quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google Maps op je iPhone met ook TomTom en Navigon ftw
En gaaaaaaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Katether ook maar uitgedaan voor de zekerheid
Station ommen is toch genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik je een algemene richting geven waar je op moet en dan vinden we elkaar wel
Ik heb geen Iphonequote:
Wij vinden elkaar altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh nou dan zal ik je een algemene richting geven waar je op moet en dan vinden we elkaar wel
* Ezechielk schuifelt vol gas voorachteruit.quote:
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachterquote:
Het is een meisje he, dan moet je het ook niet te moeilijk makenquote:
* c0nd0r struikelt over grassprietje en haalt zijn ribbroek openquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk schuifelt vol gas voorachteruit.
Gewoon even goed uitzoeken hoe je moet rijden en het lukt ook welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachter
Kan je instellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's bagger, dan gaat de muziek de hele tijd zachter
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me opeens nuttig op FOK! door dat topic van Paul
Da's ook wel weer zo!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is een meisje he, dan moet je het ook niet te moeilijk maken
HALLO MEISJE!!! MEISJE!quote:
Niet doen je bent net weer op vrije voetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaat
?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga misschien iets door dat topic doen wat tegen mijn principes in gaat
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam lopen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
JA IK PRAAT TEGEN JOU DOOR DIT SCHERM! NIET SCHRIKKEN!
GA NAAR BUITEN EN ZOEK EEN GROOT GEEL/BLAUW APPARAAT! STAP MAAR IN EN VRAAG AAN EEN MAN MET EEN TANG DIE JE KAARTJE WIL OF HIJ JE NAAR OMMEN BRENGT!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet doen je bent net weer op vrije voeten
Hou je in!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doen
Hebben ze daar geen station?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga toch niet helemaal naar Rotterdam lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |