quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen die in de omgeving van Almelo, Hengelo en Enschede wonen en de spullen niet kunnen brengen, ik wil/kan het evt. wel ophalen en dan zorgen dat het bij Fuente terecht komt. Scheelt ook de verzendkosten die dan gestort kunnen worden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef Troel het volgende:
Voor de mensen die in de omgeving Utrecht wonen:
Mijn ouders rijden morgen van deze kant richting een van de verzameladressen. Tot morgenmiddag kan er bij mij thuis dus nog spul afgeleverd worden zodat dat mee kan (scheelt verzendkosten). Voor latere lichtingen is wellicht ook een en ander mogelijk, maar dat moet ik nog uitzoeken
Voor de mensen die vandaag of morgen spullen willen komen brengen: PM even, dan krijg je het adres
Ik heb het topic net getwitterdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:47 schreef Estrys het volgende:
Succes Fuente en familie met alles. Wat ontzettend goed van Alexander dat hij daar blijft![]()
als Beatrix ons nou eens zou zien, wat nou afstandelijk en geen echt contact![]()
ja maar mijn buren zitten niet op Fokquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef Poppedein het volgende:
we zoeken t teveel op internet te weinig bij de buren EstrysWie schrijft Bea...misschien doet ze ook mee
Even deze post aanhalen om een algemene mededeling te doen:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:41 schreef iamredleader het volgende:
Hoi Fuente, Tinuviel+Jair+ik willen ook graag een bijdrage leveren, PM je mij svp de benodigde gegevens?
dank
Lois, kunnen we misschien een paar mensen inschakelen die mensen ook kunnen PM-en voor de gegevens? Dat geeft Fuente wat lucht, ze heeft al genoeg te doen lijkt mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Lois het volgende:
Even deze post aanhalen om een algemene mededeling te doen:
Vraag niet of Fuente je wilt pm-en maar stuur zelf even een pm naar Fuente.
Dat is voor haar veel handiger en tijdsbesparend.
T rekeningnummer staat toch al in de OP?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lois, kunnen we misschien een paar mensen inschakelen die mensen ook kunnen PM-en voor de gegevens? Dat geeft Fuente wat lucht, ze heeft al genoeg te doen lijkt meIk heb het rekeningnummer al, dus ik wil daar best mee helpen.
Dat is het nummer van de stichting, er is ook een nummer speciaal voor Alex en de kinderenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Ynske het volgende:
T rekeningnummer staat toch al in de OP?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Lois het volgende:
Vraag niet of Fuente je wilt pm-en maar stuur zelf even een pm naar Fuente.
Dat is voor haar veel handiger en tijdsbesparend.
zullen we het samen opsturen??quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:16 schreef m@x het volgende:Hoera voor deze actie
Absorberende wondverbanden gaan uiterlijk morgen je kant op en ik ga vandaag nog even wat andere vulling voor het pakketje bij elkaar shoppen.
Ja daar zat ik net aan te denken. Ik heb volgende week een doos dus moeten we maar keer even afspreken als je moet werken!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen die in de omgeving van Almelo, Hengelo en Enschede wonen en de spullen niet kunnen brengen, ik wil/kan het evt. wel ophalen en dan zorgen dat het bij Fuente terecht komt. Scheelt ook de verzendkosten die dan gestort kunnen worden.
Dat is wel een slim plan eigenlijkquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik net aan te denken. Ik heb volgende week een doos dus moeten we maar keer even afspreken als je moet werken!!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Lois het volgende:
Fiets gaat even een mooi berichtje maken voor de FP
hey das wel een idee,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef m@x het volgende:
Als er mensen uit de regio Rijswijk/Den Haag spullen op willen sturen dan is er hier ook nog plek in de doos. Hij gaat morgenmiddag richting Fuente dus voor die tijd kunnen de spullen hier afgeleverd worden
Alle hulp van IEDEREEN is welkom denk ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag ik als kinderloos fokster ook mee doen? Ik bedoel dat wij geen kinderen hebben.
Super!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hey das wel een idee,
ik heb namelijk van mijn zus wat spullen uit het kraampakket van haar schoonzus gekregen, maar goed ik koop zelf wel een nieuweEn dan kunnen die spullen weer naar Haiti.
Ben vandaag toch vrij![]()
Ik pm je ff!
Tuurlijk!! Hoe meer hoe beter toch!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag ik als kinderloos fokster ook mee doen? Ik bedoel dat wij geen kinderen hebben.
Die moeder was gisteren bij P&W.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef Ynske het volgende:
@fuente, is dat de alexander die gister ook genoemd werd op tv?
fijn iig dat jullie wat gehoord hebben van hem.
k ga ff kijken of ik ook wat kan helpen
komt dat allemaal wel langs de douane?quote:Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder
Ik ben geen kenner, maar ik denk omdat het met iemand van de stichting meegaat en in koffers dus niet als handbagage dat het dan wel kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
komt dat allemaal wel langs de douane?
Dat is ook de moeder van TSquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die moeder was gisteren bij P&W.
Die vrouw is dat de moeder van Fuente? Lief dat haar dochter de initiatief neemt op fokquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is ook de moeder van TS![]()
Ik heb je een PM gestuurd Fuente, goed dat je dit hebt opgezet hier
Dat lijkt me een prima ideequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat ik het nr dat ik heb ( niet dat van het tehuis maar het directe rekeningnr ) ook gewoon aan derden mag geven?
Vriendin van me wil ook heel graag rechtstreeks storten.
quote:
miss sly kan ik dan bij jou iets langsbrengen of opsturen? Ik vond gisteren nog wat kraampakketonderdelen. En zal er ook behoefte zijn aan van die desinfecterende handgel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:01 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dat is wel handig, idd. Ik wil best in Amsterdam verzamelen en opsturen of wegbrengen.
Mensen uit Amsterdam die wat kwijt willen?
quote:
Bovendien vragen ze niet alleen om geldquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Het meest effectieve zou natuurlijk zijn: een aantal personen die geld ophalen bij vrienden/kenissen/familie en er zelf heengaan om te helpen.
Ik heb even op Google gezocht en als bagage onderin kan het mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:12 schreef chacama het volgende:
Spray kan denk ik niet ivm de druk in het vliegtuig, maar ook dat weet ik niet zeker.
Ja hoor, dat kanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
miss sly kan ik dan bij jou iets langsbrengen of opsturen? Ik vond gisteren nog wat kraampakketonderdelen. En zal er ook behoefte zijn aan van die desinfecterende handgel?
Zo dat gaat problemen opleveren bij de douanequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef Fuente het volgende:
Verband + pleister om verband vast te zetten
Pleisters
Antiobioticacreme
Ontsmettingsmiddel
Paracetamol kinderen
Paracetamol volwassenen
Gaasjes ed
Zestientjes
En wat u maar denkt belangrijk is bij medische zorg.
Amoxiciline 125 mg
Amoxiciline volwassenen
Ogen antibiotica
Wormpillen
Schurft medicijn
Babymelkpoeder
[ afbeelding ]
Het gaat hier niet om giro 555 maar om een stichting waar Fuente meer van weet dan de tv gok ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:50 schreef Codiac het volgende:
[..]
Zo dat gaat problemen opleveren bij de douane
Sowieso ze willen geen spullen maar geld. Zeiden ze net op 't NOS journaal en de tv liegt niet
Hoe heet de stichting?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:36 schreef Fuente het volgende:
Voor iedereen die zich druk maakt of dit mee mag:
Ja dit mag! Deze spullen zijn eerder ook meegenomen. Het gaat via een Stichting die hulp verleent in Haiti. Alles komt uiteindelijk op de plek van bestemming, als het niet in de eerste 4 koffers is, dan later, maar zo snel mogelijk!
Ik ga zometeen weer zitten voor alle PM's, ik vind alles echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |