Oo, haha, wat grappig!quote:
Jup.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo, haha, wat grappig!
Edit; Je hebt er toch nog één of niet?
Ik zal een beetje mijn naam gaan PMenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:10 schreef timmmmm het volgende:
PM jouw naam, dan zal ik haar de groeten van je doen!
Die "ken" ik ook welquote:
Marijke? Is dat de oudste?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Dan niet hoor, tsfoe.
Met zo'n instelling kan je het inderdaad vast goed met Marijke vinden
niet alleen qua kleding!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Marijke? Is dat de oudste?
Ik vond haar altijd "apart" qua kleding(maar dat was ook een beetje het groepje er omheen denk ik)
Oke... Ik ken haar idd van de Gothicfase, haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niet alleen qua kleding!
Maar ze is weer uit haar gothicfase. Nu is ze zeeuwse moeke aan het spelen met haar vriend
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Dan mag je mij er ook wel bijzetten, als de verhuizing achter de rug is.
Oke..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Chinless het volgende:
Ik sliep, daarom deed de link het niet.
Welk plaatje ?quote:
BlonTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Welk plaatje ?
Die van google staat er allang. (in het topic halverwege)
Stali heeft inmiddels ook een PM gestuurd, maar dan kom ik in het bos terecht. Dus ik moet even wachten tot ze het wil specificeren.quote:
Kaboutertje in het bosquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
Stali heeft inmiddels ook een PM gestuurd, maar dan kom ik in het bos terecht. Dus ik moet even wachten tot ze het wil specificeren.
Dat bos klopt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef Chinless het volgende:
[..]
Stali heeft inmiddels ook een PM gestuurd, maar dan kom ik in het bos terecht. Dus ik moet even wachten tot ze het wil specificeren.
Dat herinner ik me nog ja:Pquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat bos klopt!.
En kijk uit wat je zegt want anders gaan ze weer naar ons op zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |