abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:55:52 #176
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76829129
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tsja, je moet er wel aandacht aan geven. Mijn oma heeft voor de rest toch niet zo veel te doen op haar 74-jarige leeftijd, dus...
Klopt, al zou ik op mijn oude dag ook wel aandacht aan een mooi verzorgd tuintje willen geven. Al is het maar dat je verder toch niets te doen hebt. Mijn moeder vertelde me altijd dat ze vroeger in Iran bij haar ouders een redelijk grote tuin hadden waar veel fruit in groeide. Op een dag verscheen een slang plotseling voor de neus van mijn moeder, waarop haar oom - toevallig een geestelijke (sheikh) - er net aan kwam en die slang met een stok doodsloeg. Prachtig, zulke nostalgische verhalen.
pi_76829142
Nee, wij mannen zijn visueel ingesteld. Kun jij het uitleggen met foto's?
pi_76829157
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Maar ik bedoel nu zit ik gerust in het weekend in éen of andere lelijke joggingsbroek met mn haar in de war op de bank als éen of andere papzak. Dat zal ik later niet zo snel doen..omdat ik toch wil dat mn man mij aantrekkelijk blijft vinden. Niet dat je er niet aantrekkelijk uit kan zien in een joggingsbroek maar goed..ik hoop dat je me een beetje begrijpt
Ik begrijp je. Moeite blijven doen en niet stoppen met er af en toe extra mooi uitzien, omdat je je man toch al hebt. Huwelijk moet spannend blijven, al kan zo'n joggingbroek dag ook wel eens.
Ik ben een pure Turk.
pi_76829159
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Maar ik bedoel nu zit ik gerust in het weekend in éen of andere lelijke joggingsbroek met mn haar in de war op de bank als éen of andere papzak. Dat zal ik later niet zo snel doen..omdat ik toch wil dat mn man mij aantrekkelijk blijft vinden. Niet dat je er niet aantrekkelijk uit kan zien in een joggingsbroek maar goed..ik hoop dat je me een beetje begrijpt
Ik zit nu ook in een joggingsbroek met mijn haar in de war.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76829161
Zit die Arya er weer tussen.
pi_76829215
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Maar ik bedoel nu zit ik gerust in het weekend in éen of andere lelijke joggingsbroek met mn haar in de war op de bank als éen of andere papzak. Dat zal ik later niet zo snel doen..omdat ik toch wil dat mn man mij aantrekkelijk blijft vinden. Niet dat je er niet aantrekkelijk uit kan zien in een joggingsbroek maar goed..ik hoop dat je me een beetje begrijpt
Ik snap het hoor, maar je hebt ook een goede relatie als je dat gewoon kán doen, het is echt relaxed om gewoon een dagje zo rond te banjeren, niet te vaak natuurlijk, maar gewoon chill. Als jij in je mooiste kleren op de bank zit kan dat ook ook weer beetje afstotend werken, omdat je dan zo mooi bent dat je bang bent dat je het breekt ofzo Maar zou later wel willen dat je dan wakker wordt, naast je kijkt en denkt: wauw
pi_76829231
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je hebt zoo gelijk he. En hij moet ook blijven leren en dan bedoel ik niet studeren, maar gewoon lezen en niet de hele dag tv kijken.
Leren zou ik eerder willen veranderen in zich ontwikkelen?
Maar dat geldt ook voor mij lol..ik heb er echt geen moeite mee om mijn verstand op 0 te zetten en 2 weken lang lachend naar Friends te kijken..
pi_76829236
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Klopt, al zou ik op mijn oude dag ook wel aandacht aan een mooi verzorgd tuintje willen geven. Al is het maar dat je verder toch niets te doen hebt. Mijn moeder vertelde me altijd dat ze vroeger in Iran bij haar ouders een redelijk grote tuin hadden waar veel fruit in groeide. Op een dag verscheen een slang plotseling voor de neus van mijn moeder, waarop haar oom - toevallig een geestelijke (sheikh) - er net aan kwam en die slang met een stok doodsloeg. Prachtig, zulke nostalgische verhalen.
Mijn vader leeft al helemaal in deze wereld. Bezig met kopen in Turkije enzo.
Wij hebben ooit een mol vermoord.
Ik ben een pure Turk.
pi_76829271
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Klopt, al zou ik op mijn oude dag ook wel aandacht aan een mooi verzorgd tuintje willen geven. Al is het maar dat je verder toch niets te doen hebt. Mijn moeder vertelde me altijd dat ze vroeger in Iran bij haar ouders een redelijk grote tuin hadden waar veel fruit in groeide. Op een dag verscheen een slang plotseling voor de neus van mijn moeder, waarop haar oom - toevallig een geestelijke (sheikh) - er net aan kwam en die slang met een stok doodsloeg. Prachtig, zulke nostalgische verhalen.
Oude mensen.

Mijn oma pakt ook gewoon muizen en kikkers op in de tuin om ze te verplaatsen. Ik zou ze totaal niet aan durven raken.
pi_76829286
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Leren zou ik eerder willen veranderen in zich ontwikkelen?
Maar dat geldt ook voor mij lol..ik heb er echt geen moeite mee om mijn verstand op 0 te zetten en 2 weken lang lachend naar Friends te kijken..
Ja, verder ontwikkelen, maar dus ook gewoon blijven lezen.
Ik zou dat niet kunnen met mijn man. Echt geen 2 weken lang niksen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76829291
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik begrijp je. Moeite blijven doen en niet stoppen met er af en toe extra mooi uitzien, omdat je je man toch al hebt. Huwelijk moet spannend blijven, al kan zo'n joggingbroek dag ook wel eens.
Juist.
Maarja je hebt ook wel een verschil tussen een joggingsbroek en een joggingsbroek he lol.
pi_76829302
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Oude mensen.

Mijn oma pakt ook gewoon muizen en kikkers op in de tuin om ze te verplaatsen. Ik zou ze totaal niet aan durven raken.
Je bent gefaald als man
pi_76829307
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mijn vader leeft al helemaal in deze wereld. Bezig met kopen in Turkije enzo.
Wij hebben ooit een mol vermoord.
Zo droog.
pi_76829314
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Juist.
Maarja je hebt ook wel een verschil tussen een joggingsbroek en een joggingsbroek he lol.
Je hebt nu de echte zwerver joggingbroek aan?
Ik ben een pure Turk.
pi_76829322
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Leren zou ik eerder willen veranderen in zich ontwikkelen?
Maar dat geldt ook voor mij lol..ik heb er echt geen moeite mee om mijn verstand op 0 te zetten en 2 weken lang lachend naar Friends te kijken..
Ik heb alle seizoenen van Friends hier liggen, gedownload dat wel. Kan alleen niet meer dan 2 of 3 achter elkaar kijken, dan ben ik het publiek zat
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:00:15 #191
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76829331
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mijn vader leeft al helemaal in deze wereld. Bezig met kopen in Turkije enzo.
Wij hebben ooit een mol vermoord.
Moordenaars!
pi_76829334
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Ayca het volgende:

[..]

Je bent gefaald als man
Ik weet het, ik ben een pussy.
pi_76829339
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zo droog.
hoe enthousiast moet ik het vertellen?
Ik ben een pure Turk.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:00:58 #194
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76829362
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Oude mensen.

Mijn oma pakt ook gewoon muizen en kikkers op in de tuin om ze te verplaatsen. Ik zou ze totaal niet aan durven raken.
Dat meen je niet? Muizen vind ik ook smerige beesten, maar kikkers?
pi_76829365
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik snap het hoor, maar je hebt ook een goede relatie als je dat gewoon kán doen, het is echt relaxed om gewoon een dagje zo rond te banjeren, niet te vaak natuurlijk, maar gewoon chill. Als jij in je mooiste kleren op de bank zit kan dat ook ook weer beetje afstotend werken, omdat je dan zo mooi bent dat je bang bent dat je het breekt ofzo Maar zou later wel willen dat je dan wakker wordt, naast je kijkt en denkt: wauw
Ja je hebt gelijk het moet natuurlijk kunnen..ik bedoel je moet jezelf kunnen zijn bij elkaar en soms heb je daar gewoon zin in.
pi_76829403
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zit nu ook in een joggingsbroek met mijn haar in de war.
Sexy!?


looooool.
pi_76829425
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:00 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Muizen vind ik ook smerige beesten, maar kikkers?
Ze wilt ze niet doodmaken. Ook maar een door God gegeven leven.
pi_76829437
Marokkaanse18, misschien hadden we het niet zo lang over de kleding moeten hebben, maar gewoon lichaamsverwaarlozing. Lelijk dik worden, geen moeite doen, slecht ontharen ( ) en dat soort dingen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76829441
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk het moet natuurlijk kunnen..ik bedoel je moet jezelf kunnen zijn bij elkaar en soms heb je daar gewoon zin in.
Zeker. Ik heb wel het idee als ik me beter (netter) aankleed, dat ik dan meer energie heb dan wanneer ik alleen broek en vest aanschiet en neerplof op de bank
pi_76829443
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je hebt nu de echte zwerver joggingbroek aan?
Ja de ékte..die ene in maat XL die zo lekker zit, lol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')