Hier is nu al bijna alles wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt. als de sneeuw maar weggaat, dat is beter voor het ijs
Ja op kleine stukjes ligt nog wel wat, maar het meeste is wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nu al bijna alles wegligt er bij jullie nog veel of ook bijna alles weg?
Dag popjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef XEveX het volgende:
[..]
Dag Lieverd ik hed niet eens de kans om je te groeten op GM bij deze.
SWJ heeft mijn post verwijderdquote:
Dan mag je hier nog wel wat weghalen, ligt nog genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:13 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja op kleine stukjes ligt nog wel wat, maar het meeste is weg
Dan blijf ik hier welquote:
En de mijne ook, ik had hem al gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef ajf het volgende:
[..]
SWJ heeft mijn post verwijderd
Goedemorgen Trev.
Als ze nou ook al Goedemorgen-wens-posts gaan verwijderen in het GM-topic gaat de lol er snel af natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En de mijne ook, ik had hem al gezien
Morge ajf![]()
SWJ wil geen deel 2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze nou ook al Goedemorgen-wens-posts gaan verwijderen in het GM-topic gaat de lol er snel af natuurlijk
hehe, 't noorden hèquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag je hier nog wel wat weghalen, ligt nog genoeg.
Wat vervelend kan je niet een smoes bedenken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:19 schreef Trevland het volgende:
Goh neem ik eens een keer en relax dag wil mijn ma dat ik ga helpen met poetsen
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ze nou ook al Goedemorgen-wens-posts gaan verwijderen in het GM-topic gaat de lol er snel af natuurlijk
Dan is er geen zak meer anquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:21 schreef XEveX het volgende:
[..]
Wat vervelend kan je niet een smoes bedenken?
Dan kan ie op de deleteknop blijven drukken want het is nog geen half 10quote:
quote:
En wat gaan we daaraan doen?quote:
Westenquote:
Voor elke post een nieuw topic openen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |