Ik zat er niet ver naast.. Die ene kcal maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet goed. Het is 325 kcal per 100 gram. Ik heb even snel gekeken.
Eet dan Turkse, voor de 100e keer!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Egyptische tursu was niet te vreten.
Dat van een appel wist ik dus niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Juistem..
Ik weet alleen dat een appel 50 kcal heeft
Misschien niet..heb je geen verschillende soorten Brinta?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet goed. Het is 325 kcal per 100 gram. Ik heb even snel gekeken.
Met zo'n instelling val je natuurlijk niet af he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast.. Die ene kcal maakt niet uit.
Hij wil niet toegeven dat iets van de Turken lekker is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet dan Turkse, voor de 100e keer!
Nee, ik wou een keer kijken hoeveel appels je moest eten voor 1 frietje ofzo. Waren er ruim 7 dacht ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat van een appel wist ik dus niet.
De gewone Brinta.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien niet..heb je geen verschillende soorten Brinta?
''Extra granen..'' offu de light variant..( niet dat de laatste in dit geval zou kunnen maar toch..)
Als ik weet waar ik die shiz kan kopen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet dan Turkse, voor de 100e keer!
Hij is een RACZIEST.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij wil niet toegeven dat iets van de Turken lekker is.
Dat kan nooit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik wou een keer kijken hoeveel appels je moest eten voor 1 frietje ofzo. Waren er ruim 7 dacht ik
Het is een aankomdieet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met zo'n instelling val je natuurlijk niet af he.
1 appel 50 kcalquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik wou een keer kijken hoeveel appels je moest eten voor 1 frietje ofzo. Waren er ruim 7 dacht ik
Bij de MediaMarkt, wat denk je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik weet waar ik die shiz kan kopen....
Dat kan best, ik heb iniedergeval gewoon de normale versie. Staat verder niets bijzonders op de verpakking.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien niet..heb je geen verschillende soorten Brinta?
''Extra granen..'' offu de light variant..( niet dat de laatste in dit geval zou kunnen maar toch..)
Il wil je gezicht zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik kijk enkel vol afschuw..hehe
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de MediaMarkt, wat denk je?
Ja zoiets, ik weet het niet meer, die appel was een mooi rond getalquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1 appel 50 kcal
50x7=350
1 frietje 350 kcal? doe normaal?
Ooh aankomdieet. Dan moet je natuurlijk geen appels eten he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is een aankomdieet.Dus eigenlijk zou ik achteraf blij moeten zijn dat ik 1 kcal meer binnenkreeg dan ik wist.
Toch is het onzin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik weet het niet meer, die appel was een mooi rond getal
Jawel, ter aanvulling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ooh aankomdieet. Dan moet je natuurlijk geen appels eten he.
Op een andere manier wel, dodelijk grappigquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is niet zo charmant als ik zo kijk hoor hehe.
dus als je 7 frietjes eet, dan zit je aan je maximum van kcal voor de hele dag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik weet het niet meer, die appel was een mooi rond getal
Rare meneer Rookert.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
dus als je 7 frietjes eet, dan zit je aan je maximum van kcal voor de hele dag.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet iedereen tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zal wel meer zijn denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
350 per frietje, nee ik denk het nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
Waarom is het onzin? met een klodder mayo kan het volgens mij best hoor
Moet je maar geen appels jatten, addergebroed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hadden vroeger iemand bij ons in de buurt wonen - toevallig een Iranier - die achter je aan kwam rennen als je appels uit zijn boom plukte.
Zie je wel hoe slecht die Iraniers zijn! Wij hebben een perenboom in de tuin, kwam een Turkse vrouw ze plukken (ze woont hier niet), de buurvrouw werd boos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hadden vroeger iemand bij ons in de buurt wonen - toevallig een Iranier - die achter je aan kwam rennen als je appels uit zijn boom plukte.
Anders krijg je een dikke pens, mang.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen zonder overgewicht die (te veel) op (kilo)calorieën letten.![]()
Haha, waar mensen zich allemaal wel niet druk over kunnen maken zeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zie je wel hoe slecht die Iraniers zijn! Wij hebben een perenboom in de tuin, kwam een Turkse vrouw ze plukken (ze woont hier niet), de buurvrouw werd boos.Was gewoon een bekende van ons.
Ik let er ook op, maar dat mag. Ik probeer zoveel mogelijk kcal binnen te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen zonder overgewicht die (te veel) op (kilo)calorieën letten.![]()
Mensen zeggen toch ook wel 'we gaan even een frietje halen'quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
Niet per frietjewat een mongolen zijn jullie toch
per zakje
En het is patat
Tuurlijk kom je dan aan 350 kcal. Ook zonder saus., maar Rookert had het dus over 1 frietje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
per zakje
En het is patat
Dat zegt hij toch!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
per zakje
En het is patat
De buren waken over onze tuin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, waar mensen zich allemaal wel niet druk over kunnen maken zeg.
Simplisme. Een schilderij is ook niet zomaar een doek met wat klodder verf erop! Het is kunst! Emotie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen zeggen toch ook wel 'we gaan even een frietje halen'![]()
En ik heb geen zin in patat/friet discussie, het is allebei een aardappel.
Ja precies. Zo onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders krijg je een dikke pens, mang.
Aaah, je mag wel van ons.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Wij hadden perenboom, maar we hebben bijna geen peer gegeten, dus ik kan me daar wel druk over maken;.
Wij hebben ooit eens aardbeien in ons tuin gehad, maar die hebben het helaas niet gered.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Wij hadden perenboom, maar we hebben bijna geen peer gegeten, dus ik kan me daar wel druk over maken;.
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja precies. Zo onaantrekkelijk.
![]()
Ik meen het denk ik wel hehe..niet dat je moet letten op de calorieen maar je mag best zorgen dat je je lichaam niet verwaarloost. Zie je vaak bij pas getrouwde buitenlandse stelletjes..het meisje is voor het huwelijk helemaal tip top verzorgd en 6 maanden later is ze 10 kilo aangekomen.
Mijn oma in Turkije heeft appels, peren, kersen, druiven en aardbeien in haar tuin. Vers en zonder ingespoten spul. Heerlijk heel de dag fruit eten als ik daar ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Dit wil ik eigenlijk wel bevestigen van wat ik heb gezien. Je hebt zo'n wijk hier waar 80% allochtoon is en alle vrouwen boven de 40 zijn echt dikquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja precies. Zo onaantrekkelijk.
![]()
Ik meen het denk ik wel hehe..niet dat je moet letten op de calorieen maar je mag best zorgen dat je je lichaam niet verwaarloost. Zie je vaak bij pas getrouwde buitenlandse stelletjes..het meisje is voor het huwelijk helemaal tip top verzorgd en 6 maanden later is ze 10 kilo aangekomen.
Dat dus. Ik zou juist éxtra mn best gaan doen om er goed uit te zien..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja."omdat ze toch al een man hebben", neem aan dat je je nog wel wil verzorgen voor je man.
Ik hou echt van zulke tuinen waar veel fruit in groeien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn oma in Turkije heeft appels, peren, kersen en druiven in haar tuin. Vers en zonder ingespoten spul. Heerlijk heel de dag fruit eten als ik daar ben.
Serieus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou juist éxtra mn best gaan doen om er goed uit te zien..
Inderdaad en ik denk ook niet dat een man het meent als ie zegt dat het goed is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou juist éxtra mn best gaan doen om er goed uit te zien..
Gezondheid, daar draait het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Inderdaad en ik denk ook niet dat een man het meent als ie zegt dat het goed is.Vind verzorging in huwelijk nog belangrijker dan daar buiten.
Dat is toch normaal? Het is vet lullig voor je man als je stopt met het verzorgen van je zelf omdat je toch al een man hebt.quote:
Tsja, je moet er wel aandacht aan geven. Mijn oma heeft voor de rest toch niet zo veel te doen op haar 74-jarige leeftijd, dus...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hou echt van zulke tuinen waar veel fruit in groeien.
Ja, maar uiterlijk is ook belangrijk of bedoelde je dat ook?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gezondheid, daar draait het uiteindelijk komt.
Ja tuurlijk wel, maar nog meer hoeft niet perse voor mij hoor, ben toch niet voor die vrouw gevallen die nu meer aan haar uiterlijk doet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Het is vet lullig voor je man als je stopt met het verzorgen van je zelf omdat je toch al een man hebt.Alsof je man je niet op je mooist wil zien.
Bilmiyorem, wat heb je toch een mooi innerlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar uiterlijk is ook belangrijk of bedoelde je dat ook?
Een gezond uiterlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar uiterlijk is ook belangrijk of bedoelde je dat ook?
Viespeuk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmiyorem, wat heb je toch een mooi innerlijk.
Niet meer dan logisch lijkt me? Ik ga echt géén puddingbroodje worden..en mijn man later ook niet trouwens. Ik schop hem naar de gymquote:
Je begrijpt me verkeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar nog meer hoeft niet perse voor mij hoor, ben toch niet voor die vrouw gevallen die nu meer aan haar uiterlijk doet?
Ik weet het, dankjewel abi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilmiyorem, wat heb je toch een mooi innerlijk.
Eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Inderdaad en ik denk ook niet dat een man het meent als ie zegt dat het goed is.Vind verzorging in huwelijk nog belangrijker dan daar buiten.
Neee, dat zeg ik ook niet. Je hoeft alleen niet meer je best te doen, gewoon zoals je al was, want daarom ben je mijn vrouw gewordenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch lijkt me? Ik ga echt géén puddingbroodje worden..en mijn man later ook niet trouwens. Ik schop hem naar de gym
Je hebt zoo gelijk he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch lijkt me? Ik ga echt géén puddingbroodje worden..en mijn man later ook niet trouwens. Ik schop hem naar de gym
Maar ik bedoel nu zit ik gerust in het weekend in éen of andere lelijke joggingsbroek met mn haar in de war op de bank als éen of andere papzak. Dat zal ik later niet zo snel doen..omdat ik toch wil dat mn man mij aantrekkelijk blijft vinden. Niet dat je er niet aantrekkelijk uit kan zien in een joggingsbroek maar goed..ik hoop dat je me een beetje begrijptquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neee, dat zeg ik ook niet. Je hoeft alleen niet meer je best te doen, gewoon zoals je al was, want daarom ben je mijn vrouw geworden
Klopt, al zou ik op mijn oude dag ook wel aandacht aan een mooi verzorgd tuintje willen geven. Al is het maar dat je verder toch niets te doen hebt. Mijn moeder vertelde me altijd dat ze vroeger in Iran bij haar ouders een redelijk grote tuin hadden waar veel fruit in groeide. Op een dag verscheen een slang plotseling voor de neus van mijn moeder, waarop haar oom - toevallig een geestelijke (sheikh) - er net aan kwam en die slang met een stok doodsloeg. Prachtig, zulke nostalgische verhalen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, je moet er wel aandacht aan geven. Mijn oma heeft voor de rest toch niet zo veel te doen op haar 74-jarige leeftijd, dus...
Ik begrijp je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel nu zit ik gerust in het weekend in éen of andere lelijke joggingsbroek met mn haar in de war op de bank als éen of andere papzak. Dat zal ik later niet zo snel doen..omdat ik toch wil dat mn man mij aantrekkelijk blijft vinden. Niet dat je er niet aantrekkelijk uit kan zien in een joggingsbroek maar goed..ik hoop dat je me een beetje begrijpt
Ik zit nu ook in een joggingsbroek met mijn haar in de war.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel nu zit ik gerust in het weekend in éen of andere lelijke joggingsbroek met mn haar in de war op de bank als éen of andere papzak. Dat zal ik later niet zo snel doen..omdat ik toch wil dat mn man mij aantrekkelijk blijft vinden. Niet dat je er niet aantrekkelijk uit kan zien in een joggingsbroek maar goed..ik hoop dat je me een beetje begrijpt
Ik snap het hoor, maar je hebt ook een goede relatie als je dat gewoon kán doen, het is echt relaxed om gewoon een dagje zo rond te banjeren, niet te vaak natuurlijk, maar gewoon chill. Als jij in je mooiste kleren op de bank zit kan dat ook ook weer beetje afstotend werken, omdat je dan zo mooi bent dat je bang bent dat je het breekt ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leren zou ik eerder willen veranderen in zich ontwikkelen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt zoo gelijk he.En hij moet ook blijven leren en dan bedoel ik niet studeren, maar gewoon lezen en niet de hele dag tv kijken.
Mijn vader leeft al helemaal in deze wereld. Bezig met kopen in Turkije enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, al zou ik op mijn oude dag ook wel aandacht aan een mooi verzorgd tuintje willen geven. Al is het maar dat je verder toch niets te doen hebt. Mijn moeder vertelde me altijd dat ze vroeger in Iran bij haar ouders een redelijk grote tuin hadden waar veel fruit in groeide. Op een dag verscheen een slang plotseling voor de neus van mijn moeder, waarop haar oom - toevallig een geestelijke (sheikh) - er net aan kwam en die slang met een stok doodsloeg. Prachtig, zulke nostalgische verhalen.
Oude mensen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, al zou ik op mijn oude dag ook wel aandacht aan een mooi verzorgd tuintje willen geven. Al is het maar dat je verder toch niets te doen hebt. Mijn moeder vertelde me altijd dat ze vroeger in Iran bij haar ouders een redelijk grote tuin hadden waar veel fruit in groeide. Op een dag verscheen een slang plotseling voor de neus van mijn moeder, waarop haar oom - toevallig een geestelijke (sheikh) - er net aan kwam en die slang met een stok doodsloeg. Prachtig, zulke nostalgische verhalen.
Ja, verder ontwikkelen, maar dus ook gewoon blijven lezen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leren zou ik eerder willen veranderen in zich ontwikkelen?![]()
Maar dat geldt ook voor mij lol..ik heb er echt geen moeite mee om mijn verstand op 0 te zetten en 2 weken lang lachend naar Friends te kijken..
Juist.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik begrijp je.Moeite blijven doen en niet stoppen met er af en toe extra mooi uitzien, omdat je je man toch al hebt. Huwelijk moet spannend blijven, al kan zo'n joggingbroek dag ook wel eens.
Je bent gefaald als manquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oude mensen.![]()
Mijn oma pakt ook gewoon muizen en kikkers op in de tuin om ze te verplaatsen. Ik zou ze totaal niet aan durven raken.
Zo droog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn vader leeft al helemaal in deze wereld. Bezig met kopen in Turkije enzo.
Wij hebben ooit een mol vermoord.
Je hebt nu de echte zwerver joggingbroek aan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Juist.
Maarja je hebt ook wel een verschil tussen een joggingsbroek en een joggingsbroek helol.
Ik heb alle seizoenen van Friends hier liggen, gedownload dat wel. Kan alleen niet meer dan 2 of 3 achter elkaar kijken, dan ben ik het publiek zatquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leren zou ik eerder willen veranderen in zich ontwikkelen?![]()
Maar dat geldt ook voor mij lol..ik heb er echt geen moeite mee om mijn verstand op 0 te zetten en 2 weken lang lachend naar Friends te kijken..
Moordenaars!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn vader leeft al helemaal in deze wereld. Bezig met kopen in Turkije enzo.
Wij hebben ooit een mol vermoord.
Dat meen je niet? Muizen vind ik ook smerige beesten, maar kikkers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oude mensen.![]()
Mijn oma pakt ook gewoon muizen en kikkers op in de tuin om ze te verplaatsen. Ik zou ze totaal niet aan durven raken.
Ja je hebt gelijk het moet natuurlijk kunnen..ik bedoel je moet jezelf kunnen zijn bij elkaar en soms heb je daar gewoon zin in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik snap het hoor, maar je hebt ook een goede relatie als je dat gewoon kán doen, het is echt relaxed om gewoon een dagje zo rond te banjeren, niet te vaak natuurlijk, maar gewoon chill. Als jij in je mooiste kleren op de bank zit kan dat ook ook weer beetje afstotend werken, omdat je dan zo mooi bent dat je bang bent dat je het breekt ofzoMaar zou later wel willen dat je dan wakker wordt, naast je kijkt en denkt: wauw
Sexy!?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in een joggingsbroek met mijn haar in de war.
Ze wilt ze niet doodmaken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Muizen vind ik ook smerige beesten, maar kikkers?
Zeker. Ik heb wel het idee als ik me beter (netter) aankleed, dat ik dan meer energie heb dan wanneer ik alleen broek en vest aanschiet en neerplof op de bankquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk het moet natuurlijk kunnen..ik bedoel je moet jezelf kunnen zijn bij elkaar en soms heb je daar gewoon zin in.
Ja de ékte..die ene in maat XL die zo lekker zit, lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt nu de echte zwerver joggingbroek aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |