Ik ken er nog 1. Die moet ik alleen even terug zoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Vraag het Stali. Die zou willen helpen. Ik zal dr trouwens ook even toevoegen aan de lijst. Uit Woensdrecht kwam ze toch?
[..]
RijksSorry Tekkie
![]()
[..]
Twee weken zoek ik naar een Halsterse FOK!er.. En nu heb ik er een gevonden![]()
[..]
Dat was toch een idee van de Zeeuwse commisaris van de koningin? (Karla Peijs?)
Ik heb meer met West-Brabant dan met Zeeland. (economisch)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat proefballonnetje is allang afgeschoten. Hoewel ik een Zeeuws-Brabant wel zie zitten. Ik heb meer met Zeeland dan met Oost-Brabant. Qua natuur past West-Brabant goed bij Zeeland (klei) en Bergen op Zoom, Moerdijk hebben natuurlijk altijd iets met het water gehad.
Ja, ik heb op 't Rijks gezeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef teknomist het volgende:
Hebben er nog mensen hier op 't Rijks gezeten of zitten er nog?
'k Denk dat het ook meer nut heeft om naar de Profiles te linken ipv de postgeschiedenisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Chinless het volgende:
TS, je moet in de OP even jou link naar je history aanpassen.
Die is anders dan de rest, daar kan ik niet tegen.
http://forum.fok.nl/user/active/272171 moet dus zijn http://forum.fok.nl/user/history/272171
Dat maakt nie uit, maar ik vind het nu zo lomp staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat het ook meer nut heeft om naar de Profiles te linken ipv de postgeschiedenis
Ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef teknomist het volgende:
Hebben er nog mensen hier op 't Rijks gezeten of zitten er nog?
Norbertus=kakschool, hockey jeugdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach kom, het was of het Norbertuscollege, of die wijvenschool (Gertrudis), of die tuigschool (JTC)
Tof.quote:
Zeelandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tof.Die oude muziekmod, Seborik, heeft ook op 't Rijks gezeten.
En Bath is geen West-Brabant toch?
Maar natuurlijk, ik zat al met straat kan ik niet vragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:21 schreef teknomist het volgende:
Dan weet straks iedereen waar ik ongeveer woon. De eerste vier cijfers is dat voldoende?
En die meet moet er zeker komen.
Waar zit/zat jij dan?quote:
Ehhhhh! Waar staat dat automatic_ komt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Chinless het volgende:
Als iedereen die wil, even zijn postcode wil PM'n. Dan verzorg ik de plaatjes van Google.
Gaat er ook een West-Brabant meet komen. Want dan kom ik wel opdagen, al is het puur voor atomatic_
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Denk dat het ook meer nut heeft om naar de Profiles te linken ipv de postgeschiedenis
Ik heb daar ook gezeten! Ik ben er sinds... 2004 weg denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gertrudis. voor het zevende jaar zit ik er nu.
welk niveau?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gezeten! Ik ben er sinds... 2004 weg denk ik.
Havo, E&M + Biologiequote:
Ja, die ken ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef timmmmm het volgende:
zegt Susanne Bouman jou wat? Een jaar onder jou, denk ik. Kan ook hetzelfde jaar geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |