abonnement Unibet Coolblue
pi_76841720
Lieve OUDers,

ik ben overdonderd door al jullie lieve berichten, aangeboden hulp, aandacht, het denken aan ons en Haiti!
We zijn ontzettend blij dat Alexander en de kinderen heel en gezond zijn. Het huis staat, hij maakt het goed.
In Kenscoff (15 km van PaP en midden in het epicentrum) heerst ook grote chaos. Mensen uit de directe omgeving die dood zijn, gewonden, het weeshuis is ingestort, een groot deel van de kinderen is gered maar een aantal kinderen en hulpen zijn dood. Dit zijn kinderen die allemaal naar de scholen gingen van de Stichting.
Alexander heeft aangeboden gekregen om vandaag nog op een vlucht naar Brussel te mogen, tot op heden weigert hij dit, hij wil bij de kinderen blijven. Aan de ene kant willen wij hem het liefst zsm kunnen knuffelen, zien dat alles goed is. Aan de andere kant weten we dat het belangrijk is dat hij blijft, en helpt waar hij kan.

Goed, to the point. Marijke Zaalberg van de stichting wil zo snel mogelijk afreizen naar Haiti. Dit gaat op het moment erg moeilijk, maar wellicht dat ze met een noodvlucht kan.
Ze wil 4 koffers vol spullen meenemen. Wij zorgen persoonlijk ervoor dat alles wat overblijft naar Haiti verscheept zal worden! Het kan zijn dat Alexander of Marijke tussentijds een keer heen en weer vliegen of dat er nog iemand extra zal gaan voor de spullen.

Het gaat hierbij om:

Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder

Hoort zegt het voort!!!!

Geen Kleding! dit is te groot om mee te nemen en er is kleding aanwezig!!

Al bovengenoemde spullen zijn niet te kopen in Haiti momenteel.

Ook bijdrages zijn erg welkom. Een bijdrage voor spullen mag, dan zorg ik ervoor dat die spullen gekocht worden.
Wat ook mag is een bijdrage voor de Stichting, dit geld zal niet direct voor noodhulp gebruikt worden omdat die spullen niet te koop zijn, maar zal gebruikt worden voor de heropbouw van de scholen, waar 900 kinderen naartoe gaan die anders geen onderwijs zouden hebben.
Verder worden van dit geld 5 kinderen verzorgt: Baby Karina van 9 maand, adoptiekinderen ( geen namen ivm privacy) van 3, 4 en 7, en Fiona van 9.
Deze kinderen wonen bij Alexander in een huis van de Stichting en worden volledig door de Stichting onderhouden.

Geld naar de Stichting kan naar:36.94.66.500 ten name van: "Stichting Naar School in Haïti" te Westerbork".
Zie ook www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl
www.haitiquest.nl

Wil je helpen, op welke manier dan ook, stuur een PM naar Fuente of Rewimo dan stuur ik je alle overige gegevens!

quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen die in de omgeving van Almelo, Hengelo en Enschede wonen en de spullen niet kunnen brengen, ik wil/kan het evt. wel ophalen en dan zorgen dat het bij Fuente terecht komt. Scheelt ook de verzendkosten die dan gestort kunnen worden.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef Troel het volgende:
Voor de mensen die in de omgeving Utrecht wonen:

Mijn ouders rijden morgen van deze kant richting een van de verzameladressen. Tot morgenmiddag kan er bij mij thuis dus nog spul afgeleverd worden zodat dat mee kan (scheelt verzendkosten). Voor latere lichtingen is wellicht ook een en ander mogelijk, maar dat moet ik nog uitzoeken

Voor de mensen die vandaag of morgen spullen willen komen brengen: PM even, dan krijg je het adres


[ Bericht 4% gewijzigd door RockabeIIa op 15-01-2010 18:28:29 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:29:19 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_76841810
haha

[ Bericht 57% gewijzigd door Lois op 15-01-2010 10:52:29 ]
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_76842038
Hebben ze ook flesjes nodig enzo?

Ik heb:

* Luiers?
* Babyzeep (blokken)
* Watten
* Zakjes voeding
* Desinfecterende lotion
* luiertape (plakband om verband vats te plakken)

Wat is het allebelangrijkste? Want van vriendinnen heb ik geld gekregen om iets te kopen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76842050
Ik help zeker mee Fuente!

Ik heb al het een en ander uit de kast getrokken. Ik heb ook nog wat dingetjes gekocht en ga straks een brutaal telefoontje plegen naar Nutricia.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76842057
Ik ga even kijken wat ik kan doen. Heel veel spullen heb ik niet in huis, dus ik zou ze of gaan kopen, of geld overmaken. Ik weet niet wat het handigste is, waar het meeste behoefte aan is, hoe groot de stroom wordt van spullen die nodig zijn. In ieder geval ga ik meedoen, en ook mijn ouders eens vragen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76842060
Fuente ik doe mee dat wist je al, ik ga straks nog ff langs de apotheek voor kinderparacetamol.
En is amoxiciline vrij verkrijgbaar bij de apotheek?? Weet je dat toevallig? Ik geloof dat dat antibiotica is toch?

oh en hebben jullie iets aan ORS?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 10:37:25 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_76842095
TerechtVeelPoenovermaken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 januari 2010 @ 10:37:31 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76842104
@fuente, is dat de alexander die gister ook genoemd werd op tv?
fijn iig dat jullie wat gehoord hebben van hem.

k ga ff kijken of ik ook wat kan helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:39:25 #9
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76842169
Fuente, ik wacht op je PM.
Ik stuur wat zakljes babyvoeding en voor de rest maak ik geld over naar je zodat je kan kopen wat je straks tekort hebt...
pi_76842212
Fuente...begrijp ik nu goed dat de stichting in Westerbork zit, als in, in Drenthe?

Als dat zo is rij ik vanmiddag nog even langs de praktijk! Wij hebben daar heel vaak nog dozen met proefverpakkingen hypoallergeen 1 voeding staan..dan kan ik er vast wat van meenemen... en luiers en wat kraampakket spul heb ik hier ook.. maar wetserbork is zo makkelijk te bereiken voor mij, du sik vroeg me af of er een mogelijkheid is dat ik t daar ergens af kan leveren?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76842226
Hoi Fuente, Tinuviel+Jair+ik willen ook graag een bijdrage leveren, PM je mij svp de benodigde gegevens?

dank
pi_76842263
Ik doe ook zeker mee, heb je een pm gestuurd fuente
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:42:54 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_76842275
Fuente, ik heb sowieso nog een gedeelte van mijn kraampakket over, dat mag sowieso die kant op. Waar wordt het verzameld? ALs het naar Twente moet kan ik het mijn moeder wellicht van het weekend meegeven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76842312
Oh kraampakket, daar heb ik ook nog steeds wat van staan! Dat mag ook mee
pi_76842420
Succes Fuente en familie met alles. Wat ontzettend goed van Alexander dat hij daar blijft

als Beatrix ons nou eens zou zien, wat nou afstandelijk en geen echt contact
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:48:32 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_76842477
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:47 schreef Estrys het volgende:
Succes Fuente en familie met alles. Wat ontzettend goed van Alexander dat hij daar blijft

als Beatrix ons nou eens zou zien, wat nou afstandelijk en geen echt contact
Ik heb het topic net getwitterd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76842496
we zoeken t teveel op internet te weinig bij de buren Estrys Wie schrijft Bea...misschien doet ze ook mee
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76842641
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef Poppedein het volgende:
we zoeken t teveel op internet te weinig bij de buren Estrys Wie schrijft Bea...misschien doet ze ook mee
ja maar mijn buren zitten niet op Fok

Ik ga morgen eens in mijn kasten zoeken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Jubileum moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 10:53:30 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76842693
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:41 schreef iamredleader het volgende:
Hoi Fuente, Tinuviel+Jair+ik willen ook graag een bijdrage leveren, PM je mij svp de benodigde gegevens?

dank
Even deze post aanhalen om een algemene mededeling te doen:

Vraag niet of Fuente je wilt pm-en maar stuur zelf even een pm naar Fuente.
Dat is voor haar veel handiger en tijdsbesparend.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 10:55:11 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76842767
Ik heb geen spulletjes voor je, maar een donatie is al onderweg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 10:56:56 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76842840
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Lois het volgende:
Even deze post aanhalen om een algemene mededeling te doen:

Vraag niet of Fuente je wilt pm-en maar stuur zelf even een pm naar Fuente.
Dat is voor haar veel handiger en tijdsbesparend.

Lois, kunnen we misschien een paar mensen inschakelen die mensen ook kunnen PM-en voor de gegevens? Dat geeft Fuente wat lucht, ze heeft al genoeg te doen lijkt me Ik heb het rekeningnummer al, dus ik wil daar best mee helpen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_76842873
WAUW! Ik ben overdonderd! Ik ben druk bezig met alle pm's en de eerste donaties staan al op de rekening! WAUW!!!!

Ik moet zo even weg, ben in de middag weer terug en dan ga ik direct weer bezig!

Ik zal vanavond een tussenstand doorgeven van alles!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76842903
Rewimo, dat lijkt me prima, ik ga je nu de gegevens pmmen van alles, dan kan het gewoon doorlopen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 januari 2010 @ 10:59:16 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76842941
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Lois, kunnen we misschien een paar mensen inschakelen die mensen ook kunnen PM-en voor de gegevens? Dat geeft Fuente wat lucht, ze heeft al genoeg te doen lijkt me Ik heb het rekeningnummer al, dus ik wil daar best mee helpen.
T rekeningnummer staat toch al in de OP?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:00:07 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76842977
Even een tvp
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 11:00:26 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76842998
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Ynske het volgende:
T rekeningnummer staat toch al in de OP?
Dat is het nummer van de stichting, er is ook een nummer speciaal voor Alex en de kinderen

En het adres voor de spulletjes heb ik nu ook.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_76843019
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Lois het volgende:
Vraag niet of Fuente je wilt pm-en maar stuur zelf even een pm naar Fuente.
Dat is voor haar veel handiger en tijdsbesparend.
done
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 11:01:43 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76843063
Ik heb nu de volledige gegevens van Fuente gekregen, dus mensen kunnen mij ook PM-en

't Is toch rustig op mijn werk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:02:17 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_76843081
Voor de mensen die in de omgeving Utrecht wonen:

Mijn ouders rijden morgen van deze kant richting een van de verzameladressen. Tot morgenmiddag kan er bij mij thuis dus nog spul afgeleverd worden zodat dat mee kan (scheelt verzendkosten). Voor latere lichtingen is wellicht ook een en ander mogelijk, maar dat moet ik nog uitzoeken

Voor de mensen die vandaag of morgen spullen willen komen brengen: PM even, dan krijg je het adres

[ Bericht 22% gewijzigd door Troel op 15-01-2010 11:12:23 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76843098
Ok lieve mensen hier, ik ga! Ik ben in de middag terug en dan weer powerrrrrrrrrrr!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:08:04 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76843319
Yvonne gaat Her en der wat porren bij beheer
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76843326
Ik heb ook het adres van Fuente ondertussen, ik kan ook gepmm-ed worden.

Ik heb ondertussen contact gehad met Nutricia en Friso en zij gaan kijken of ze wat kunnen doen m.b.t. babyvoeding.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Admin vrijdag 15 januari 2010 @ 11:10:00 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76843392
Tvp!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_76843492
Oh, ik wil toch ook heel graag wat direct naar Alexander en de kinderen doneren! Fijn om iets direct te kunnen doen!
Ik pm Rewimo/Fuente even voor de gegevens.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:16:57 #35
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76843627
Hoera voor deze actie

Absorberende wondverbanden gaan uiterlijk morgen je kant op en ik ga vandaag nog even wat andere vulling voor het pakketje bij elkaar shoppen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76843939
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:16 schreef m@x het volgende:
Hoera voor deze actie

Absorberende wondverbanden gaan uiterlijk morgen je kant op en ik ga vandaag nog even wat andere vulling voor het pakketje bij elkaar shoppen.
zullen we het samen opsturen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 11:32:11 #37
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_76844226
Ik twitter niet maar heb het in mijn www van hyves gezet, de link naar de stichting zelf http://www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl/; je weet maar nooit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_76844427
Goede actie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:36:47 #39
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76844429
Mensen die in de omgeving van Almelo, Hengelo en Enschede wonen en de spullen niet kunnen brengen, ik wil/kan het evt. wel ophalen en dan zorgen dat het bij Fuente terecht komt. Scheelt ook de verzendkosten die dan gestort kunnen worden.
pi_76844649
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen die in de omgeving van Almelo, Hengelo en Enschede wonen en de spullen niet kunnen brengen, ik wil/kan het evt. wel ophalen en dan zorgen dat het bij Fuente terecht komt. Scheelt ook de verzendkosten die dan gestort kunnen worden.
Ja daar zat ik net aan te denken. Ik heb volgende week een doos dus moeten we maar keer even afspreken als je moet werken!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:42:55 #41
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76844670
Oh, wat een mooi initiatief! Ik heb zelf ook nog een deel van mijn kraampakket staan en wat van die proefverpakkingen babyvoeding, daarnaast heb ik nog twee vriendinnen die ook nog een deel van hun kraampakket hebben staan volgens mij (we zouden namelijk alles bij elkaar stoppen en dan zou één van ons het naar die andere stichting brengen. Ik ga ze meteen even mailen!
3!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:43:25 #42
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76844690
Mijn geld moet je binnen hebben, ik hou het topic in de gaten!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  PR/Manusje van alles vrijdag 15 januari 2010 @ 11:45:07 #43
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76844772
Heel mooi initiatief!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:47:14 #44
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76844868
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

zullen we het samen opsturen??
Dat is wel een slim plan eigenlijk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76844986
Ik heb hier in Leiden een grote doos staan waar nog een hoop bij kan, zijn er mensen hier in de omgeving die nog iets willen sturen? Dan kunnen we het ook samen versturen misschien
pi_76845140
Heb de url van de school ook even getwitterd. (Whehehe, ik met m'n miniclubje volgers . Maar allez, alle beetjes...)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:55:34 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76845224
Goed initiatief, heb niets van de goederen die gezocht worden, maar donatie komt eraan...

tweet hier ook de deur uit
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:57:40 #48
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76845311
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja daar zat ik net aan te denken. Ik heb volgende week een doos dus moeten we maar keer even afspreken als je moet werken!!
Komt goed
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:58:47 #49
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76845361
Als er mensen uit de regio Rijswijk/Den Haag spullen op willen sturen dan is er hier ook nog plek in de doos. Hij gaat morgenmiddag richting Fuente dus voor die tijd kunnen de spullen hier afgeleverd worden
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 11:59:03 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76845372
Fiets gaat even een mooi berichtje maken voor de FP
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:59:05 #51
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76845374
In Den Haag komt ook een doos
3!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:01:18 #52
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76845465
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Lois het volgende:
Fiets gaat even een mooi berichtje maken voor de FP
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 12:01:52 #53
5428 crew  miss_sly
pi_76845489
Ow, dat is wel handig, idd. Ik wil best in Amsterdam verzamelen en opsturen of wegbrengen.
Mensen uit Amsterdam die wat kwijt willen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76845581
Ik ga dit weekend weg en kan dus geen spullen verzamelen, wel ga ik collecteren onder de aanwezige vrienden. Het geld gaan we storten!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 januari 2010 @ 12:05:18 #55
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_76845628
Super hoe iedereen hier bezig voor Alexander, Haiti en de stichting (http://www.stichtingnaarschoolinhaiti.nl/)!
Ik heb inmiddels gezien dat het eerste geld al binnen is!
Vanavond geven we een tussenstand.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_76845722
Mijn zusje is verpleegkundige en die gaat aan d'r teamleider vragen of er nog spullen zijn die ze op kan sturen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  PR/Manusje van alles vrijdag 15 januari 2010 @ 12:41:48 #57
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76846889
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:47:20 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_76847101
top-plan, Alexander is een oud-studiegenoot van mij op de universiteit. Ga ook zeker wat storten op het rekeningnummer
pi_76847218
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef m@x het volgende:
Als er mensen uit de regio Rijswijk/Den Haag spullen op willen sturen dan is er hier ook nog plek in de doos. Hij gaat morgenmiddag richting Fuente dus voor die tijd kunnen de spullen hier afgeleverd worden
hey das wel een idee,
ik heb namelijk van mijn zus wat spullen uit het kraampakket van haar schoonzus gekregen, maar goed ik koop zelf wel een nieuwe En dan kunnen die spullen weer naar Haiti.
Ben vandaag toch vrij
Ik pm je ff!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 12:50:33 #60
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76847221
Mooi stuk, SF
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_76847256
Hebben ze iets aan pleisterspray? Ik heb hier nog 4 a 5 spuitbussen van Opsite staan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:52:09 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76847289
Mag ik als kinderloos fokster ook mee doen? Ik bedoel dat wij geen kinderen hebben.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:52:57 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:53:10 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76847333
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag ik als kinderloos fokster ook mee doen? Ik bedoel dat wij geen kinderen hebben.
Alle hulp van IEDEREEN is welkom denk ik
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76847368
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

hey das wel een idee,
ik heb namelijk van mijn zus wat spullen uit het kraampakket van haar schoonzus gekregen, maar goed ik koop zelf wel een nieuwe En dan kunnen die spullen weer naar Haiti.
Ben vandaag toch vrij
Ik pm je ff!
Super!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76847380
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag ik als kinderloos fokster ook mee doen? Ik bedoel dat wij geen kinderen hebben.
Tuurlijk!! Hoe meer hoe beter toch!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:59:02 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76847559
Mooi dit!
***
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:59:41 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76847582
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Tuurlijk!! Hoe meer hoe beter toch!
Ik heb een PM gestuurd naar Fuente..
pi_76847660
Intressant om even terug te lezen straks

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2010 13:02:42 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:02:53 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76847669
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef Ynske het volgende:
@fuente, is dat de alexander die gister ook genoemd werd op tv?
fijn iig dat jullie wat gehoord hebben van hem.

k ga ff kijken of ik ook wat kan helpen
Die moeder was gisteren bij P&W.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:08:54 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76847872
quote:
Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder
komt dat allemaal wel langs de douane?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:12:34 #72
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76847987
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

komt dat allemaal wel langs de douane?
Ik ben geen kenner, maar ik denk omdat het met iemand van de stichting meegaat en in koffers dus niet als handbagage dat het dan wel kan.

Spray kan denk ik niet ivm de druk in het vliegtuig, maar ook dat weet ik niet zeker.

Ik ga vanavond een pakket maken en ga nog een poging bij een vriendin wagen voor wat extra verband ed.
pi_76848166
Ik ga eens even kijken wat ik nog heb liggen
pi_76848773
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die moeder was gisteren bij P&W.
Dat is ook de moeder van TS
Ik heb je een PM gestuurd Fuente, goed dat je dit hebt opgezet hier
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:02:28 #75
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76849983
Ik neem aan dat ik het nr dat ik heb ( niet dat van het tehuis maar het directe rekeningnr ) ook gewoon aan derden mag geven?
Vriendin van me wil ook heel graag rechtstreeks storten.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:09:01 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76850251
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat is ook de moeder van TS
Ik heb je een PM gestuurd Fuente, goed dat je dit hebt opgezet hier
Die vrouw is dat de moeder van Fuente? Lief dat haar dochter de initiatief neemt op fok
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 14:20:35 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76850821
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat ik het nr dat ik heb ( niet dat van het tehuis maar het directe rekeningnr ) ook gewoon aan derden mag geven?
Vriendin van me wil ook heel graag rechtstreeks storten.
Dat lijkt me een prima idee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:21:14 #78
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_76850866
even een tvp voor als ik weer geld overheb
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:22:39 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76850938
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat lijkt me een prima idee
Ze heeft gestort!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:24:42 #80
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_76851038
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_76851265
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dat is wel handig, idd. Ik wil best in Amsterdam verzamelen en opsturen of wegbrengen.
Mensen uit Amsterdam die wat kwijt willen?
miss sly kan ik dan bij jou iets langsbrengen of opsturen? Ik vond gisteren nog wat kraampakketonderdelen. En zal er ook behoefte zijn aan van die desinfecterende handgel?
pi_76851478
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Geld storten
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Het meest effectieve zou natuurlijk zijn: een aantal personen die geld ophalen bij vrienden/kenissen/familie en er zelf heengaan om te helpen.
Bovendien vragen ze niet alleen om geld
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_76851753
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:12 schreef chacama het volgende:
Spray kan denk ik niet ivm de druk in het vliegtuig, maar ook dat weet ik niet zeker.
Ik heb even op Google gezocht en als bagage onderin kan het mee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 14:39:33 #84
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76851783
Ik ben zo op pad en kan dan tot een uur of 5 geen PM's beantwoorden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 14:39:48 #85
5428 crew  miss_sly
pi_76851805
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Stiemie het volgende:

[..]

miss sly kan ik dan bij jou iets langsbrengen of opsturen? Ik vond gisteren nog wat kraampakketonderdelen. En zal er ook behoefte zijn aan van die desinfecterende handgel?
Ja hoor, dat kan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 januari 2010 @ 14:49:14 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_76852271
Ik weet niet precies waar alle spullen allemaal verzameld gaan worden, maar ik wil best vanuit Den Haag met de auto ergens heenrijden.

Versturen is zo duur en ik heb een lease-auto. Enige is dat ik wel afhankelijk ben van weekends, dus dan zou ik misschien zondag kunnen gaan rijden met dat wat dan allemaal al verzameld is.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:50:30 #87
260098 Codiac
Back in business
pi_76852314
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef Fuente het volgende:

Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder

[ afbeelding ]
Zo dat gaat problemen opleveren bij de douane

Sowieso ze willen geen spullen maar geld. Zeiden ze net op 't NOS journaal en de tv liegt niet
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:51:24 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_76852336
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:50 schreef Codiac het volgende:

[..]

Zo dat gaat problemen opleveren bij de douane

Sowieso ze willen geen spullen maar geld. Zeiden ze net op 't NOS journaal en de tv liegt niet
Het gaat hier niet om giro 555 maar om een stichting waar Fuente meer van weet dan de tv gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76852429
Ik heb eens op mijn werk in het magazijn gekeken naar spullen die we niet meer (mogen) gebruiken, en ik heb het volgende. Laat maar even weten waar je NIET kan gebruiken, dan haal ik het uit de doos voordat ik hem dichtplak.
1x Novopads (zijn steriele wondkompressen van 10x20cm per stuk verpakt.
1x verpakking onsteriele katoenen gaasjes 100 stuks (1 of 2 zijn er uit)
1x grote disposable naaldcontainer, prima ding maar er staat voor NL geen goed keurmerkje op.
3x Opsite pleisterspray 240ml. , 1 is al wat gebruikt 2 zijn nog helemaal vol
2x potten Vaseline (geen idee of je er iets aan hebt, maar je weet maar nooit!) kleine beetje uit gebruikt al

Verder heb ik nog een grote doos met vinylhandschoenen maat M die retour moest en het bedrijf nooit meer omgekomen is. Als je daar iets aan hebt hoor ik het graag eerst van je, dan vraag ik het bedrijf of ze het goed vinden dat ik ze naar Haiti doe! (vast wel, zijn aardige mensen).
pi_76852818
En ik heb net allemaal gaasjes geshopt en opgestuurd. Ik zal ook wat geld overmaken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:07:58 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_76853004
Fuente, heb je eerder vier koffers met spullen meegenomen naar HaIti?
Ik bedoel, je neemt veel vloeibaar spul mee in 4 koffers dus veel overgewicht waar je voor moet betalen. Ben benieuwd daarnaar.

[ Bericht 48% gewijzigd door Stefan op 15-01-2010 15:24:43 ]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_76853604
Fuente mijn doos met gaasjes paracetamol, babyvoeding en meer van dat is onderweg naar je! Hopelijk is het er morgen. Heel veel succes met de actie verder, wat niet bruikbaar is kun je er wat mij betreft uithalen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76854250
Voor iedereen die zich druk maakt of dit mee mag:

Ja dit mag! Deze spullen zijn eerder ook meegenomen. Het gaat via een Stichting die hulp verleent in Haiti. Alles komt uiteindelijk op de plek van bestemming, als het niet in de eerste 4 koffers is, dan later, maar zo snel mogelijk!

Ik ga zometeen weer zitten voor alle PM's, ik vind alles echt geweldig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:46:09 #94
260098 Codiac
Back in business
pi_76854670
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Fuente het volgende:
Voor iedereen die zich druk maakt of dit mee mag:

Ja dit mag! Deze spullen zijn eerder ook meegenomen. Het gaat via een Stichting die hulp verleent in Haiti. Alles komt uiteindelijk op de plek van bestemming, als het niet in de eerste 4 koffers is, dan later, maar zo snel mogelijk!

Ik ga zometeen weer zitten voor alle PM's, ik vind alles echt geweldig!
Hoe heet de stichting?
pi_76854716
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Codiac het volgende:

[..]

Hoe heet de stichting?
staat in de OP
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76854730
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef Codiac het volgende:

[..]

Hoe heet de stichting?
Je kan natuurlijk ook de OP lezen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76855422

1 doos komt er aan!
pi_76855441
Ha dat is fijn miss sly! Ik stuur je even een pm voor je adres, dan stuur ik in ieder geval die dingen uit mijn kraampakket op (doe ik er meteen die 2 tommy tippee-flesjes voor je bij als je die nog wilt)

Fuente voordat ik morgen enthousiast ga shoppen, ik zie dat je al flink wat spullen krijgt. Kan dat dan wel allemaal mee? Of heb je meer behoefte aan geld? Zou het ook jammer vinden als ik morgen vanalles ga kopen en je het niet mee kunt nemen. Dan is geld storten efficienter
pi_76855631
Bescheiden bijdrage is onderweg, graag blijf ik dit topic volgen. Mooi om te zien dat er door FOK! een platform is voor kleine stichtingen die direct hulp kunnen bieden.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:11:01 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76855818
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef Stefan het volgende:
Fuente, heb je eerder vier koffers met spullen meegenomen naar HaIti?
Ik bedoel, je neemt veel vloeibaar spul mee in 4 koffers dus veel overgewicht waar je voor moet betalen. Ben benieuwd daarnaar.
Ik heb (een beetje) geld over gemaakt en zou het prima vinden als dat gebruikt zou worden voor dit soort kosten ipv voor spullen zelf.
Liever nu via een paar koffers met extra kosten daarheen laten brengen dan dingen moeten verschepen met de kans dat het ergens in de douane blijft hangen en dagen extra vertraging oplevert.
***
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:17:56 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76856256
Alle spullen die we krijgen zijn geweldig!!

Zojuist een inventarisatie gemaakt van wat we denken te krijgen. Wat we nog nodig hebben:

Wormkuren
Schurftmedicatie (weet nog niet of dit op recept verkrijgbaar moet zijn of gewoon)

Antibiotica wordt geregeld, dit gaat niet via de gewone apotheken helaas.

Verbanden, gazen, pleisters lijken er nu genoeg te zijn. Ook andere kanalen houden inzamelingen. Daarom heb ik overleg gehad met Marijke en zetten we daar even een stop op! Het kan sowieso niet allemaal in 1 keer mee, er wordt gekeken naar wat het meest nodig is en daar gaan de koffers vol mee. De rest wordt of zo snel het veilig kan verstuurd, en anders gaat er weer een lading mee met de eerstvolgende persoon die naar Haiti reist!!!!

Donaties blijven welkom. We zullen met deze donatie samen met Marijke overleggen wat we er hiervan kopen en eventueel medicatie ervan kopen, want medicatie kan nog steeds gewoon mee!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76856347
Ah oke, dan ga ik morgen dus niet shoppen, maar maak ik vanavond geld over!

Echt geweldig dat jullie dit zo willen doen!
pi_76856358
Misschien zijn er vanuit vliegmaatschappijen voor dit soort stichtingen wel regelingen wat betreft overbagage...? geen idee hoor, maar zou zomaar eens kunnen. Zou ook wel netjes zijn, eigenlijk.... En wel zo fijn dat de spullen dan zo snel mogelijk bruikbaar zijn daar.

Ik heb net ook mijn bijdrage overgemaakt, ook namens vriendlief. Heerlijk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is! Ik krijg altijd een brok in mijn keel van dat soort dingen, emo-muts dat ik ben
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:24:25 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76856410
er is dus ook geen behoefte meer aan babyvoeding, Fuente? Ik had dat morgen willen kopen nl.
pi_76856445
***UPDATE VAN ALEX***

Alexander heeft zojuist weer gebeld, dit keer iets langer. Het gaat goed met hem. Buiten het huis (het huis is omheind met een hek) heerst nog veel paniek. De kinderen zijn ok. Mijn vader heeft met Alexander de mogelijkheid besproken om naar huis te kunnen, dit weigert hij absoluut. Hij wil de kinderen niet alleen laten.
Hij heeft geld in huis liggen om voedsel bij te kunnen kopen wanneer nodig. Hij weet niet goed wat hij moet doen, Alexander spreekt vloeiend Frans, maar niet goed Creools en dat is wat de meeste mensen buiten het huis spreken. 1 van de medewerkers van zijn huis is waarschijnlijk omgekomen.

EINDE BERICHT!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76856472
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
er is dus ook geen behoefte meer aan babyvoeding, Fuente? Ik had dat morgen willen kopen nl.
Babyvoeding lijkt redelijk ingezameld te zijn. Ik denk: wat gekocht is en verzonden wordt gaat uiteraard mee, als het nog gekocht moet worden: dan liever niet.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:27:31 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76856559
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Pyttpytt het volgende:
Misschien zijn er vanuit vliegmaatschappijen voor dit soort stichtingen wel regelingen wat betreft overbagage...? geen idee hoor, maar zou zomaar eens kunnen. Zou ook wel netjes zijn, eigenlijk.... En wel zo fijn dat de spullen dan zo snel mogelijk bruikbaar zijn daar.

Ik heb net ook mijn bijdrage overgemaakt, ook namens vriendlief. Heerlijk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is! Ik krijg altijd een brok in mijn keel van dat soort dingen, emo-muts dat ik ben
Er wordt op dit moment geprobeerd om extra bagage mee te 'mogen' nemen.

Maar het logistieke probleem zal zich dan voordoen in PaP, want van PaP is het normaal een halve dag reizen naar Kenscoff, laat staan hoe het nu is, dus inventariseren momenteel hoe het daar verder zal gaan.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:31:51 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76856733
Fuente, medicaties kopen is ook belangrijk ja.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:32:27 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76856765
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Fuente het volgende:

[..]

Babyvoeding lijkt redelijk ingezameld te zijn. Ik denk: wat gekocht is en verzonden wordt gaat uiteraard mee, als het nog gekocht moet worden: dan liever niet.
Okay prima, ik kijk even of er wormkuren te koop zijn.

Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat met Alexander!! Wel erg van die medewerker.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:32:33 #112
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76856777
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay prima, ik kijk even of er wormkuren te koop zijn.

Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat met Alexander!! Wel erg van die medewerker.
Kruidvat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:35:35 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76856898
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay prima, ik kijk even of er wormkuren te koop zijn.

Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat met Alexander!! Wel erg van die medewerker.
Ik kan ze bij mijn supermarktdrogist ook gewoon kopen. twee tabletjes voor een paar euro.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76857016
Mocht het lijken alsof mijn doos opengemaakt is; dat heb ik net zelf gedaan, ik was 2 bussen pleisterspray vergeten in de doos te doen..
pi_76858108
Ik heb gekeken en het enige wat ik heb is een pak met onderleggers, van die kraammatrassen. En nog spuiten en canule's nog van toen Tylers darmen gespoeld werden. Heb je zeker niks aan?
ook nog een pm gestuurd.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Ingrid_ op 15-01-2010 17:09:30 ]
pi_76858148
Jongens, ik vind het een toffe actie hoor. Ik vraag me alleen af of het nou handig is wat jullie hier doen

Er gaat dus blijkbaar iemand heen vliegen. Die persoon gaat dus in een complete chaos terecht komen. Er is daar hulpverlening aanwezig, maar dat zijn getrainde mensen die precies weten wat ze moeten doen en niet in staat zullen zijn om die persoon te hulp te komen. Zeker niet als je in de problemen komt door bendes die de boel plunderen en zo.

Ze hebben een zwaar logistiek probleem om op dit moment uberhaupt al vliegtuigen binnen te loodsen. Die vliegtuigen bevatten de eerste levensbehoeften voor een heleboel mensen alsmede nog meer reddingsteams om mensen te redden die bekneld zitten. Is het dan reeel om een plek in te nemen waar een getrainde hulpverlener kan zitten EN om hulpgoederen mee te nemen waar je slechts specifieke personen mee kan helpen?

Ik begrijp best wel dat er een berg emoties in dit hele proces meespelen hoor, maar kom op...blijf even realistisch nadenken met z'n allen. Waar hebben die mensen nu meer behoefte aan?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:08:09 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76858245
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, ik vind het een toffe actie hoor. Ik vraag me alleen af of het nou handig is wat jullie hier doen

Er gaat dus blijkbaar iemand heen vliegen. Die persoon gaat dus in een complete chaos terecht komen. Er is daar hulpverlening aanwezig, maar dat zijn getrainde mensen die precies weten wat ze moeten doen en niet in staat zullen zijn om die persoon te hulp te komen. Zeker niet als je in de problemen komt door bendes die de boel plunderen en zo.

Ze hebben een zwaar logistiek probleem om op dit moment uberhaupt al vliegtuigen binnen te loodsen. Die vliegtuigen bevatten de eerste levensbehoeften voor een heleboel mensen alsmede nog meer reddingsteams om mensen te redden die bekneld zitten. Is het dan reeel om een plek in te nemen waar een getrainde hulpverlener kan zitten EN om hulpgoederen mee te nemen waar je slechts specifieke personen mee kan helpen?

Ik begrijp best wel dat er een berg emoties in dit hele proces meespelen hoor, maar kom op...blijf even realistisch nadenken met z'n allen. Waar hebben die mensen nu meer behoefte aan?
Geld lijkt mij dus het voor de hand liggendst.
Geld dat rechtstreeks bij 1 specifiek iets terecht komt om te gebruiken voor wat zij daar ter plekke het meest nodig achten.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76858259
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Geld lijkt mij dus het voor de hand liggendst.
Geld dat rechtstreeks bij 1 specifiek iets terecht komt om te gebruiken voor wat zij daar ter plekke het meest nodig achten.
Lijkt mij ook ja
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76858308
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook het adres van Fuente ondertussen, ik kan ook gepmm-ed worden.

Ik heb ondertussen contact gehad met Nutricia en Friso en zij gaan kijken of ze wat kunnen doen m.b.t. babyvoeding.
Vicky wat goed van je zeg!! Ik had spulletjes bij de kruidvat gehaald maar durfde niet om korting en/of meer te vragen. Het spookte wel door mijn hoofd! Maar jij hebt het wel gedaan! Goed van je.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:10:42 #121
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76858341
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Lijkt mij ook ja
En daarom ben ik blij dat ik geld hier aan gegeven heb, want dat vind ik dan wel doeltreffender dan via 555 of zo
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76858368
Even reactie op PdeHoog:

Marijke van de stichting woont 7 maanden per jaar in Haiti. Ze weet precies hoe en wat, ze weet precies hoe ze in Kenscoff kan komen via omwegen.
Er is hulp in PaP, er is geen enkele!!! hulp in Kenscoff en de bergen waar de kinderen van de scholen wonen, helemaal niets! 0,0 hulp op dit moment. Geloof me als ik zeg dat zij weet wat ze doet. Ze gaat wss niet alleen, er gaat als het even kan iemand extra mee voor de extra bagage. Zij kent meerdere chauffeurs met terreinwagens die haar op weg kunnen helpen naar Kenscoff.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76858456
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:11 schreef Fuente het volgende:
Even reactie op PdeHoog:

Marijke van de stichting woont 7 maanden per jaar in Haiti. Ze weet precies hoe en wat, ze weet precies hoe ze in Kenscoff kan komen via omwegen.
Er is hulp in PaP, er is geen enkele!!! hulp in Kenscoff en de bergen waar de kinderen van de scholen wonen, helemaal niets! 0,0 hulp op dit moment. Geloof me als ik zeg dat zij weet wat ze doet. Ze gaat wss niet alleen, er gaat als het even kan iemand extra mee voor de extra bagage. Zij kent meerdere chauffeurs met terreinwagens die haar op weg kunnen helpen naar Kenscoff.
Ik denk dat ze zich gaat vergissen Haiti van nu is niet meer het Haiti van voor de aardbeving. Die hele infrastructuur is nu een grote puinhoop. Maar goed.....succes zou ik zeggen. Vooral met het daar komen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76858458
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag je broer langer bellen Fuente?
Hij mag het wel, maar kan het niet, de verbinding wordt steeds verbroken....
Hij heeft net ook met Marijke gebeld, hieronder een stukje uit het gesprek:

Dag allemaal,

Helemaal ontroerd kan ik jullie mooi nieuws geven!!!

Alexander belde mij om 4.15 uur!!!!!
Hij klonk goed voor deze omstandigheden.
Wij hebben wel 5 minuten kunnen praten.
Hij was binnen in kantoor met Berchon ten tijde van de aardbeving,zij zou hem geld geven voor in de grote kluis en daar begon de herrie en de schokken.
Zij zijn naar buiten gerend.
Het huis heeft scheuren, maar ziet er niet gevaarlijk uit.

Niemand is gewond in ons huis.
Alexander slaapt binnen in zijn kamer en de kinderen slapen met Miss Kena in de woonkamer.
Sam (Stervenson) en Pouchon (Fredner) slapen buiten, zij durven niet binnen te zijn.

Alexander wil in Kenscoff blijven om er voor de kidneren te zijn en te helpen alles te organiseren. Dat vind ik echt geweldig!
Ik heb hem gezegd dat ik bergrijp als hij met het vliegtuig dat binnenkort terug naar Nederland vliegt, mee gaat, en dat hij dan weer terug kan komen. Hij zei ik leef bij vandaag en morgen is morgen, als ik niet zo denk dan lukt het niet. Dit is een heel goede instelling in Haiti. Daar kom je een heel moeilijke dag door.


Onze school in Ka-Blain heeft helemaal niets. (dit is 1 van de 3 scholen)
Maandag gaan zij er weer heen. Kempes raadde Alexander af om helemaal naar Godinot te lopen, dat was te ver. Wat een heerlijk iets om te horen, nu kunnen wij ons richten op de hulp die de mensen nodig hebben.!!!!

Op het moment dat ik vroeg wat Alexander het liefst wilde waarin ik hem adviseerde, hulp boed opf wij overleg over hebben, werd de verbinding verbroken ... Ik krijg geen contact meer.

Roelien, ik heb Alexander aan het begin van het gesprek verteld dat jij hem een kanjer vindt, erg trots op hem bent en heel veel van hem houdt!!!!

Op mijn kamer is de opbouw van mijn bureau omgevallen, ongelooflijk dat dat is gebeurd.
Alexander heeft alles op de grond laten liggen, want met naschoikken kan het weer gebeuren, zei hij en dan blijf ik opruimen.
Prachtig!!!

Wat ontzettend fijn dat ik met Alexander contact heb gehad, hij is echt een kanjer!!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76858479
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

Vicky wat goed van je zeg!! Ik had spulletjes bij de kruidvat gehaald maar durfde niet om korting en/of meer te vragen. Het spookte wel door mijn hoofd! Maar jij hebt het wel gedaan! Goed van je.
Van Nutricia heb ik ng niks gehoord. Friso belde daarstraks terug dan de marketingmanager ermee bezig was. Maandag hoor ik meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76858494
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich gaat vergissen Haiti van nu is niet meer het Haiti van voor de aardbeving. Die hele infrastructuur is nu een grote puinhoop. Maar goed.....succes zou ik zeggen. Vooral met het daar komen
Ik snap wat je bedoelt, echt, en ik zeg ook niet dat ze na aankomst binnen een dag in Kenscoff is, maar ze komt er wel. Dit is niet de eerste grote ramp die zij daar doorstaan heeft.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76858504
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

Van Nutricia heb ik ng niks gehoord. Friso belde daarstraks terug dan de marketingmanager ermee bezig was. Maandag hoor ik meer.
Geweldig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:15:03 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76858508
En die spulletjes zijn niet weg natuurlijk. De chaos is nu heel groot, maar de spullen zullen nog lang nodig blijven. Over een maand zal het vast makkelijker zijn om spullen daar te krijgen.
De mevrouw van de stichting vraagt er om, en die reist al jaren naar het land. Nu is de situatie wel heel anders, maar toch vertrouw ik op de inschatting van deze dame.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:17:26 #129
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76858595
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En die spulletjes zijn niet weg natuurlijk. De chaos is nu heel groot, maar de spullen zullen nog lang nodig blijven. Over een maand zal het vast makkelijker zijn om spullen daar te krijgen.
De mevrouw van de stichting vraagt er om, en die reist al jaren naar het land. Nu is de situatie wel heel anders, maar toch vertrouw ik op de inschatting van deze dame.
Ja en daar is natuurlijk niks te krijgen ook, dus ik snap wel dat ze mee wil nemen wat haalbaar is
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76858773
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef Fuente het volgende:

[..]

Er wordt op dit moment geprobeerd om extra bagage mee te 'mogen' nemen.

Maar het logistieke probleem zal zich dan voordoen in PaP, want van PaP is het normaal een halve dag reizen naar Kenscoff, laat staan hoe het nu is, dus inventariseren momenteel hoe het daar verder zal gaan.
Luchtvaartmaatschappijen zijn over het algemeen toeschietelijk bij deze situaties, maar ook voor hun een logistiek probleem, zij hebben ook veel "vracht"bij zich voor dezelfde mensen, en dan kan het een kwestie van weight en balance worden, en dan kunnen ze niet. Daarbij moet je je ook afvragen hoeveel bagage je bij je kan hebben lokaal, hoe flexibel ben je?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 17:23:00 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76858808
Ze weten welke spullen nu het hardst nodig zijn. Van het geld kunnen ze later kopen wat dan nodig is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_76858830
Ik vind dit echt zo mooi he! Ik heb inmiddels ook het e.e.a. ingeslagen!

In Vicky ben heel benieuwd of ze wat gaan doen!
pi_76858880
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef Lenaatje het volgende:
Ik vind dit echt zo mooi he! Ik heb inmiddels ook het e.e.a. ingeslagen!

In Vicky ben heel benieuwd of ze wat gaan doen!
ja ik ook.
niet geschoten is altijd mis. Het eerste dat ik zei toen ik ze belde was dat ik een brutale vraag ging stellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76858930
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En die spulletjes zijn niet weg natuurlijk. De chaos is nu heel groot, maar de spullen zullen nog lang nodig blijven. Over een maand zal het vast makkelijker zijn om spullen daar te krijgen.
De mevrouw van de stichting vraagt er om, en die reist al jaren naar het land. Nu is de situatie wel heel anders, maar toch vertrouw ik op de inschatting van deze dame.
Dat bedoel ik!! Dank je Ben niet zo helder. Lang niet alles zal direct meekunnen. Verschepen is nu niet veilig, want zoals Marijke terecht zegt: het zal gejat worden zodra het aankomt.
Marijke neemt de belangrijkste dingen direct mee, 4 koffers vol mag ze sowieso al meenemen, en misschien nog meer.
De rest komt daar, hoe dan ook, later!
Mijn familie heeft aangegeven bij te dragen in de verzend/verschepingskosten.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76859312
Op dit moment is er een verslaggever van RTL4 nieuws (in goed overleg met ons als familie) op de weg naar Kenscoff. Hij probeert Alexander o.a. te bereiken (ook alles eromheen uiteraard) en probeert daar een volgeladen beltegoed telefoon achter te laten!!
Alexander weet dat hij mogelijk gaat komen, ook voor een interview. Hoe lang dit gaat duren is onbekend. De verslaggever is gisteren vertrokken vanuit PaP en zit aan de goede kant, richting Kenscoff, het gaat moeilijk, maar het gaat.
Dit is ook goed nieuws voor Marijke, we zullen later horen hoe hij reist (jeep/te voet etc).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_76859381
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Op dit moment is er een verslaggever van RTL4 nieuws (in goed overleg met ons als familie) op de weg naar Kenscoff. Hij probeert Alexander o.a. te bereiken (ook alles eromheen uiteraard) en probeert daar een volgeladen beltegoed telefoon achter te laten!!
Alexander weet dat hij mogelijk gaat komen, ook voor een interview. Hoe lang dit gaat duren is onbekend. De verslaggever is gisteren vertrokken vanuit PaP en zit aan de goede kant, richting Kenscoff, het gaat moeilijk, maar het gaat.
Dit is ook goed nieuws voor Marijke, we zullen later horen hoe hij reist (jeep/te voet etc).
wow wat goed!!! Ik hoop dattie snel bij Alexander kan komen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 17:43:11 #137
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76859393
Die telefoon is echt super! Wat fijn dat er iemand naar hem toegaat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_76859535
Ja weet je? Het maakt me geen f*ck uit dat het een verslaggever is, iemand is naar hem onderweg!!! En dan is hij even niet 'alleen'.... Ik hoop zo dat dit snel kan gaan...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:19:49 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76860808
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En die spulletjes zijn niet weg natuurlijk. De chaos is nu heel groot, maar de spullen zullen nog lang nodig blijven. Over een maand zal het vast makkelijker zijn om spullen daar te krijgen.
De mevrouw van de stichting vraagt er om, en die reist al jaren naar het land. Nu is de situatie wel heel anders, maar toch vertrouw ik op de inschatting van deze dame.
Je moet nu alle voorrang aan de gecoördineerde noodhulp geven. Als particulier met wat dozen je daar tussen proberen te wringen is meer kwaad dan goed doen.
Sowieso niets proberen te sturen waarvan de ontvanger niet al vast staat.
Wie dit leest is gek
pi_76861325
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je moet nu alle voorrang aan de gecoördineerde noodhulp geven. Als particulier met wat dozen je daar tussen proberen te wringen is meer kwaad dan goed doen.
Sowieso niets proberen te sturen waarvan de ontvanger niet al vast staat.
Lees de OP nou eens, er wordt niets opgestuurd, het wordt letterlijk gebracht.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:38:50 #141
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76861556
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Op dit moment is er een verslaggever van RTL4 nieuws (in goed overleg met ons als familie) op de weg naar Kenscoff. Hij probeert Alexander o.a. te bereiken (ook alles eromheen uiteraard) en probeert daar een volgeladen beltegoed telefoon achter te laten!!
Alexander weet dat hij mogelijk gaat komen, ook voor een interview. Hoe lang dit gaat duren is onbekend. De verslaggever is gisteren vertrokken vanuit PaP en zit aan de goede kant, richting Kenscoff, het gaat moeilijk, maar het gaat.
Dit is ook goed nieuws voor Marijke, we zullen later horen hoe hij reist (jeep/te voet etc).
Oh wat ontzettend fijn voor jullie, ik hoop dat het lukt en dat jullie hem straks op tv kunnen zien
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76862084
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Fuente het volgende:

[..]

Lees de OP nou eens, er wordt niets opgestuurd, het wordt letterlijk gebracht.
lekker laten lullen!! Jij weet waar het voor gedaan wordt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:52:36 #143
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_76862145
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Fuente het volgende:

[..]

Lees de OP nou eens, er wordt niets opgestuurd, het wordt letterlijk gebracht.
Maar dat bedoel ik ook. Er moeten daar alleen al 10.000 Amerikanen landen de komende dagen. Particulier initiatief ter plekke is nog meer chaos. De Verenigde Naties hebben alle resources nodig de komende weken.
Wie dit leest is gek
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 19:11:07 #144
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_76862927
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Fuente het volgende:

[..]

Lees de OP nou eens, er wordt niets opgestuurd, het wordt letterlijk gebracht.
Fuente, ik heb nu de tijd genomen om verder te lezen. Ik ben gigantisch onder de indruk van het verslag van jouw moeder samen met je broer. Ik doe de administratie op een basisschool en ik ga dit onder de aandacht van onze commissie goede doelen brengen. Geen idee of ze al een goed doel voor komend schooljaar hebben maar anders heb ik er wel een voor ze
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_76862959
Fuente wat een goed initiatief, heel veel succes en hou ons op de hoogte (ik heb wat geld gestort)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:15:59 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76863150
Wat fijn om geld te kunnen storten dat rechtstreeks bij de kinderen terecht komt.
Ik stuur een PM naar Rewimo.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76863196
Echt geweldig alle donaties en lieve woorden

Zoals het er nu uitziet gaat Marijke met eventueel B. op een noodvlucht naar Haiti straks. Het werk van de Stichting valt onder ontwikkelingswerk. Op deze manier kan er ook meer bagage mee. Het is nog kijken hoe en wat. Het streven wordt binnen 10 dagen. Dit lijkt lang, maar eerder zou logistiek met spullen niet gaan. Alexander heeft aangegeven zich nog zeker 2 weken te redden qua middelen die aanwezig zijn, en een particuliere vlucht zou eerder sowieso niet lukken.

Ander nieuws: de 2 adoptiekinderen in Alexander zijn huis worden zoals het nu gaat vanavond (lokale tijd) opgehaald door een tussenbureau. Zij overnachten in een ander weeshuis en zullen morgen vanaf PaP vertrekken naar de adoptieouders. Die hebben we inmiddels ook gesproken en die zijn uiteraard ontzettend blij!

Alexander weet dat de mogelijkheid erin zit dat dit gebeurt, maar nu is het vrijwel zeker. We hebben snel een uitgebreide mail naar de tussenorganisatie gemaild (zij hebben verbinding!!) en hopelijk printen ze deze voor Alexander.
Het zal best moeilijk voor hem zijn de kinderen te zien gaan, hij heeft ze 3 maanden lang Nederlands geleerd en het zijn ook een beetje 'zijn kindjes', maar ik denk dat hij heel blij zal zijn om te weten dat deze kinderen hopelijk as. zondag veilig in Nederland zijn.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:36:35 #148
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76863998
Mooi, deze aktie.

Op zich begrijp ik wel dat mensen twijfelen aan het nut ervan, gezien de chaos in het land en bereikbaarheids-problemen, maar zo te lezen gaat het om ervaren personen. Ik neem aan dat die prima kunnen inschatten of het zinvol is of niet.
En daarbij, als je niks probeert, heb je helemaal niets. Ik heb bewondering voor deze dappere mensen, het is nogal niet een avontuur! Heel veel succes!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 januari 2010 @ 19:45:41 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76864336
Mogen die adoptiekindjes nu versneld naar Nederland? Dat zou mooi zijn natuurlijk, weg uit de chaos, een zorg minder voor Alexander. Natuurlijk gaat hij ze missen, maar ze zijn dan in veiligheid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_76864456
Ja! De kinderen in Alexander zijn huis zouden sowieso op of rond Alexander zijn vertrekdatum naar NL mogen. Maar er is nu een gerechterlijk bevel gegeven dat alle kindjes die een akkoord hadden van de rechter, paspoort of geen paspoort nu direct wegmogen.
De meeste ouders waren aan het wachten op de bureaucratie rondom de paspoorten en dat hoeft dus niet meer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')