Hier is nu al bijna alles wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt. als de sneeuw maar weggaat, dat is beter voor het ijs
Ja op kleine stukjes ligt nog wel wat, maar het meeste is wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nu al bijna alles wegligt er bij jullie nog veel of ook bijna alles weg?
Dag popjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef XEveX het volgende:
[..]
Dag Lieverd ik hed niet eens de kans om je te groeten op GM bij deze.
SWJ heeft mijn post verwijderdquote:
Dan mag je hier nog wel wat weghalen, ligt nog genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:13 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja op kleine stukjes ligt nog wel wat, maar het meeste is weg
Dan blijf ik hier welquote:
En de mijne ook, ik had hem al gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef ajf het volgende:
[..]
SWJ heeft mijn post verwijderd
Goedemorgen Trev.
Als ze nou ook al Goedemorgen-wens-posts gaan verwijderen in het GM-topic gaat de lol er snel af natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En de mijne ook, ik had hem al gezien
Morge ajf![]()
SWJ wil geen deel 2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze nou ook al Goedemorgen-wens-posts gaan verwijderen in het GM-topic gaat de lol er snel af natuurlijk
hehe, 't noorden hèquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag je hier nog wel wat weghalen, ligt nog genoeg.
Wat vervelend kan je niet een smoes bedenken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:19 schreef Trevland het volgende:
Goh neem ik eens een keer en relax dag wil mijn ma dat ik ga helpen met poetsen
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze nou ook al Goedemorgen-wens-posts gaan verwijderen in het GM-topic gaat de lol er snel af natuurlijk
Dan is er geen zak meer anquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:21 schreef XEveX het volgende:
[..]
Wat vervelend kan je niet een smoes bedenken?
Dan kan ie op de deleteknop blijven drukken want het is nog geen half 10quote:
quote:
En wat gaan we daaraan doen?quote:
Westenquote:
Voor elke post een nieuw topic openen?quote:
Ik had al gezegd dat ik best wil helpen, maar dat mag niet van Chantal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Psalms het volgende:
Pffff ff pauze,boven + gang gedaan, nu zo de woonkamer en keuken![]()
Hulp gezocht
zin in ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik slaap vanavond bij de huppels in bed.
quote:
Ik heb altijd gelijk jewaidsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
boh, c0nd0r heeft gelijk, de FP ligt eruit
Of welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik wel. Hun hond zal er niet zo blij mee zijn denk ik.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zag elmo in dit topic!
ELMOOOOO, ben je er nog?
zal ff wennen zijn voor maxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:36 schreef DevilsWhore het volgende:
nee jij mag ook niet helpenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik best wil helpen, maar dat mag niet van Chantal.
Of voor jou. Lig je net lekker te slapen, komt die hond bovenop je liggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heet geen Paulquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor elke post een nieuw topic openen?
Godver, kom ik met mijn 23.000quote:
Dat zou er nog eens bij moeten komen. Maar misschien heet Paul in het echt ook wel Ericquote:
Die gaat mij echt haten.quote:
Nu pas? Het is iets van 2 jaar geleden dat je de 20.000 haalde man. Toen zat ik nogm aar op 4000quote:
Ik wordt oudquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die gaat mij echt haten.
[..]
Nu pas? Het is iets van 2 jaar geleden dat je de 20.000 haalde man. Toen zat ik nogm aar op 4000Ik zit zelfs al op 17.000 geloof ik.
Onzin je hebt m'n post gelezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
Snakey
murp
SuperwormJim
NJ
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |