quote:
Omdat dat niet totaal gay is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
hier krijg ik dan wel semi positieve reacties op,
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef o.us het volgende:
Jouw muzieksmaak is gewoon klote, TS. Leer er maar mee leven.
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Neroje het volgende:
Het is inderdaad niet best TS. Je bent fan van slechte Amerikaanse mainstream muziek...
waarschijnlijk wensen deze personen niet geconfronteerd te worden met een derhalve slechte muzikale voorkeur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.
Omdat rap en gemaakte kindsterretjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.
Het is niet slecht als je naar de muziek luistert die je mooi vindt. Maar als je een topic als deze opent kun je het natuurlijk wel verwachten. Ik zou zelf nooit naar dat soort muziek kunnen luisteren, maar als je zoals nu met voorbeelden komt hier, dan is de kans natuurlijk groot dat de mensen die het slecht vinden graag even iets van zich willen laten horen in dit topic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Is dat zo ? wie zegt dat? waarom is dat zo? ik vind het gewoon stoer klinken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef beertenderrr het volgende:
haha TS is geïndoctrineerd door de commercie [ afbeelding ]
Ja dat is wel zo, maar dit is FOK! en dit zijn maar een paar nummers die ik luister,quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is niet slecht als je naar de muziek luistert die je mooi vindt. Maar als je een topic als deze opent kun je het natuurlijk wel verwachten. Ik zou zelf nooit naar dat soort muziek kunnen luisteren, maar als je zoals nu met voorbeelden komt hier, dan is de kans natuurlijk groot dat de mensen die het slecht vinden graag even iets van zich willen laten horen in dit topic.
Als ik hier exact hetzelfde topic maak met mijn favoriete muziek erin dan verwacht ik ook niet veel positieve reacties omdat voor mijn gevoel het overgrote deel naar jou soort muziek luistert, en daar zou ik dan weer mee te maken krijgen, dat die zich even willen laten horen.
Had het aan jou moeten vragen. Sorry dat ik dat vergat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
Ah, is hij weer open omdat het zo'n kwaliteitstopic is?
Ja, dat zal iedereen vinden. En toch houdt iedereen van verschillende muziek. Rara, hoe komt dat? Ofwel: onzinredenering.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt.
ja dat is zo, aangezien alle onwetenden dat ook zeggen. Als je eenmaal vrij bent, zal je het snappen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Is dat zo ? wie zegt dat? waarom is dat zo? ik vind het gewoon stoer klinken.
Wanneer is de laatste keer dat je Vivaldi hebt geluisterd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar dit is FOK! en dit zijn maar een paar nummers die ik luister,
ik luister in feite naar alles van Vivaldi tot Beyoncé, behalve Hardcore natuurlijk dat is namelijk poep,
Laat het niet nog eens voorkomen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had het aan jou moeten vragen. Sorry dat ik dat vergat.
vanmiddag nog lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je Vivaldi hebt geluisterd?
Wie is dit? Een of andere trutje dat door de commercie wordt ingezet om pedo's legaal aan hun trekken te laten komen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Baggermuziek.
Het enige positieve aan je lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij snapt ook niet veel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef zovty het volgende:
Ik snap niet dat mensen je muzieksmaak afkraken, je luistert niet naar kansloze bagger.
Ik snap ook niet waarom je zo graag aan mensen wil melden wat je luistert. Twitter je ook?
dus ik heb gewoon gelijk zoals altijd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat zal iedereen vinden. En toch houdt iedereen van verschillende muziek. Rara, hoe komt dat? Ofwel: onzinredenering.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap 2 dingen niet en 3958203042023923 dingen wel..
Hier dacht ik nog dat TS 15 was...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
Sjonge jonge he, ik zit dus zo beetje op msn met mensen te converseren jeweets,
En tevens heb ik wat muziek op staan, zoals tegenwoordig kan is het mogelijk voor andere personen om te zien wat je dan luistert en zo dat staat namelijk zo heel jewish achter mijn naam.
Maar mensen zeggen dan hey wtf luister je das tog geen music!!?
in plaats van hey, alles goed?
hier word ik dus niet vrolijk van, iedereen z'n eigen smaak toch.
Wat Toppers uit de collectie van de TS:
Gewoon goeie nummers tog?
Maar hierna kán TS niet ouder zijn dan 11.quote:
En dit is natuurlijk een toppertje,
ook een erg goed nummer al zeg ik het zelf.
Niks mee al zeg ik het zelf![]()
Klacht: Mensen die zeiken over mijn muziek smaak.
De eerste is waardeloos, voor de rest komt het aardig overeen met mijn smaak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
Sjonge jonge he, ik zit dus zo beetje op msn met mensen te converseren jeweets,
En tevens heb ik wat muziek op staan, zoals tegenwoordig kan is het mogelijk voor andere personen om te zien wat je dan luistert en zo dat staat namelijk zo heel jewish achter mijn naam.
Maar mensen zeggen dan hey wtf luister je das tog geen music!!?
in plaats van hey, alles goed?
Wat Toppers uit de collectie van de TS:
Gewoon goeie nummers tog?
En dit is natuurlijk een toppertje,
ook een erg goed nummer al zeg ik het zelf.
Niks mee al zeg ik het zelf![]()
Klacht: Mensen die zeiken over mijn muziek smaak.
Je wil toch niet zeggen dat ik over 2 maanden bijna mijn voltallige muziekcollectie de prullenbak in kan doen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef WAARHEID het volgende:
Belachelijk - rap muziek dat is zo achterhaald en vmbo. Dit is de muziekkeuze van een 16 jarige, heb je die leeftijd dan geef ik je mijn zegen zo niet dan bah
ah leuk, maar je ziet er toch naast. ik ga namelijk nog net met pensionquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef Gaspedaal het volgende:
[..]
Hier dacht ik nog dat TS 15 was...
[..]
Maar hierna kán TS niet ouder zijn dan 11.
Het is ook chici.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
ook een erg leuk hip nummer en een mooie vrouw
ja ik zeg vrouw geen chickie
MSN.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Sodeju het volgende:
Mensen die in hun MSN laten zien wat voor muziek ze luisteren.!!1
Dan vraag je er ook om hoor.
dat is gewoon normaal hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef Sodeju het volgende:
Mensen die in hun MSN laten zien wat voor muziek ze luisteren.!!1
Dan vraag je er ook om hoor.
Nee, dat is vragen om aandacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hoor.
Dat doe ik wel eens voor de grap.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:57 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Nee.
Je bent zeker ook iemand die opeens dan naar een nummer luistert dat xxx001Gangbangbiggerniggergaotse.mpeg heet?
Dit dus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef Opkloter het volgende:
KANKERMUZIEK
luister dan naar AC/DC ofzo
Nee, door de radiostations word dat beweerd ja, maar echte fans zijn er maar weinig. integendeel voor Rock/ House en dergelijkequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
Het is helemaal geen kut muziek want heel veel mensen luisteren dat namelijk !
Kinderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
Waarom houd je dan van kutmuziek? Dat klinkt niet lekker..quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
"'De Nieuwe Uri Gellar' is is helemaal geen kut programma want heel veel mensen legden bestek op hun tv!"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
ja maar dat is gewoon kut, de muziek die ik luister is gewoon van een heel hoog niveau.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Marouska het volgende:
[..]
"'De Nieuwe Uri Gellar' is is helemaal geen kut programma want heel veel mensen legden bestek op hun tv!"
Niet trollen, oke?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon kut, de muziek die ik luister is gewoon van een heel hoog niveau.
De versie van Dire Straits is beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef leeell het volgende:
noem je dat muziek![]()
Commerciele tyfus herrie zeg ik je
DAT is muziek
jaa misg maar mark zit er toch gewoon bijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
De versie van Dire Straits is beter.
omdat het commercieel is is het tyfus herrie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef leeell het volgende:
noem je dat muziek![]()
Commerciele tyfus herrie zeg ik je
DAT is muziek
het is tyfus herrie omdat het tyfus herrie isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
omdat het commercieel is is het tyfus herrie?
Als kers op de slagroom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
het is tyfus herrie omdat het tyfus herrie is
het commerciele geeft het gewoon een extra stukje tyfus erbij
Ik vind Phil Collins ook een held.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef leeell het volgende:
[..]
jaa misg maar mark zit er toch gewoon bij![]()
en al mn andere helden
behalve phil dan
Hoer die Uffie nadoet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
ook een erg leuk hip nummer en een mooie vrouw
ja ik zeg vrouw geen chickie
dat dusquote:
En waarom is het zulke tyfus herrie volgens jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef leeell het volgende:
[..]
het is tyfus herrie omdat het tyfus herrie is
het commerciele geeft het gewoon een extra stukje tyfus erbij
ALSJEBLIEFT ZEG OMDAT APPELquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
En waarom is het zulke tyfus herrie volgens jou?
Alles behalve hardcore? Een greep uit echte muziek:quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar dit is FOK! en dit zijn maar een paar nummers die ik luister,
ik luister in feite naar alles van Vivaldi tot Beyoncé, behalve Hardcore natuurlijk dat is namelijk poep,
kom op zegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
En waarom is het zulke tyfus herrie volgens jou?
Eens, behalve de eerste 5quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Alles behalve hardcore? Een greep uit echte muziek:
En, natuurlijk
Ja. Maar sommige smaken zijn nu eenmaal beter dan de anderen. Net als dat ieder zijn mening heeft, maar sommige meningen wat meer waard zijn dan de andere.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
ja en wie bepaalt welke smaak beter is dan de anderequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige smaken zijn nu eenmaal beter dan de anderen. Net als dat ieder zijn mening heeft, maar sommige meningen wat meer waard zijn dan de andere.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige smaken zijn nu eenmaal beter dan de anderen. Net als dat ieder zijn mening heeft, maar sommige meningen wat meer waard zijn dan de andere.
Onzin, echt dikke flauwekulquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat dus
noem het het kaf van het koren scheiden
de elite van de plebs scheiden
de kinderen van de volwassenen
kloon, troll etcquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Onzin, echt dikke flauwekul
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De muzieksmaak daargelaten hebben jullie toch wel overeenkomstenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef leeell het volgende:
[..]
kloon, troll etc
mensen die er niet mee eens zijn moet je gewoon zuiveren
noem het die endlösung
desondanks is mijn muzieksmaak natuurlijk gewoon superieur aan die van jou, vind ik persoonlijk en met mij nog vele mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef leeell het volgende:
[..]
kloon, troll etc
mensen die er niet mee eens zijn moet je gewoon zuiveren
noem het die endlösung
ik een kloonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De muzieksmaak daargelaten hebben jullie toch wel overeenkomsten
Je snapt wel dat dat boek een geveinsde gelijkwaardigheid probeert onderuit te halen i.p.v. wat ik daar juist zei?quote:
lol kwaliteitsmuziek, dat vind jij vele anderen waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ik een kloon![]()
en ik ben immer aanwezig als het gaat om muziek topics om de mensheid een stukje te leren over kwaliteitsmuziek.
daarom heb ik ook die endlösung gepost een paar posts eerder van mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
lol kwaliteitsmuziek, dat vind jij vele anderen waarschijnlijk niet.
Jouw Last.FM heb ik overigens niks op aan te merkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef leeell het volgende:
[..]
daarom heb ik ook die endlösung gepost een paar posts eerder van mij
zie het als een nieuw utopia
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef o.us het volgende:
Jouw muzieksmaak is gewoon klote, TS. Leer er maar mee leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |