Babyvoeding lijkt redelijk ingezameld te zijn. Ik denk: wat gekocht is en verzonden wordt gaat uiteraard mee, als het nog gekocht moet worden: dan liever niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
er is dus ook geen behoefte meer aan babyvoeding, Fuente? Ik had dat morgen willen kopen nl.
Edit het berichtje stond op pagina 2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ardbeving-ha-ti.html
Er wordt op dit moment geprobeerd om extra bagage mee te 'mogen' nemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Pyttpytt het volgende:
Misschien zijn er vanuit vliegmaatschappijen voor dit soort stichtingen wel regelingen wat betreft overbagage...? geen idee hoor, maar zou zomaar eens kunnen. Zou ook wel netjes zijn, eigenlijk.... En wel zo fijn dat de spullen dan zo snel mogelijk bruikbaar zijn daar.
Ik heb net ook mijn bijdrage overgemaakt, ook namens vriendlief. Heerlijk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is! Ik krijg altijd een brok in mijn keel van dat soort dingen, emo-muts dat ik ben
Okay prima, ik kijk even of er wormkuren te koop zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Fuente het volgende:
[..]
Babyvoeding lijkt redelijk ingezameld te zijn. Ik denk: wat gekocht is en verzonden wordt gaat uiteraard mee, als het nog gekocht moet worden: dan liever niet.
Kruidvat!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay prima, ik kijk even of er wormkuren te koop zijn.
Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat met Alexander!! Wel erg van die medewerker.
Ik kan ze bij mijn supermarktdrogist ook gewoon kopen. twee tabletjes voor een paar euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay prima, ik kijk even of er wormkuren te koop zijn.
Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat met Alexander!! Wel erg van die medewerker.
Geld lijkt mij dus het voor de hand liggendst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, ik vind het een toffe actie hoor. Ik vraag me alleen af of het nou handig is wat jullie hier doen
Er gaat dus blijkbaar iemand heen vliegen. Die persoon gaat dus in een complete chaos terecht komen. Er is daar hulpverlening aanwezig, maar dat zijn getrainde mensen die precies weten wat ze moeten doen en niet in staat zullen zijn om die persoon te hulp te komen. Zeker niet als je in de problemen komt door bendes die de boel plunderen en zo.
Ze hebben een zwaar logistiek probleem om op dit moment uberhaupt al vliegtuigen binnen te loodsen. Die vliegtuigen bevatten de eerste levensbehoeften voor een heleboel mensen alsmede nog meer reddingsteams om mensen te redden die bekneld zitten. Is het dan reeel om een plek in te nemen waar een getrainde hulpverlener kan zitten EN om hulpgoederen mee te nemen waar je slechts specifieke personen mee kan helpen?
Ik begrijp best wel dat er een berg emoties in dit hele proces meespelen hoor, maar kom op...blijf even realistisch nadenken met z'n allen. Waar hebben die mensen nu meer behoefte aan?
Lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geld lijkt mij dus het voor de hand liggendst.
Geld dat rechtstreeks bij 1 specifiek iets terecht komt om te gebruiken voor wat zij daar ter plekke het meest nodig achten.
Vicky wat goed van je zeg!! Ik had spulletjes bij de kruidvat gehaald maar durfde niet om korting en/of meer te vragen. Het spookte wel door mijn hoofd! Maar jij hebt het wel gedaan! Goed van je.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook het adres van Fuente ondertussen, ik kan ook gepmm-ed worden.
Ik heb ondertussen contact gehad met Nutricia en Friso en zij gaan kijken of ze wat kunnen doen m.b.t. babyvoeding.
En daarom ben ik blij dat ik geld hier aan gegeven heb, want dat vind ik dan wel doeltreffender dan via 555 of zoquote:
Ik denk dat ze zich gaat vergissenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:11 schreef Fuente het volgende:
Even reactie op PdeHoog:
Marijke van de stichting woont 7 maanden per jaar in Haiti. Ze weet precies hoe en wat, ze weet precies hoe ze in Kenscoff kan komen via omwegen.
Er is hulp in PaP, er is geen enkele!!! hulp in Kenscoff en de bergen waar de kinderen van de scholen wonen, helemaal niets! 0,0 hulp op dit moment. Geloof me als ik zeg dat zij weet wat ze doet. Ze gaat wss niet alleen, er gaat als het even kan iemand extra mee voor de extra bagage. Zij kent meerdere chauffeurs met terreinwagens die haar op weg kunnen helpen naar Kenscoff.
Hij mag het wel, maar kan het niet, de verbinding wordt steeds verbroken....quote:
Van Nutricia heb ik ng niks gehoord. Friso belde daarstraks terug dan de marketingmanager ermee bezig was. Maandag hoor ik meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Vicky wat goed van je zeg!! Ik had spulletjes bij de kruidvat gehaald maar durfde niet om korting en/of meer te vragen. Het spookte wel door mijn hoofd! Maar jij hebt het wel gedaan! Goed van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |