* Ezechielk struikelt over Con, waardoor zijn stoma openscheurtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r struikelt over grassprietje en haalt zijn ribbroek open
Globaal de richting weten inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon even goed uitzoeken hoe je moet rijden en het lukt ook wel
Hm, ik gebruik te weinig navigatie, dus ik geloof je op je woordquote:
Hoezo weet jij meer dan dat ik doe?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hou je in!
Je hebt een vrouw en kinderen!
Ohjaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
In TTK posteniets met de T van Taal
* mental image..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk struikelt over Con, waardoor zijn stoma openscheurt
Oh..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo weet jij meer dan dat ik doe?
Ik weet het zelf ook niet zeker maar het lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik gebruik te weinig navigatie, dus ik geloof je op je woord
Daar ging mijn koffiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo!
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
JA IK PRAAT TEGEN JOU DOOR DIT SCHERM! NIET SCHRIKKEN!
GA NAAR BUITEN EN ZOEK EEN GROOT GEEL/BLAUW APPARAAT! STAP MAAR IN EN VRAAG AAN EEN MAN MET EEN TANG DIE JE KAARTJE WIL OF HIJ JE NAAR OMMEN BRENGT!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Van wie? en weet je zeker dat het niet voor je zelf is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh..
Dat moet ik nog doorgeven ja..
quote:
whahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo!
[..]
HALLO MEISJE!!! MEISJE!
JA IK PRAAT TEGEN JOU DOOR DIT SCHERM! NIET SCHRIKKEN!
GA NAAR BUITEN EN ZOEK EEN GROOT GEEL/BLAUW APPARAAT! STAP MAAR IN EN VRAAG AAN EEN MAN MET EEN TANG DIE JE KAARTJE WIL OF HIJ JE NAAR OMMEN BRENGT!
STATION OMMEN!!!
O-M-M-E-N
NIET EMMEN!
NEEEE NIET!!
Zou ook kunnen kl00n broertjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wie? en weet je zeker dat het niet voor je zelf is?
Luister niet naar hem!quote:
"Staat een man op de bus te wachten..."quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luister niet naar hem!
Ga in de bus, een stuk warmer en veiliger. Het kost wel geld dan though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu wordt het waarheidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihi.. Weet je ik heb wel eens over dit moment gefantaseerd..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Staat een man op de bus te wachten..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
[..]
"Staat een man op de bus te wachten..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh. Kan ik daarvoor mijn chipkaartje gebruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luister niet naar hem!
Ga in de bus, een stuk warmer en veiliger. Het kost wel geld dan though.
Ik heb al nieuwequote:
[..]
"Staat een man op de bus te wachten..."Mjah, die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je hem in zijn herenslip buitenstaan?quote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ja. Laten zien is voldoende.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Kan ik daarvoor mijn chipkaartje gebruiken?
Na al die jaren wachten en dompelen in het bad tot de rimpels eindelijk blijvend zouden zijn..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En nu wordt het waarheid
Trouwen?![]()
Ehm.. nouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja doei
Straks vertel je nog dat Michael Jackson dood is!
I know you do.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ho!
Dat ben ik niet gewend, maarre.. I like it
Nou opschieten dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMDAT GTST een leugen isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?! Waarom is dat niet in GTST geweest?!::'"!!(:!:!19':! ((! ("';( "';99
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou opschieten dan!Bus komt pas om 11 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Na al die jaren wachten en dompelen in het bad tot de rimpels eindelijk blijvend zouden zijn..
Ja.. Ja ik wil!
Van de regering? Om te verbloemen dat de wereld eigenlijk naar de klote is en we allemaal leven in een wereld gecreëerd door kunstmatige intelligentie, die op hun beurt ons weer nodig hebben om in leven de blijven?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTSTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
WAT?! Waarom is dat niet in GTST geweest?!::'"!!(:!:!19':! ((! ("';( "';99
JOAH!!1! En niet te vergeten WJNMK!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Zullen wij nu onze MSN naam veranderen in C0n &'nd Ez NTB WyVoorAltyd (L)(K)(L) ?
Kom in de trein richting Rotterdam, dan mag die daar weer uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oh.
Dan ga ik nog even naar binnen.. SMS maar even als ik weer m'n broek uit moet doen!
Ik niet. Doe ik toch iets beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet altijd wachten op de piep hoor.
Ik moest zeggen van Myraela dat Sinterklaas niet bestaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van de regering? Om te verbloemen dat de wereld eigenlijk naar de klote is en we allemaal leven in een wereld gecreëerd door kunstmatige intelligentie, die op hun beurt ons weer nodig hebben om in leven de blijven?
Oh. In dat geval. Ik vraag even je toestemming.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Zullen wij nu onze MSN naam veranderen in C0n &'nd Ez NTB WyVoorAltyd (L)(K)(L) ?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
NOEZZZZ.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest zeggen van Myraela dat Sinterklaas niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |