Moet je wel oud worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met een maat afgesproken dat wij dat ook daadwerkelijk gaan doen als we oud zijn
Dat wordt zelfs gestimuleerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Multiquoten is toch wel toegestaan?
Waarom staat dat 1e GM-topic van vandaag dan vol met SC? Met Remlof ertussen die er helemaal niks aan doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn verwijzing naar de ONZ SC.
Iedereen quickquote aan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat wordt zelfs gestimuleerd!
Sommige users doen onbewust aan postopkrikken, die moeten er gewoon even op gewezen worden. Dat is verder ook geen probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Hier komt een hele domme vraag (houd je vast): hoe weet je dat dat post opkrikken is? Volgens mij heb ik dat ook wel eens in alle naïviteit gedaan, niet wetende dat ik de regels overtrad omdat ik niet wist dat dat gezien werd als postopkrikken is.![]()
SC = slow chat --> en in een chat begroet ik ook de mensen die ik 'ken' stuk voor stuk. (hoezo eigenwijs)
Bovendien zou het mij een rotzorg zijn hoeveel posts ik zou halen.
[..]
Ik houd me aanbevolen! ergo: kom maar op!
Het rode bloed? als muzikant zijnde, 'Die koffer weegt zwaar' 'Dat kost duur'.gratis en voor niets, open en bloot, Ik heb hem eerst getrakteerd en daarna een cadeau gegeven..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:55 schreef Belly76 het volgende:
[..]
bijv. Hun hebben die kat gekocht / De witte sneeuw / Al typend viel mijn koffie over de pc etc
Enige SC wordt toegestaan, dat is ook gewoon geen probleem. Het probleem is dat vooral de users van de ONZ-SC het GM-topic (bewust of onbewust) overnemen en beginnen te SC'en. Andere users (die niet in de ONZ-SC) komen storen zich hier aan. En dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom staat dat 1e GM-topic van vandaag dan vol met SC? Met Remlof ertussen die er helemaal niks aan doen?
Sorry, maar dat vind ik echt achterlijk.
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommige users doen onbewust aan postopkrikken, die moeten er gewoon even op gewezen worden. Dat is verder ook geen probleem.
Andere users krijgen een orgasme als ze weer eens hoog in de dagcijfers staan en gaan daarom postopkrikken. Dat zijn vooral die users waarvan de MAT voor 90% volstaat met SC-topics. Dit soort 'bewust postopkrikken' is irritant en wordt gewoon niet toegestaan.
Ja dat is oud Hollandsche spelling dat ken jij al niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wordt nog wel.
[..]
Als je je liefdessappen er maar uit houdt
[..]
He. Dat is wel mijn Tux waar je het over hebt he.
Ik noem een SC van meerdere pagina;s niet enige SC.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Enige SC wordt toegestaan, dat is ook gewoon geen probleem. Het probleem is dat vooral de users van de ONZ-SC het GM-topic (bewust of onbewust) overnemen en beginnen te SC'en. Andere users (die niet in de ONZ-SC) komen storen zich hier aan. En dat is begrijpelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:32 schreef XEveX het volgende:
Dag Lieve Fokkers,
Ik ga sporten en daarna met mijn adoptiehond in de asiel wandelen.
Tot later en gedraag je!!![]()
![]()
Ben je al zo oud?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat is oud Hollandsche spelling dat ken jij al niet meer
Bedankt voor deze uitleg, meesterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Enige SC wordt toegestaan, dat is ook gewoon geen probleem. Het probleem is dat vooral de users van de ONZ-SC het GM-topic (bewust of onbewust) overnemen en beginnen te SC'en. Andere users (die niet in de ONZ-SC) komen storen zich hier aan. En dat is begrijpelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leer je elke dag weer watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:51 schreef DeLuna het volgende:
Wat ik dus wou zeggen, ik wist niet dat Psalms huppelman was
Leip! Zet je wel je kunstgebit goed vast?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we later rollatorraces gaan doen ja
Maar dan vraag ik me ook iets af... Hoe komt Pirania dan aan een record van 1950 posts op een dag? Dat lijkt mij zeer bewust postopkrikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommige users doen onbewust aan postopkrikken, die moeten er gewoon even op gewezen worden. Dat is verder ook geen probleem.
Andere users krijgen een orgasme als ze weer eens hoog in de dagcijfers staan en gaan daarom postopkrikken. Dat zijn vooral die users waarvan de MAT voor 90% volstaat met SC-topics. Dit soort 'bewust postopkrikken' is irritant en wordt gewoon niet toegestaan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:01 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitleg, meester
Boh had ik maar zoeen coole natuurkundedocent vroegahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegâh was je nog een kloon van -SL-quote:
Klopt. Voornamelijk in KLB, als ik het me goed kan herinneren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me ook iets af... Hoe komt Pirania dan aan een record van 1950 posts op een dag? Dat lijkt mij zeer bewust postopkrikken
Ja maar die kl00n werd te gevaarlijk dus die heb ik gekilledquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vroegâh was je nog een kloon van -SL-
Jij bent leraar?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben nu een toets aan het afnemen. Volgens mij snappen ze er niets van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |