Ik snap wat je bedoelt, echt, en ik zeg ook niet dat ze na aankomst binnen een dag in Kenscoff is, maar ze komt er wel. Dit is niet de eerste grote ramp die zij daar doorstaan heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich gaat vergissenHaiti van nu is niet meer het Haiti van voor de aardbeving. Die hele infrastructuur is nu een grote puinhoop. Maar goed.....succes zou ik zeggen. Vooral met het daar komen
Geweldig!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
Van Nutricia heb ik ng niks gehoord. Friso belde daarstraks terug dan de marketingmanager ermee bezig was. Maandag hoor ik meer.
Ja en daar is natuurlijk niks te krijgen ook, dus ik snap wel dat ze mee wil nemen wat haalbaar isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En die spulletjes zijn niet weg natuurlijk. De chaos is nu heel groot, maar de spullen zullen nog lang nodig blijven. Over een maand zal het vast makkelijker zijn om spullen daar te krijgen.
De mevrouw van de stichting vraagt er om, en die reist al jaren naar het land. Nu is de situatie wel heel anders, maar toch vertrouw ik op de inschatting van deze dame.
Luchtvaartmaatschappijen zijn over het algemeen toeschietelijk bij deze situaties, maar ook voor hun een logistiek probleem, zij hebben ook veel "vracht"bij zich voor dezelfde mensen, en dan kan het een kwestie van weight en balance worden, en dan kunnen ze niet. Daarbij moet je je ook afvragen hoeveel bagage je bij je kan hebben lokaal, hoe flexibel ben je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef Fuente het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment geprobeerd om extra bagage mee te 'mogen' nemen.
Maar het logistieke probleem zal zich dan voordoen in PaP, want van PaP is het normaal een halve dag reizen naar Kenscoff, laat staan hoe het nu is, dus inventariseren momenteel hoe het daar verder zal gaan.
ja ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:23 schreef Lenaatje het volgende:
Ik vind dit echt zo mooi he! Ik heb inmiddels ook het e.e.a. ingeslagen!
In Vicky ben heel benieuwd of ze wat gaan doen!
Dat bedoel ik!! Dank jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En die spulletjes zijn niet weg natuurlijk. De chaos is nu heel groot, maar de spullen zullen nog lang nodig blijven. Over een maand zal het vast makkelijker zijn om spullen daar te krijgen.
De mevrouw van de stichting vraagt er om, en die reist al jaren naar het land. Nu is de situatie wel heel anders, maar toch vertrouw ik op de inschatting van deze dame.
wow wat goed!!! Ik hoop dattie snel bij Alexander kan komen!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Op dit moment is er een verslaggever van RTL4 nieuws (in goed overleg met ons als familie) op de weg naar Kenscoff. Hij probeert Alexander o.a. te bereiken (ook alles eromheen uiteraard) en probeert daar een volgeladen beltegoed telefoon achter te laten!!
Alexander weet dat hij mogelijk gaat komen, ook voor een interview. Hoe lang dit gaat duren is onbekend. De verslaggever is gisteren vertrokken vanuit PaP en zit aan de goede kant, richting Kenscoff, het gaat moeilijk, maar het gaat.
Dit is ook goed nieuws voor Marijke, we zullen later horen hoe hij reist (jeep/te voet etc).
Je moet nu alle voorrang aan de gecoördineerde noodhulp geven. Als particulier met wat dozen je daar tussen proberen te wringen is meer kwaad dan goed doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Lees de OP nou eens, er wordt niets opgestuurd, het wordt letterlijk gebracht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je moet nu alle voorrang aan de gecoördineerde noodhulp geven. Als particulier met wat dozen je daar tussen proberen te wringen is meer kwaad dan goed doen.
Sowieso niets proberen te sturen waarvan de ontvanger niet al vast staat.
Oh wat ontzettend fijn voor jullie, ik hoop dat het lukt en dat jullie hem straks op tv kunnen zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Op dit moment is er een verslaggever van RTL4 nieuws (in goed overleg met ons als familie) op de weg naar Kenscoff. Hij probeert Alexander o.a. te bereiken (ook alles eromheen uiteraard) en probeert daar een volgeladen beltegoed telefoon achter te laten!!
Alexander weet dat hij mogelijk gaat komen, ook voor een interview. Hoe lang dit gaat duren is onbekend. De verslaggever is gisteren vertrokken vanuit PaP en zit aan de goede kant, richting Kenscoff, het gaat moeilijk, maar het gaat.
Dit is ook goed nieuws voor Marijke, we zullen later horen hoe hij reist (jeep/te voet etc).
lekker laten lullen!! Jij weet waar het voor gedaan wordt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Lees de OP nou eens, er wordt niets opgestuurd, het wordt letterlijk gebracht.
Maar dat bedoel ik ook. Er moeten daar alleen al 10.000 Amerikanen landen de komende dagen. Particulier initiatief ter plekke is nog meer chaos. De Verenigde Naties hebben alle resources nodig de komende weken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Fuente, ik heb nu de tijd genomen om verder te lezen. Ik ben gigantisch onder de indruk van het verslag van jouw moeder samen met je broer. Ik doe de administratie op een basisschool en ik ga dit onder de aandacht van onze commissie goede doelen brengen. Geen idee of ze al een goed doel voor komend schooljaar hebben maar anders heb ik er wel een voor zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |