Oh, rail/wissel en ander ongemakken is op rekening van prorail. Maar de NS is ook niet heiligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen de NS veel te makkelijk de schuld geven terwijl het heel vaak prorail is. Vandaar
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimenquote:
opruimen komt wel om 4 uurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wordt het vandaag veel fokken en je buro opruimen
Ik heb net cappuccino staan ..quote:
quote:
op je buro is het geen grote puinhoopquote:
ik senseoquote:[..]
Ik heb net cappuccino staan ..
volgende ronde
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalenquote:1/6 * Politie Haaglanden *
Kenmerken: Leveringen, NL + EU
Omschrijving: Het ombouwen van een Mercedes Sprinter tot Video Surveillance Auto
GoldenFingeraarquote:
Leediequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet
collega heeft vrij
[..]
* vliegt om nek
Frutsebeestje![]()
Ik ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
Kusje!quote:
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HeeeeeejAlles Ok Wel?
Koffie kan ik ook wel gebruiken!
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan oplettenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm aanbestedingskalender verklapt al een hoop, nu nog het kenteken achterhalen
HOAXquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
ow en ik zie dat in Utrecht de komende tijd flink aan de weg getimmerd gaat worden
Stel je niet aan, Koning Stofwolkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mercedes Sprinter, dus nu moet ik ook nog op bussies gaan opletten
Flesquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
dat is al langerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOAX
In Utrecht zijn de wegen niet meer van hout sinds kort
Whehehe ja dat dacht ik ook, what happend to the Volvo'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"zodat door Limburgers gedacht wordt" jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoax, ze hebben ze donker geverfd, zodat gedacht wordt dat het asfalt is
![]()
Duckiequote:
Er kan nog meeeeer bij!quote:
Zelfgezette koffie blijft het lekkerstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kusje!
[..]
Moet je hier naar toe komen, nieuw super deluxe apparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |