Gelukkig! Nu voelt het een stuk beterquote:
geen idee hoe die heet.. ik zal eens gaan kijken. Maar verse koffiebonen, verse melk.. latte macchiato, cappucino etc etc klinkt erg bekendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook een Jura?
[ afbeelding ]
dit is ons nieuw apparaat trouwens
HIJ ZEGT DATIE GEJAT ISquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook een Jura?
[ afbeelding ]
dit is ons nieuw apparaat trouwens
quote:
volgens mij is die van jullie groterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is onze machine:
[ afbeelding ]
link
Ja die schuim is lekkahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geen idee hoe die heet.. ik zal eens gaan kijken. Maar verse koffiebonen, verse melk.. latte macchiato, cappucino etc etc klinkt erg bekend
de schuim op de cappuccino is ook goed hè?
[opschepmodus]we hebben er 2. Hier iig... aan de overkant ook nogquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snap je niet
[..]
volgens mij is die van jullie groter
[..]
Ja die schuim is lekkah
Dat plaatje dat je plaatste van je koffie automaat is vervangen door een tekst van de site .... [coolblue]... dat het een gejatte afbeelding isquote:
hier niet en blijkbaar kan dream hem ook zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat plaatje dat je plaatste van je koffie automaat is vervangen door een tekst van de site .... [coolblue]... dat het een gejatte afbeelding is
nee, ik zie geen machine":*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier niet en blijkbaar kan dream hem ook zien
bij mij ookquote:
ik doe toch niks?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
mensen, mensen HET IS VRIJDAG!!
laat me met rust, ik moet me voorbereiden op het weekend
dan zou ik toch meer iets hebben vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
hoe heeft ze dat voor mekaar gekregenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
B2 heeft het gisteren voor elkaar gekregen om binnen een half uur na aanmelding van een chatbox GEBANNED te worden PERMANENT.
[ afbeelding ]
typefoutje in het BSN waarschijnlijk, gewoon ff bellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij de Nederlandse belastingdienst zijn ze ook niet helemaal lekker![]()
krijg een aanslag van de inkomstenbelasting over 2007 binnen![]()
ambtshalve opgelegd of ik ff 40.000 euro wil betalen![]()
ik werkte en woonde helemaal niet in Nederland in 2007 achterlijke mongolen
sorryquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
B2 heeft het gisteren voor elkaar gekregen om binnen een half uur na aanmelding van een chatbox GEBANNED te worden PERMANENT.
[ afbeelding ]
Dezelfde MSNkutsmileys gebruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heeft ze dat voor mekaar gekregen
OW gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe heeft ze dat voor mekaar gekregen
ah spemkezenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OW gewoonmodellen zoeken voor d'r sieraden en dan als voorbeeld d'r website vermelden
BSN ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
typefoutje in het BSN waarschijnlijk, gewoon ff bellen.
spammersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OW gewoonmodellen zoeken voor d'r sieraden en dan als voorbeeld d'r website vermelden
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......quote:
ik juist welquote:
Burger Service Nummerquote:
ZO begon Karl Nooten toch ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......
Nouja, in dat halfuurtje al wel 2 modellen gevonden
het oude sofi nummerquote:
wie?quote:
Onze modellen moeten aantoonbaar 18+ zijnquote:
andersomquote:
dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Dezelfde MSNkutsmileys gebruiken?
whehehe volgens mij wel...quote:
tja. het komt wel vaker voor dat er gespamd wordt, maar dat spammers zelf niets in de gaten hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee , ze was serieus modellen aan't zoeken, niet iets proberen te verkopen ofzo......
Nouja, in dat halfuurtje al wel 2 modellen gevonden
quote:
dat dus. oude sofi nrquote:
valse ID is zo gekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze modellen moeten aantoonbaar 18+ zijn![]()
Zonder ID of paspoort geen foto's
Boefje dat betrapt is op slecht kunnen inschatten van leeftijden.....quote:
dat is een beetje overkill denk ik voor een foto van een tietjequote:
denk het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat is een beetje overkill denk ik voor een foto van een tietje
quote:
hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het ook
Pfff tis ineens bewolkt hier
Zit in de jongere tak van sport dan jij.quote:
hij is goed hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
ik vond die Hoehoeoeoeoe smily van jou gisteren trouwens briljant (den liet hem zien)...
ik zag het je zo doen, met je handen voor je... hoeoeoeoeoe
quote:
echt iets voor jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is goed he![]()
ik kwam hem toevallig tegen en dacht meteen aan bertje
bij de jeugd elftallenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit in de jongere tak van sport dan jij.
dat is die homo van de ochtend gymnastiekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pedo, was eerst op tv met een of ander fitnessprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |