Inderdaad. Ga die jongen in bed stoppen.quote:
Die kan je in Nederland ook krijgen. Raar he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Wat raar, dus je kunt zomaar een mongool krijgen.
Dat is mijn gevoel erbij, ik zou eerder de ouders geld geven zodat de kinderen bij hun eigen ouders kunnen blijven. "Een kind kopen" vind ik persoonlijk nogal vreemd. Je kunt ook een pleegkind uit Nederland in huis nemen.quote:
Ik vind het belachelijk en compleet overdreven dat ze daar met een kindje zitten te pronken. Dit voegt echt 0,0 toe. Gaan ze zich een beetje druk maken over een verdrag met een land waar amper nog een gebouw rechtstaat.quote:
Over de toppers is er een ander topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Doe mij maar twee mongolen en een hazenlip.
En dat in een mooie glossy folder natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef matthijst het volgende:
- mongool
- scheel
- neger
"Na, doe die neger maar dan"
Pronken ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk en compleet overdreven dat ze daar met een kindje zitten te pronken. Dit voegt echt 0,0 toe. Gaan ze zich een beetje druk maken over een verdrag met een land waar amper nog een gebouw rechtstaat.
Dit is een onderwerp voor ervaringsdeskundigen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Er is nog geen enkele andere gast die ook maar een woord heeft gezegd.
Met een gemiddelde levensverwachting van ca. 35 jaar hebben de ouders er niet echt veel aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Horloge het volgende:
Is er ooit uitgezocht of er meer kinderen worden geboren in Haïti/andere landen omdat er veel "vraag" naar die kids bestaat? Die mensen hebben immers ook baat bij adoptie, als die kinderen straks volwassen zijn sturen ze vast wel geld naar hun biologische ouders.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef marcodej het volgende:
"Je kan kiezen voor een gehandicapt kind, een operabel kind of een hazelipje..."
tongquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pronken ?
Weet je wel hoe moeilijk het is een baby-sitter te krijgen ?
Had je Jelle Brandt Corstius in Rusland gezien?quote:
Googlet...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Iblis het volgende:
[..]
Had je Jelle Brandt Corstius in Rusland gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |