Onzin, echt dikke flauwekulquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat dus
noem het het kaf van het koren scheiden
de elite van de plebs scheiden
de kinderen van de volwassenen
kloon, troll etcquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Onzin, echt dikke flauwekul
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige smaken zijn nu eenmaal beter dan de anderen. Net als dat ieder zijn mening heeft, maar sommige meningen wat meer waard zijn dan de andere.
De muzieksmaak daargelaten hebben jullie toch wel overeenkomstenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef leeell het volgende:
[..]
kloon, troll etc
mensen die er niet mee eens zijn moet je gewoon zuiveren
noem het die endlösung
desondanks is mijn muzieksmaak natuurlijk gewoon superieur aan die van jou, vind ik persoonlijk en met mij nog vele mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef leeell het volgende:
[..]
kloon, troll etc
mensen die er niet mee eens zijn moet je gewoon zuiveren
noem het die endlösung
ik een kloonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:10 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De muzieksmaak daargelaten hebben jullie toch wel overeenkomsten
Je snapt wel dat dat boek een geveinsde gelijkwaardigheid probeert onderuit te halen i.p.v. wat ik daar juist zei?quote:
lol kwaliteitsmuziek, dat vind jij vele anderen waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ik een kloon![]()
en ik ben immer aanwezig als het gaat om muziek topics om de mensheid een stukje te leren over kwaliteitsmuziek.
daarom heb ik ook die endlösung gepost een paar posts eerder van mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
lol kwaliteitsmuziek, dat vind jij vele anderen waarschijnlijk niet.
Jouw Last.FM heb ik overigens niks op aan te merkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef leeell het volgende:
[..]
daarom heb ik ook die endlösung gepost een paar posts eerder van mij
zie het als een nieuw utopia
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef o.us het volgende:
Jouw muzieksmaak is gewoon klote, TS. Leer er maar mee leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |