dus als je 7 frietjes eet, dan zit je aan je maximum van kcal voor de hele dag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik weet het niet meer, die appel was een mooi rond getal
Rare meneer Rookert.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
dus als je 7 frietjes eet, dan zit je aan je maximum van kcal voor de hele dag.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet iedereen tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zal wel meer zijn denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
350 per frietje, nee ik denk het nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
Waarom is het onzin? met een klodder mayo kan het volgens mij best hoor
Moet je maar geen appels jatten, addergebroed!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hadden vroeger iemand bij ons in de buurt wonen - toevallig een Iranier - die achter je aan kwam rennen als je appels uit zijn boom plukte.
Zie je wel hoe slecht die Iraniers zijn! Wij hebben een perenboom in de tuin, kwam een Turkse vrouw ze plukken (ze woont hier niet), de buurvrouw werd boos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hadden vroeger iemand bij ons in de buurt wonen - toevallig een Iranier - die achter je aan kwam rennen als je appels uit zijn boom plukte.
Anders krijg je een dikke pens, mang.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen zonder overgewicht die (te veel) op (kilo)calorieën letten.![]()
Haha, waar mensen zich allemaal wel niet druk over kunnen maken zeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zie je wel hoe slecht die Iraniers zijn! Wij hebben een perenboom in de tuin, kwam een Turkse vrouw ze plukken (ze woont hier niet), de buurvrouw werd boos.Was gewoon een bekende van ons.
Ik let er ook op, maar dat mag. Ik probeer zoveel mogelijk kcal binnen te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen zonder overgewicht die (te veel) op (kilo)calorieën letten.![]()
Mensen zeggen toch ook wel 'we gaan even een frietje halen'quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
Niet per frietjewat een mongolen zijn jullie toch
per zakje
En het is patat
Tuurlijk kom je dan aan 350 kcal. Ook zonder saus., maar Rookert had het dus over 1 frietje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
per zakje
En het is patat
Dat zegt hij toch!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
per zakje
En het is patat
De buren waken over onze tuin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, waar mensen zich allemaal wel niet druk over kunnen maken zeg.
Simplisme. Een schilderij is ook niet zomaar een doek met wat klodder verf erop! Het is kunst! Emotie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen zeggen toch ook wel 'we gaan even een frietje halen'![]()
En ik heb geen zin in patat/friet discussie, het is allebei een aardappel.
Ja precies. Zo onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders krijg je een dikke pens, mang.
Aaah, je mag wel van ons.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Wij hadden perenboom, maar we hebben bijna geen peer gegeten, dus ik kan me daar wel druk over maken;.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |