gertrudis), of die tuigschool (JTC)
Steenbergen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Ireyon het volgende:
Waar staat trouwens die middelste kerk in het eerste plaatje in de OP?
Ik ken er nog 1. Die moet ik alleen even terug zoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Vraag het Stali. Die zou willen helpen. Ik zal dr trouwens ook even toevoegen aan de lijst. Uit Woensdrecht kwam ze toch?
[..]
RijksSorry Tekkie
![]()
[..]
Twee weken zoek ik naar een Halsterse FOK!er.. En nu heb ik er een gevonden![]()
[..]
Dat was toch een idee van de Zeeuwse commisaris van de koningin? (Karla Peijs?)
Ik heb meer met West-Brabant dan met Zeeland. (economisch)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat proefballonnetje is allang afgeschoten. Hoewel ik een Zeeuws-Brabant wel zie zitten. Ik heb meer met Zeeland dan met Oost-Brabant. Qua natuur past West-Brabant goed bij Zeeland (klei) en Bergen op Zoom, Moerdijk hebben natuurlijk altijd iets met het water gehad.
Ja, ik heb op 't Rijks gezeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef teknomist het volgende:
'k Denk dat het ook meer nut heeft om naar de Profiles te linken ipv de postgeschiedenisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Chinless het volgende:
TS, je moet in de OP even jou link naar je history aanpassen.
Die is anders dan de rest, daar kan ik niet tegen.
http://forum.fok.nl/user/active/272171 moet dus zijn http://forum.fok.nl/user/history/272171
Dat maakt nie uit, maar ik vind het nu zo lomp staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat het ook meer nut heeft om naar de Profiles te linken ipv de postgeschiedenis
Ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef teknomist het volgende:
Norbertus=kakschool, hockey jeugdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach kom, het was of het Norbertuscollege, of die wijvenschool (Gertrudis), of die tuigschool (JTC)
Tof.quote:
Zeelandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tof.Die oude muziekmod, Seborik, heeft ook op 't Rijks gezeten.
En Bath is geen West-Brabant toch?
Maar natuurlijk, ik zat al met straat kan ik niet vragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:21 schreef teknomist het volgende:
Dan weet straks iedereen waar ik ongeveer woon. De eerste vier cijfers is dat voldoende?
En die meet moet er zeker komen.
Waar zit/zat jij dan?quote:
Ehhhhh! Waar staat dat automatic_ komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Chinless het volgende:
Als iedereen die wil, even zijn postcode wil PM'n. Dan verzorg ik de plaatjes van Google.
Gaat er ook een West-Brabant meet komen. Want dan kom ik wel opdagen, al is het puur voor atomatic_
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat het ook meer nut heeft om naar de Profiles te linken ipv de postgeschiedenis
Ik heb daar ook gezeten! Ik ben er sinds... 2004 weg denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gertrudis. voor het zevende jaar zit ik er nu.
welk niveau?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gezeten! Ik ben er sinds... 2004 weg denk ik.
Havo, E&M + Biologiequote:
Ja, die ken ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef timmmmm het volgende:
zegt Susanne Bouman jou wat? Een jaar onder jou, denk ik. Kan ook hetzelfde jaar geweest zijn.
Oo, haha, wat grappig!quote:
Jup.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo, haha, wat grappig!
Edit; Je hebt er toch nog één of niet?
Ik zal een beetje mijn naam gaan PMenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:10 schreef timmmmm het volgende:
PM jouw naam, dan zal ik haar de groeten van je doen!
Die "ken" ik ook welquote:
Marijke? Is dat de oudste?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Dan niet hoor, tsfoe.
Met zo'n instelling kan je het inderdaad vast goed met Marijke vinden
niet alleen qua kleding!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Marijke? Is dat de oudste?
Ik vond haar altijd "apart" qua kleding(maar dat was ook een beetje het groepje er omheen denk ik)
Oke... Ik ken haar idd van de Gothicfase, haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet alleen qua kleding!
Maar ze is weer uit haar gothicfase. Nu is ze zeeuwse moeke aan het spelen met haar vriend
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Dan mag je mij er ook wel bijzetten, als de verhuizing achter de rug is.
Oke..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Chinless het volgende:
Ik sliep, daarom deed de link het niet.
Welk plaatje ?quote:
BlonTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Welk plaatje ?
Die van google staat er allang. (in het topic halverwege)
Stali heeft inmiddels ook een PM gestuurd, maar dan kom ik in het bos terecht. Dus ik moet even wachten tot ze het wil specificeren.quote:
Kaboutertje in het bosquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
Stali heeft inmiddels ook een PM gestuurd, maar dan kom ik in het bos terecht. Dus ik moet even wachten tot ze het wil specificeren.
Dat bos klopt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
Stali heeft inmiddels ook een PM gestuurd, maar dan kom ik in het bos terecht. Dus ik moet even wachten tot ze het wil specificeren.
Dat herinner ik me nog ja:Pquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat bos klopt!.
En kijk uit wat je zegt want anders gaan ze weer naar ons op zoek.
Ik zag het, maar tegen Woensdrecht heb ik niets als bergenaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
"Woensdrecht" staat twee keer op het plaatje.
Okequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik zag het, maar tegen Woensdrecht heb ik niets als bergenaar
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:15 schreef Stali het volgende:
Even kijken of ik Bamba naar dit topic kan lokken. Zij woont hier ook vlakbij..
Dat is inderdaad erg aangenaam plezierigquote:
Een kans om met mede West-Brabanders gezellig te keuvelen kan ik net afslaan he?quote:
Zou je ook zo lief willen zijn om je Postcode even te PMen naar mij, dan voeg ik je toe aan het plaatje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een kans om met mede West-Brabanders gezellig te keuvelen kan ik net afslaan he?![]()
Voor de op: ik woon in hetzelfde dorp als Stali en Ryan3!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zou je ook zo lief willen zijn om je Postcode even te PMen naar mij, dan voeg ik je toe aan het plaatje.
Als je hem niet helemaal wilt geven dan neem ik genoegen met de cijfers, of als je zelf wil even een maps.google.nl linkje geven wat in jou buurt zit.
30 jaar geleden was dat hoor, laatste twee jaar atheneum.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tof.Die oude muziekmod, Seborik, heeft ook op 't Rijks gezeten.
En Bath is geen West-Brabant toch?
Ik stuur je even een valse postcode van een paar straten verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik zat al met straat kan ik niet vragen.
Daarbij is het wel zo klein dat je de straat niet precies terug kan vinden hoor. Het zal zijn net als bij het Rotterdam topic. (van half jaar terug).
Anders maar iets geven wat je zelf wilt, dan voeg ik dat toe.
Zoiets als dit zal het worden
[ afbeelding ]
Ik ben in 1999 afgezwaaid van het atheneum. Seborik zat een klas lager dan mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
30 jaar geleden was dat hoor, laatste twee jaar atheneum.
Wist niet dat Seborik überhaupt uit deze streek kwam, laat staan ook op 't Rijks heeft gezeten. Grappig.
In mijn tijd heette het trouwens nog niet officieel 't Rijks, volgens mij is dat pas later totstandgekomen.
Rector toen was Petermeijer. Kende iedereen bij naam.
Wanneer zat jij er?
(In Bath zit mijn schuiladres...)
Peterleijer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben in 1999 afgezwaaid van het atheneum. Seborik zat een klas lager dan mij.
Tijdens mijn tijd was Peterleijer ook nog rector.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Chinless het volgende:
TS, je moet in de OP even jou link naar je history aanpassen.
Die is anders dan de rest, daar kan ik niet tegen.
http://forum.fok.nl/user/active/272171 moet dus zijn http://forum.fok.nl/user/history/272171
Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik zat al met straat kan ik niet vragen.
Daarbij is het wel zo klein dat je de straat niet precies terug kan vinden hoor. Het zal zijn net als bij het Rotterdam topic. (van half jaar terug).
Anders maar iets geven wat je zelf wilt, dan voeg ik dat toe.
Zoiets als dit zal het worden
[ afbeelding ]
Komt er zeker inquote:
Vindt ik ook. Als ik tenminste belangrijk genoeg benquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Het is nu al een succes-topicHaha.
Dat ligt niet in West-Brabant ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:36 schreef teknomist het volgende:
Ik heb zelfs nog in dezelfde flat gewoond als waar Danny woonde. (Maar dat was in Rotterdam.)
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
Maar ging hij er toen ook nog prat op iedereen bij naam te kennen?
Zouden ze mogen willen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ligt ook niet in West-Brabant ook.
Bij users zie je in een post rechts van de naam een envelopje. Als je daar op klikt kun je priveberichten aan diegene versturen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Aaah ik kan er slecht tegen als ik zoveel misEven quoten:
Wat is PM btw?Ik wil ook op dat kaartje
Moet toch zeker door de jaren heen 2 x zo groot zijn geworden dan in mijn tijd, eindjaren 70, begin jaren 80. Wij hadden toen ruim 1300 leerlingen al.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja.Met een grote poster met alle pasfoto's van alle eerstejaars.
Wel een slimme methode.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja.Met een grote poster met alle pasfoto's van alle eerstejaars.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef Stali het volgende:
Tvp voor vanavond.
Maar zovast complimenten voor de OP, Chew. Dat is een heel werk geweest.
Dankquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij users zie je in een post rechts van de naam een envelopje. Als je daar op klikt kun je priveberichten versturen..
Boven in je scherm zie je ook een envelopje, daar zit o.a. je inbox e.d. en kun je ook versturen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor![]()
[..]
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |