Ga nu naar buiten en vang een vis met je handen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een pussy.
Ik loop in beertjespyjama.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja de ékte..die ene in maat XL die zo lekker zit, lol
Boeddhistische praktijken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze wilt ze niet doodmaken.Ook maar een door God gegeven leven.
Ja maar jij begrijpt de gedachte erachter wel. De mannen hier zijn zo..zo..achja het zijn mannen laat maar zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkaanse18, misschien hadden we het niet zo lang over de kleding moeten hebben, maar gewoon lichaamsverwaarlozing. Lelijk dik worden, geen moeite doen, slecht ontharen () en dat soort dingen.
*trekt overhemd en schoenen uit, woelt door haren en zet een lome blik op en lacht*quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar het zit wel lekker.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar jij begrijpt de gedachte erachter wel. De mannen hier zijn zo..zo..achja het zijn mannen laat maar zeggen![]()
Bestaat er dan ook zoiets als ''mooi dik worden''?
Zitten jullie echt met zoveel kleren achter de computer? Ik zit hier gewoon in mijn boxershort achter de computer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
*trekt overhemd en schoenen uit, woelt door haren en zet een lome blik op en lacht*
Ik hoor erbij
Hoe vaak kom jij dan stelletjes uit het buitenland tegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja precies. Zo onaantrekkelijk.
![]()
Ik meen het denk ik wel hehe..niet dat je moet letten op de calorieen maar je mag best zorgen dat je je lichaam niet verwaarloost. Zie je vaak bij pas getrouwde buitenlandse stelletjes..het meisje is voor het huwelijk helemaal tip top verzorgd en 6 maanden later is ze 10 kilo aangekomen.
Ik ga nog niet slapen hoor, dat komt straks welquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zitten jullie echt met zoveel kleren achter de computer? Ik zit hier gewoon in mijn boxershort achter de computer.
Waar hebben we een visboer voor?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga nu naar buiten en vang een vis met je handen!
Je snapt heeeeeeel goed wat ik bedoel. Stommerd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij dan stelletjes uit het buitenland tegen?
Ik ga ook nog niet slapen hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen hoor, dat komt straks wel
Jij hopliet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zitten jullie echt met zoveel kleren achter de computer? Ik zit hier gewoon in mijn boxershort achter de computer.
M'n vader begrijpt het wel. Nja, hij zei het tegen m'n broer, dat hij zich normaler moet kleden, ook als hij thuis blijft. Dat m'n pa blij moet worden als ie naar hem kijkt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar jij begrijpt de gedachte erachter wel. De mannen hier zijn zo..zo..achja het zijn mannen laat maar zeggen![]()
Bestaat er dan ook zoiets als ''mooi dik worden''?
Heeeeeeeeel goed zelfs?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je snapt heeeeeeel goed wat ik bedoel. Stommerd!
Dan krijg ik het gewoon koud, computeren is nou niet bepaald actiefquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ga ook nog niet slapen hoor.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n vader begrijpt het wel. Nja, hij zei het tegen m'n broer, dat hij zich normaler moet kleden, ook als hij thuis blijft. Dat m'n pa blij moet worden als ie naar hem kijkt.![]()
Beetje vetjes hoeft niet lelijk te zijn, ik heb het echt over vies dik, dat je moeilijk kleding kan vinden en een zoo niet strakke huid.
Wat zouden m'n ouders zeggen als ik op een dag zo naar beneden loop?quote:
Hahah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n vader begrijpt het wel. Nja, hij zei het tegen m'n broer, dat hij zich normaler moet kleden, ook als hij thuis blijft. Dat m'n pa blij moet worden als ie naar hem kijkt.![]()
Beetje vetjes hoeft niet lelijk te zijn, ik heb het echt over vies dik, dat je moeilijk kleding kan vinden en een zoo niet strakke huid.
En toch neerzetten hequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat dit verkeerd zou overkomen.
Je hebt wel een mooi figuur, niet lelijk dun.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah.
Nee dat is inderdaad niet lelijk. Ik vind volle vrouwen mooi![]()
Maar bij mezelf staat het niet omdat het dan gewoon vies vet wordt lijkt het me, ik ben namelijk een beetje smal gebouwd.
Ja zo een niet strakke huid is wel jakkie hoor..
Een beetje?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah.
Nee dat is inderdaad niet lelijk. Ik vind volle vrouwen mooi![]()
Maar bij mezelf staat het niet omdat het dan gewoon vies vet wordt lijkt het me, ik ben namelijk een beetje smal gebouwd.
Ja zo een niet strakke huid is wel jakkie hoor..
Nahh niet lelijk dun.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooi figuur, niet lelijk dun.
Heb ik iets gemist? Ik zie nergens foto's?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooi figuur, niet lelijk dun.
Nou, naar wat ik heb gehoord over je ouders hebben ze liever dat je zó door het leven gaat. Heb ik het mis?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zouden m'n ouders zeggen als ik op een dag zo naar beneden loop?![]()
Beertjespatroon.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik zie nergens foto's?![]()
![]()
Mijn zusje was ook mollig haha..en toen is ze nóg meer gaan eten en nu is ze slank?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef Rookert het volgende:
Ik was in groep 8 echt zo'n mollig jochieIs nu weer goed gekomen
In kleding zie ik er best dun uit, maar zonder zie ik er wel normaler uit dan de meeste dunne meisjes. Dus ik weet niet of het wel zo verstandig is om aan te komen, want ik ben gewoon heel smal gebouwd, het is niet zo dat m'n ribben zichtbaar zijn of zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nahh niet lelijk dun.![]()
Ben jij wel aan de té dunne kant dan? Aangezien je wil aankomen enz..
Ik ben dus ook gegroeid, eerst werd ik toen mager en toen hakten de schouders erin en nu ben ik ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijn zusje was ook mollig haha..en toen is ze nóg meer gaan eten en nu is ze slank?![]()
Ze is ook wel een beetje gegroeid..misschien dat het daaraan ligt hehe.
Het kan ook gewoon je bouw zijn hoor. Je hebt van die meisjes die 1.70 zijn en 65 wegen, maar toch strak zijn zeg maar. Zware botten bestaan trouwens ook gewoon echt, is niet alleen een kutsmoesquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In kleding zie ik er best dun uit, maar zonder zie ik er wel normaler uit dan de meeste dunne meisjes. Dus ik weet niet of het wel zo verstandig is om aan te komen, want ik ben gewoon heel smal gebouwd, het is niet zo dat m'n ribben zichtbaar zijn of zo.
Moet je maar postgeschiedenissen checken ofzo, ik doe het niet meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee, wiggertje.
Ze zijn wel streng hoor. Ze vinden het geloof wel belangrijk (je verwart ze waarschijnlijk met de agnosten en atheisten in m'n familie), maar ze worden gek van de hypocrisie die er heerst. Ze zouden het niet erg vinden als ik zo naakt in huis rondloop, maar de reacties..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, naar wat ik heb gehoord over je ouders hebben ze liever dat je zó door het leven gaat. Heb ik het mis?Ze hadden het toch niet zo op het geloof enzo?
en jij een arme studentquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een corpsbal man. Met hun mores.
Ja, daarom, maar ik word gek van de opmerkingen over dat ik meer moet eten, want als je me in zwemkleding ziet ofzo.. er steken nergens botten uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon je bouw zijn hoor. Je hebt van die meisjes die 1.70 zijn en 65 wegen, maar toch strak zijn zeg maar. Zware botten bestaan trouwens ook gewoon echt, is niet alleen een kutsmoes
Ah oke..nja als je je er gewoon goed bij voelt is het toch oke?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In kleding zie ik er best dun uit, maar zonder zie ik er wel normaler uit dan de meeste dunne meisjes. Dus ik weet niet of het wel zo verstandig is om aan te komen, want ik ben gewoon heel smal gebouwd, het is niet zo dat m'n ribben zichtbaar zijn of zo.
Ik voel me er niet goed bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke..nja als je je er gewoon goed bij voelt is het toch oke?
En nu ben je niet meer mager? Je hebt wel een keer een foto gepost je zag er aardig skinny uit hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben dus ook gegroeid, eerst werd ik toen mager en toen hakten de schouders erin en nu ben ik ik
Naja, denk je dat je het maar moet accepteren. Als je niet aankomt als je meer eet, niet ongezond voelt en je bent niet vel over been is er weinig slechts aan de hand.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daarom, maar ik word gek van de opmerkingen over dat ik meer moet eten, want als je me in zwemkleding ziet ofzo.. er steken nergens botten uit.Vet irritant gewoon.
En bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En nu ben je niet meer mager? Je hebt wel een keer een foto gepost je zag er aardig skinny uit hoor
Oh herkenbaar..elke zomervakantie in Marokko vragen ze of ik op dieet ben omdat ik slank benquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik voel me er niet goed bij.Turkse vrouwen maken er altijd opmerkingen over en dwingen me tot eten tot ik er misselijk van word. Terwijl hun dochters vaak minder eten en veel dikker zijn.
Ik eet mezelf naar de aderverkalking zonder enig nut.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, denk je dat je het maar moet accepteren. Als je niet aankomt als je meer eet, niet ongezond voelt en je bent niet vel over been is er weinig slechts aan de hand.
Dat is zo'n kutopmerking he. Ze menen het ook nog en zeggen dat ik niet dik word van 1 koekje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh herkenbaar..elke zomervakantie in Marokko vragen ze of ik op dieet ben omdat ik slank ben![]()
En als ik dan één keer geen trek heb in iets krijg je ''oh je wil slank blijven..ik snap het''
Dan denk ik oke nu ga je het krijgen ook ik ga mezelf helemaal volproppen tot ik heel je huis onder kots
quote:
Zei mijn oma altijd over mijn zus, die heeft ook een smal postuurquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh herkenbaar..elke zomervakantie in Marokko vragen ze of ik op dieet ben omdat ik slank ben![]()
En als ik dan één keer geen trek heb in iets krijg je ''oh je wil slank blijven..ik snap het''
Dan denk ik oke nu ga je het krijgen ook ik ga mezelf helemaal volproppen tot ik heel je huis onder kots
Heb je echt atheisten in je fam>?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn wel streng hoor. Ze vinden het geloof wel belangrijk (je verwart ze waarschijnlijk met de agnosten en atheisten in m'n familie), maar ze worden gek van de hypocrisie die er heerst. Ze zouden het niet erg vinden als ik zo naakt in huis rondloop, maar de reacties..
Turken moeten gewoon een reden zoeken om ruzie te zoeken, als het nodig is om daarvoor atheïst te worden doen ze datquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je echt atheisten in je fam>?
Atheist en agnost. Hoezo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je echt atheisten in je fam>?
Naah, die tweedeling is er altijd al geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turken moeten gewoon een reden zoeken om ruzie te zoeken, als het nodig is om daarvoor atheïst te worden doen ze dat
Hhahah I knowquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is zo'n kutopmerking he. Ze menen het ook nog en zeggen dat ik niet dik word van 1 koekje.
LOL.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik voel me uitgedaagd
En met zn allen kijken wanneer je eet en als je meer dan de rest eet, is het nog niet goed. Wat denken ze wel niet?quote:
Rustig....gewoon just asking. Komt niet vaak voor bij turken.quote:
Guidoquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben geen opgepompte Guido, maar ben geen smalle Karel
Ik ben rustig hahaha. Komt vaker voor dan je denkt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig....gewoon just asking. Komt niet vaak voor bij turken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En met zn allen kijken wanneer je eet en als je meer dan de rest eet, is het nog niet goed. Wat denken ze wel niet?Verder vind ik visite enzo wel leuk, maar dit is het irritante deel ervan.
Guido is zo'n kutnaam, dan weet je het welquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Guido
Deze meisje zulle waarschijnlijk echt niet weten wat Guido betekent..
Ja ok dat snap ik...maar dat je dat zo openlijk zegtquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben rustig hahaha. Komt vaker voor dan je denkt.
Opgepompte Guido'squote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben geen opgepompte Guido, maar ben geen smalle Karel
Im form Long Island dude..where tha fuck you from..quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Guido is zo'n kutnaam, dan weet je het wel
Whatcha gonna do 'bout it huhquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Im form Long Island dude..where tha fuck you from..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je daalde net diep in mijn achting
quote:
Gewoon denken aan je Guido in zijn maatje S hemdquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oeeeee..ik hoop dat ik nog kan slapen
Ik zeg het ook niet overal hoor. Ik heb echte haters in mijn familie, maar op straat houd ik dat voor me. Mensen zijn schijnheilig en kunnen je van alles flikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja ok dat snap ik...maar dat je dat zo openlijk zegt(lef)..op straat zul je dat niet snel horen..
Bilmi ik mag jequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet overal hoor. Ik heb echte haters in mijn familie, maar op straat houd ik dat voor me. Mensen zijn schijnheilig en kunnen je van alles flikken.
Cool, dan mag ik jou ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bilmi ik mag je![]()
Slaaptijd...(lol dit zeg ik al vanaf 23:00)
Trusten en later manquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bilmi ik mag je![]()
Slaaptijd...(lol dit zeg ik al vanaf 23:00)
Compleet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Is het hier ook zo dood.
Hahaha nee je moest een sweten wat ik aan heb op dit momentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
Nu iets minder, tenzij je er nu uitziet als een levend lijk op dit tijdstip?
Niqaabquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:18 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee je moest een sweten wat ik aan heb op dit moment
Nee, je wou me toch niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:19 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
heb je het al uitgemaakt??
Ja hoelang ben je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Nadia, heb je nog een vacature open?
Niqaab draag je buiten hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten hoor, ik vind het niks aantrekkelijks aan, maar als jij het wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |