Die gooi ik er wel uit dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of voor jou. Lig je net lekker te slapen, komt die hond bovenop je liggen
ja maar jij doet er geen 2 jaar over om 7.000 posts te makenquote:
Zegt dat meer over mij of over jou..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als ik op dit tempo doorga, haal ik je wel in
wordt nog wel.quote:
Als je je liefdessappen er maar uit houdtquote:
He. Dat is wel mijn Tux waar je het over hebt he.quote:
Ik deed het niet om mijn postaccount op te krikken. Maar ja het is wel duidelijk dat je een punt maaktequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onzin je hebt m'n post gelezen.
Het gaat er om dat er users zijn die iedereen in dat topic per se apart goedemorgen moeten wensen. Dat is postopkrikken. En dat is niet toegestaan.
Regel 3:
[..]
Als we later rollatorraces gaan doen jaquote:
Multiquote ftwquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gaat er om dat er users zijn die iedereen in dat topic per se apart goedemorgen moeten wensen. Dat is postopkrikken. En dat is niet toegestaan.
Regel 3:
[..]
Multiquoten is toch wel toegestaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Regel 3:
[..]
Hihi, soms zie je zo twee oudjes achter elkaar lopen met een rollator en dan zeg ik altijd: "Hey kijk daar! Rollatorrace!"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we later rollatorraces gaan doen ja
Genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Belly76 het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben een toets aan het maken, heeft iemand nog mooie stijlfouten voor mij in de aanbieding?
Stijlfouten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Belly76 het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben een toets aan het maken, heeft iemand nog mooie stijlfouten voor mij in de aanbieding?
Ik heb met een maat afgesproken dat wij dat ook daadwerkelijk gaan doen als we oud zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hihi, soms zie je zo twee oudjes achter elkaar lopen met een rollator en dan zeg ik altijd: "Hey kijk daar! Rollatorrace!"
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met een maat afgesproken dat wij dat ook daadwerkelijk gaan doen als we oud zijn
Hier komt een hele domme vraag (houd je vast): hoe weet je dat dat post opkrikken is? Volgens mij heb ik dat ook wel eens in alle naïviteit gedaan, niet wetende dat ik de regels overtrad omdat ik niet wist dat dat gezien werd als postopkrikken is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik houd me aanbevolen! ergo: kom maar op!quote:
Ik ben nu een toets aan het afnemen. Volgens mij snappen ze er niets vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Belly76 het volgende:
Hallo mensen!
Vandaar ook mijn verwijzing naar de ONZ SC.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Multiquote ftw
Maar ik vind ;t wel raar, wij mogen er niet slowchatten, terwijl ;t topic volstaat met sc. Anders zou er niet nu al een nieuw topic zijn.
bijv. Hun hebben die kat gekocht / De witte sneeuw / Al typend viel mijn koffie over de pc etcquote:
Moet je wel oud worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met een maat afgesproken dat wij dat ook daadwerkelijk gaan doen als we oud zijn
Dat wordt zelfs gestimuleerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Multiquoten is toch wel toegestaan?
Waarom staat dat 1e GM-topic van vandaag dan vol met SC? Met Remlof ertussen die er helemaal niks aan doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwijzing naar de ONZ SC.
Iedereen quickquote aan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat wordt zelfs gestimuleerd!
Sommige users doen onbewust aan postopkrikken, die moeten er gewoon even op gewezen worden. Dat is verder ook geen probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Hier komt een hele domme vraag (houd je vast): hoe weet je dat dat post opkrikken is? Volgens mij heb ik dat ook wel eens in alle naïviteit gedaan, niet wetende dat ik de regels overtrad omdat ik niet wist dat dat gezien werd als postopkrikken is.![]()
SC = slow chat --> en in een chat begroet ik ook de mensen die ik 'ken' stuk voor stuk. (hoezo eigenwijs)
Bovendien zou het mij een rotzorg zijn hoeveel posts ik zou halen.
[..]
Ik houd me aanbevolen! ergo: kom maar op!
Het rode bloed? als muzikant zijnde, 'Die koffer weegt zwaar' 'Dat kost duur'.gratis en voor niets, open en bloot, Ik heb hem eerst getrakteerd en daarna een cadeau gegeven..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Belly76 het volgende:
[..]
bijv. Hun hebben die kat gekocht / De witte sneeuw / Al typend viel mijn koffie over de pc etc
Enige SC wordt toegestaan, dat is ook gewoon geen probleem. Het probleem is dat vooral de users van de ONZ-SC het GM-topic (bewust of onbewust) overnemen en beginnen te SC'en. Andere users (die niet in de ONZ-SC) komen storen zich hier aan. En dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom staat dat 1e GM-topic van vandaag dan vol met SC? Met Remlof ertussen die er helemaal niks aan doen?
Sorry, maar dat vind ik echt achterlijk.
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommige users doen onbewust aan postopkrikken, die moeten er gewoon even op gewezen worden. Dat is verder ook geen probleem.
Andere users krijgen een orgasme als ze weer eens hoog in de dagcijfers staan en gaan daarom postopkrikken. Dat zijn vooral die users waarvan de MAT voor 90% volstaat met SC-topics. Dit soort 'bewust postopkrikken' is irritant en wordt gewoon niet toegestaan.
Ja dat is oud Hollandsche spelling dat ken jij al niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wordt nog wel.
[..]
Als je je liefdessappen er maar uit houdt
[..]
He. Dat is wel mijn Tux waar je het over hebt he.
Ik noem een SC van meerdere pagina;s niet enige SC.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Enige SC wordt toegestaan, dat is ook gewoon geen probleem. Het probleem is dat vooral de users van de ONZ-SC het GM-topic (bewust of onbewust) overnemen en beginnen te SC'en. Andere users (die niet in de ONZ-SC) komen storen zich hier aan. En dat is begrijpelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:32 schreef XEveX het volgende:
Dag Lieve Fokkers,
Ik ga sporten en daarna met mijn adoptiehond in de asiel wandelen.
Tot later en gedraag je!!![]()
![]()
Ben je al zo oud?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat is oud Hollandsche spelling dat ken jij al niet meer
Bedankt voor deze uitleg, meesterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Enige SC wordt toegestaan, dat is ook gewoon geen probleem. Het probleem is dat vooral de users van de ONZ-SC het GM-topic (bewust of onbewust) overnemen en beginnen te SC'en. Andere users (die niet in de ONZ-SC) komen storen zich hier aan. En dat is begrijpelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leer je elke dag weer watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef DeLuna het volgende:
Wat ik dus wou zeggen, ik wist niet dat Psalms huppelman was
Leip! Zet je wel je kunstgebit goed vast?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we later rollatorraces gaan doen ja
Maar dan vraag ik me ook iets af... Hoe komt Pirania dan aan een record van 1950 posts op een dag? Dat lijkt mij zeer bewust postopkrikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommige users doen onbewust aan postopkrikken, die moeten er gewoon even op gewezen worden. Dat is verder ook geen probleem.
Andere users krijgen een orgasme als ze weer eens hoog in de dagcijfers staan en gaan daarom postopkrikken. Dat zijn vooral die users waarvan de MAT voor 90% volstaat met SC-topics. Dit soort 'bewust postopkrikken' is irritant en wordt gewoon niet toegestaan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitleg, meester
Boh had ik maar zoeen coole natuurkundedocent vroegahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegâh was je nog een kloon van -SL-quote:
Klopt. Voornamelijk in KLB, als ik het me goed kan herinneren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me ook iets af... Hoe komt Pirania dan aan een record van 1950 posts op een dag? Dat lijkt mij zeer bewust postopkrikken
Ja maar die kl00n werd te gevaarlijk dus die heb ik gekilledquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vroegâh was je nog een kloon van -SL-
Jij bent leraar?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben nu een toets aan het afnemen. Volgens mij snappen ze er niets van![]()
Daarom is ;ie dus nooit meer onlinequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar die kl00n werd te gevaarlijk dus die heb ik gekilled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kom ik niet meer. Hoogstens als ik me heel erg verveel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Voor écht postopkrikken, moet je trouwens in MEN zijn.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Maar hoe kan dat? Dat mag dan toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Voornamelijk in KLB, als ik het me goed kan herinneren.
Naatje is ook een kloon van jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens is dat mijn taktiek gewoon iedere keer een nieuwe jongere vorm aannemen
Daar kijkt men niet zo nauw, zeker niet in de zaterdagavond-SBS-postopkrikbagger.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat? Dat mag dan toch ook niet?
Nu moet ik weer een nieuwe!1!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naatje is ook een kloon van jou?
Jij bent een soort Robert Pattinson?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens is dat mijn taktiek gewoon iedere keer een nieuwe jongere vorm aannemen
Vandaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar kijkt men niet zo nauw, zeker niet in de zaterdagavond-SBS-postopkrikbagger.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom is ;ie dus nooit meer onlineMSN is voor paupers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar kom ik niet meer. Hoogstens als ik me heel erg verveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh huquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent een soort Robert Pattinson?
Gelukkig is hier niet daarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Het is hier nog lang niet school.
Wil jij dan school bij je thuis?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Het is hier nog lang niet school.
Ik doe hem wel uit, mij te gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Leip! Zet je wel je kunstgebit goed vast?
Goed punt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doe hem wel uit, mij te gevaarlijk
Wij hebben geen TomTom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
PM maar even voor het adres die je in de TomTom kan zetten
Jep. Katether ook maar uitgedaan voor de zekerheidquote:
Google Maps op je telefoon ftwquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google Maps op je iPhone met ook TomTom en Navigon ftw
En gaaaaaaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Katether ook maar uitgedaan voor de zekerheid
Station ommen is toch genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik je een algemene richting geven waar je op moet en dan vinden we elkaar wel
Ik heb geen Iphonequote:
Wij vinden elkaar altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik je een algemene richting geven waar je op moet en dan vinden we elkaar wel
* Ezechielk schuifelt vol gas voorachteruit.quote:
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachterquote:
Het is een meisje he, dan moet je het ook niet te moeilijk makenquote:
* c0nd0r struikelt over grassprietje en haalt zijn ribbroek openquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk schuifelt vol gas voorachteruit.
Gewoon even goed uitzoeken hoe je moet rijden en het lukt ook welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachter
Kan je instellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachter
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me opeens nuttig op FOK! door dat topic van Paul
Da's ook wel weer zo!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is een meisje he, dan moet je het ook niet te moeilijk maken
HALLO MEISJE!!! MEISJE!quote:
Niet doen je bent net weer op vrije voetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaat
?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaat
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam lopen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
JA IK PRAAT TEGEN JOU DOOR DIT SCHERM! NIET SCHRIKKEN!
GA NAAR BUITEN EN ZOEK EEN GROOT GEEL/BLAUW APPARAAT! STAP MAAR IN EN VRAAG AAN EEN MAN MET EEN TANG DIE JE KAARTJE WIL OF HIJ JE NAAR OMMEN BRENGT!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet doen je bent net weer op vrije voeten
Hou je in!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doen
Hebben ze daar geen station?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam lopen?
* Ezechielk struikelt over Con, waardoor zijn stoma openscheurtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r struikelt over grassprietje en haalt zijn ribbroek open
Globaal de richting weten inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon even goed uitzoeken hoe je moet rijden en het lukt ook wel
Hm, ik gebruik te weinig navigatie, dus ik geloof je op je woordquote:
Hoezo weet jij meer dan dat ik doe?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hou je in!
Je hebt een vrouw en kinderen!
Ohjaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
In TTK posteniets met de T van Taal
* mental image..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk struikelt over Con, waardoor zijn stoma openscheurt
Oh..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo weet jij meer dan dat ik doe?
Ik weet het zelf ook niet zeker maar het lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik gebruik te weinig navigatie, dus ik geloof je op je woord
Daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo!
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
GA NAAR BUITEN EN ZOEK EEN GROOT GEEL/BLAUW APPARAAT! STAP MAAR IN EN VRAAG AAN EEN MAN MET EEN TANG DIE JE KAARTJE WIL OF HIJ JE NAAR OMMEN BRENGT!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Van wie? en weet je zeker dat het niet voor je zelf is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh..
Dat moet ik nog doorgeven ja..
quote:
whahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo!
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Zou ook kunnen kl00n broertjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wie? en weet je zeker dat het niet voor je zelf is?
Luister niet naar hem!quote:
"Staat een man op de bus te wachten..."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luister niet naar hem!
Ga in de bus, een stuk warmer en veiliger. Het kost wel geld dan though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu wordt het waarheidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihi.. Weet je ik heb wel eens over dit moment gefantaseerd..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Staat een man op de bus te wachten..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]
"Staat een man op de bus te wachten..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh. Kan ik daarvoor mijn chipkaartje gebruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luister niet naar hem!
Ga in de bus, een stuk warmer en veiliger. Het kost wel geld dan though.
Ik heb al nieuwequote:
[..]
"Staat een man op de bus te wachten..."Mjah, die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je hem in zijn herenslip buitenstaan?quote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ja. Laten zien is voldoende.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Kan ik daarvoor mijn chipkaartje gebruiken?
Na al die jaren wachten en dompelen in het bad tot de rimpels eindelijk blijvend zouden zijn..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En nu wordt het waarheid
Trouwen?![]()
Ehm.. nouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja doei
Straks vertel je nog dat Michael Jackson dood is!
I know you do.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ho!
Dat ben ik niet gewend, maarre.. I like it
Nou opschieten dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMDAT GTST een leugen isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?! Waarom is dat niet in GTST geweest?!::'"!!(:!:!19':! ((! ("';( "';99
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou opschieten dan!Bus komt pas om 11 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Na al die jaren wachten en dompelen in het bad tot de rimpels eindelijk blijvend zouden zijn..
Ja.. Ja ik wil!
Van de regering? Om te verbloemen dat de wereld eigenlijk naar de klote is en we allemaal leven in een wereld gecreëerd door kunstmatige intelligentie, die op hun beurt ons weer nodig hebben om in leven de blijven?quote:
quote:
GTSTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?! Waarom is dat niet in GTST geweest?!::'"!!(:!:!19':! ((! ("';( "';99
JOAH!!1! En niet te vergeten WJNMK!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Zullen wij nu onze MSN naam veranderen in C0n &'nd Ez NTB WyVoorAltyd (L)(K)(L) ?
Kom in de trein richting Rotterdam, dan mag die daar weer uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh.
Dan ga ik nog even naar binnen.. SMS maar even als ik weer m'n broek uit moet doen!
Ik niet. Doe ik toch iets beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet altijd wachten op de piep hoor.
Ik moest zeggen van Myraela dat Sinterklaas niet bestaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van de regering? Om te verbloemen dat de wereld eigenlijk naar de klote is en we allemaal leven in een wereld gecreëerd door kunstmatige intelligentie, die op hun beurt ons weer nodig hebben om in leven de blijven?
Oh. In dat geval. Ik vraag even je toestemming.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Zullen wij nu onze MSN naam veranderen in C0n &'nd Ez NTB WyVoorAltyd (L)(K)(L) ?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
NOEZZZZ.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest zeggen van Myraela dat Sinterklaas niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |