Blijkbaar had jij die oplossing een keer gegeven..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef PieterBas het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom Bravebart Heil PB zei
Zou er ook een Bootje-tje komen denk je..? En zo ja, hoe zou die dan zijn..?quote:
Waarschijnlijk niet, want zoiets moet je echt verdienen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou er ook een Bootje-tje komen denk je..? En zo ja, hoe zou die dan zijn..?
Nou, dan moet ie eerst een vriendin hebben.. dan uitgebreid over zijn seksleven discussieren.. en dan iemand zijn vriendin het laten lezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou er ook een Bootje-tje komen denk je..? En zo ja, hoe zou die dan zijn..?
Zou dat een Bootje-tje zijn..?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou, dan moet ie eerst een vriendin hebben.. dan uitgebreid over zijn seksleven discussieren.. en dan iemand zijn vriendin het laten lezen![]()
Komt dicht in de buurtquote:
De Surischijf die ik nu date doet niet aan Fok!quote:
Al deed Lilian daar ook niet aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Surischijf die ik nu date doet niet aan Fok!
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
In welk tabje staat btw de postcount van gisteren..? Vergeet het elke keer
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De Surischijf die ik nu date doet niet aan Fok!
Ik zoek ze van FOK! algemeen, gezien de spam in het Puala-reltopicquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2
IN GC staat dat topic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zoek ze van FOK! algemeen, gezien de spam in het Puala-reltopic
oh sorryquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zoek ze van FOK! algemeen, gezien de spam in het Puala-reltopic
Rofl. L.no staat er niet in en ik heb bijna 2x zoveel posts als Dean.. Whut just happend..?quote:Top 100 van woensdag 13 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 192 Bravebart
26. 144 Bootje84
35. 118 motorbloempje
48. 104 rhubarbje
53. 095 Piles
54. 094 Kuno_van_Dijk
65. 088 The_Dean
In de achtertuin..quote:
Ligt er geen een op het balkon?quote:
Was het niet "Heil Photobucket"? Daar kwam die screenshot vandaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:56 schreef PieterBas het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom Bravebart Heil PB zei
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. L.no staat er niet in en ik heb bijna 2x zoveel posts als Dean.. Whut just happend..?
Zal ik mn webcam aanzetten?quote:
ik heb achter geen balkon. Alleen voor..quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ligt er geen een op het balkon?
Maar keeeeeees ik word gek. Ik weet alle begrippen, lukt me alleen niet om ze toe te passen in de vraag en antwoorden.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten ze die maar lekker bij Dean houden.
Bezuinigingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de gemeentes de kloten vandaan halen om niet hun hele gemeente ijsvrij te maken. Ten minste de voet/fiets/rijbanen...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar keeeeeees ik word gek. Ik weet alle begrippen, lukt me alleen niet om ze toe te passen in de vraag en antwoorden.
Bedrijfskunde.. 7s-en model. maar dan ook 250 blz over het 7sen model.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar gaat het over dan?
Strooizout is opquote:
Te druk bezig met webcammen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rofl. L.no staat er niet in en ik heb bijna 2x zoveel posts als Dean.. Whut just happend..?
Dat.quote:
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bedrijfskunde.. 7s-en model. maar dan ook 250 blz over het 7sen model.
Ik wil helemaal niks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie willen die tocht toch rijden.
Ik hoop niet dat het bij mij nog ergens in doorlooptquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
VerschrikkelijkIk heb er 2,5blz over gehad geloof ik, dat vond ik al teveel
En volgens mij gaat m'n International Business er weer over
Reken er maar wel opquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het bij mij nog ergens in doorloopt
Als er iemand wakker van ligt en al wil rijden dan zijn het jullie Hollanders.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als er iemand wakker van ligt en al wil rijden dan zijn het jullie Hollanders.
Je hoeft nog maar één dagje te overleven.quote:Maar ik wil wel wat. Ik wou dat het zaterdag was
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar van de BE ben je misschien wel af![]()
Ik moet begin voglend jaar er 1 herkansen.. dus dan schakel ik je wel in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Net nu ik over een paar weken alle tijd heb om je er bij te helpen![]()
Een opblaaskrokodil!quote:
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vergelijk je me nu met een Hollander?
[..]
Je hoeft nog maar één dagje te overleven.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet begin voglend jaar er 1 herkansen.. dus dan schakel ik je wel in.
quote:
Als ik dan de garantie heb dat ik het haal, oke.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Vraag eerst maar eens offerte aan dan![]()
[..]
Dan nietquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Alles buiten Friesland is Hollander.
Wat jij wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen Hollander. Die wonen in Noord- en Zuid-Holland.
Oh ja, zit ik daar weer meequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik dan de garantie heb dat ik het haal, oke.
aiquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, zit ik daar weer mee![]()
In het behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
7s, dat is een tijd geledenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
VerschrikkelijkIk heb er 2,5blz over gehad geloof ik, dat vond ik al teveel
En volgens mij gaat m'n International Business er weer over
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
Nederlanders die zichzelf onderscheiden in hun eigen land.I'll never get it.
quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier uurtje, ff Wie is de Mol... kijken. Dan maar eens beginnen met leren
Is ook voor het eerst in 4,5 jaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat zijn jullie gedreven
Ik doe zelden iets na het eten (behalve in de tentamenweek en dan nog maar af en toe)
Ik moet deze halen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat zijn jullie gedreven
Ik doe zelden iets na het eten (behalve in de tentamenweek en dan nog maar af en toe)
Babequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
true. Al heb ik het wel gehad nu.
Een trotse Friesquote:
haha propsquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Word kent ook een Kutleven!!!!111
LOLquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Word kent ook een Kutleven!!!!111
ik lig op de bank met fok en heel veel afleverigen van the hillsquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Houniet het volgende:
Huiswerk, Above and Beyond, lekkere groene thee, liefde op een fora, wat een leven.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lig op de bank met fok en heel veel afleverigen van the hills
(oke na een aflevering of wat voel ik me altijd een dikke koe maar mn vriend is tenminste geen total narcissist)
Laurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lig op de bank met fok en heel veel afleverigen van the hills
(oke na een aflevering of wat voel ik me altijd een dikke koe maar mn vriend is tenminste geen total narcissist)
spencer is een aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars (justinbobby ook)quote:
ja cute hequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Houniet het volgende:
Ik snap er geen reet van, op dat vlechtje na(aan de zijkant van haar?) ..
Bij The City heb ik medelijden met Whitney...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spencer is een aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars (justinbobby ook)
En Lauren is hot (maar dat vlechtje heeft ze van mij, hoer)
witney is zoooo cutequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij The City heb ik medelijden met Whitney...
waarom kijk jij het eigenlijk? je ben toch een jongen?quote:
duhquote:
Tim moest huilen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef jna het volgende:
HOEREN TELEGRAAF. NU WEET IK AL WIE ER UIT IS BIJ WIDMZE ZETTEN HET OOK ECHT IN DE TITEL VAN HET BERICHT
Ik heb er ook nog nooit vieze patat gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:19 schreef jna het volgende:
Oh de smullers in Utrecht kan toch fatsoenlijke patat maken
Nou vorige keer was het echt dramaquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit vieze patat gehad.
Dit keer werd ik geholpen door Lorenzo. Die dacht: laat me niet fucken met deze papi. Dus hij regelde die goede patat voor me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dat was zeker omdat jij het bent
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:40 schreef jna het volgende:
[..]
Dit keer werd ik geholpen door Lorenzo. Die dacht: laat me niet fucken met deze papi. Dus hij regelde die goede patat voor me.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef jna het volgende:
Toen gaf k m een boks. Met vingerknip op het eind zoals alleen ekte ekte dat kunnen
Was je nog in Utrecht?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Was ik ookMaar ik moest weer op tijd terug zijn van het vrouwtje
Oh wacht, dat was een andere periode
Nah, morgen weer stage he, dus op tijd naar huis
Oké oke.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Nah, morgen weer stage he, dus op tijd naar huis
Ja ouwequote:
ik had die van een uur eerderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ouweTrein van kwart over 11 richting Den Haag
Ohquote:
Komt meestal ook pas een dag laterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Stijfheid valt mee.
Ik heb af en toe hersenloze tv nodig, daarbij hev ik tijdens studie in het buitenland in een flat vol met fashiondesignster gezeten... dus ja, ik heb wel aardig wat Grey's Anatomy, The Hills en The O.C gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom kijk jij het eigenlijk? je ben toch een jongen?
niet dat het niet mag hoormaar ik ken geen man die er niet van gaat kotsen
Nog een nachtjequote:
Helleuquote:
Ah, vaderlief hard aan het werk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Helleu
Ik moet er alweer vandoor, mn kids roepen om aandacht![]()
Ah, jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:23 schreef AMDB het volgende:
Gister toch afgezien van de koop van een netbook, hadden het juiste model niet én ik heb m'n boekenlijst binnengekregen![]()
Ey dushiquote:
quote:
quote:ZITTE DER GEEN NEGERS IN DE REGERING?? OF MOGE DIE PAS AS LAATSTE IETS ZEGGE???? I LOVE NEGERS!!!
Oh god, die twitter.quote:HAHAHA ME PA ZEGT DAT ALS JAN BALKENDE WEG MOET DAT IK NOOIT MEER ZE COLLEGAS HOEF TE PIJPE!!!!!! I LOVE MY DAD!!!!
quote:
quote:
Rexquote:
quote:
quote:JINGOBELL JINGOBELL JINGO ALL THA WAY OH WHAT FUN IT IS TO RIDE MAAR NU HEB IK EEN KOORTSLIP OP ME SNEE!!! GEEF ME ZOVIRAX VAGINA EDITION!
9:31 AM Dec 16th, 2009 from Twitterrific
Vond ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Wat een held die zulke dingen bedenkt![]()
serieus kan het niet zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Wat een held die zulke dingen bedenkt![]()
quote:I DONT NEED MAYONESSE CURRY AND UNIONS 2 BE SPECIAL BECAUSE I WAS BORN SPECIAL YOU KNOW!! HATERS GO FUCK YOUSELF!!!
Deanquote:
Bij het menu zie je ook een link naar de Twitter van de gast erachterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
serieus kan het niet zijn in ieder geval
ambtenaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, net wakker
Nu maar ff opstarten..
Vandaag nog even niks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dean
Weer aan het werk of nog ziek thuis?
Sue mequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik Sue Ellen je! Kan je nog inkleuren ook!
[ afbeelding ]
inleveren kan tot 20 januari. Prijswinnaars worden via dit topic bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee sorry, vandaag afstudeervoorstel bakken.
Dus dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inleveren kan tot 20 januari. Prijswinnaars worden via dit topic bekend gemaakt.
Fuck yeahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik verwacht dus wel je inzending natuurlijk!
Hmmm... even kleurpotloden zoekenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inleveren kan tot 20 januari. Prijswinnaars worden via dit topic bekend gemaakt.
Gewoon zeggen dat je al lang opgezegd hebt en bevestiging mailen? Of heb je die niet meer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
Fuckzooi
Krijg net e-mail van mn hostingprovider met een betalingsherinnering terwijl ik nooit eerder een factuur heb ontvangen en de dienst al schriftelijk heb opgezegd. Hier heb ik ook bevestiging van gekregen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, zal wel een hoop gezeik worden
Heb ik net ook gedaan. Heb gemeld dat het opgezegd en bevestigd is. In september is het bedrijf overgenomen en op mijn factuur staat ook het termijn sept2009/sept/2010 terwijl mijn eigenlijke termijn bij mn 'oude' provider vanaf maart liep. Dat zal ik nog wel uit moeten leggen e.d. anders ben ik volgens hun natuurlijk te laat met opzeggen enzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je al lang opgezegd hebt en bevestiging mailen? Of heb je die niet meer?
Ik snap het even niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Heb gemeld dat het opgezegd en bevestigd is. In september is het bedrijf overgenomen en op mijn factuur staat ook het termijn sept2009/sept/2010 terwijl mijn eigenlijke termijn bij mn 'oude' provider vanaf maart liep. Dat zal ik nog wel uit moeten leggen e.d. anders ben ik volgens hun natuurlijk te laat met opzeggen enzo
Die overname heb je niets mee te maken. Weiger te betalen. Heb ook weleens zo een grap gehad. Flapdrollenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Heb gemeld dat het opgezegd en bevestigd is. In september is het bedrijf overgenomen en op mijn factuur staat ook het termijn sept2009/sept/2010 terwijl mijn eigenlijke termijn bij mn 'oude' provider vanaf maart liep. Dat zal ik nog wel uit moeten leggen e.d. anders ben ik volgens hun natuurlijk te laat met opzeggen enzo
Het bedrijf is overgenomen en mijn contract daar liep van maart t/m maart. Op het factuur van het 'nieuwe' bedrijf staat echter dat het contract loopt van september tot september..quote:
Dus net het mailtje met de bevestiging doorgestuurd.quote:Beste Gijs,
Door de slechte administratie van mijneigendomein hebben wij uw opzegging niet ontvangen, wellicht kunt u ons de bevestiging hier nogmaals van toesturen dan kunnen wij deze case afronden.
Vriendelijke groet
Gewoon administratieve zooi bij het oude bedrijf dus. Zal vast geen probleem meer worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het bedrijf is overgenomen en mijn contract daar liep van maart t/m maart. Op het factuur van het 'nieuwe' bedrijf staat echter dat het contract loopt van september tot september..
Maar ik heb zojuist een reactie gekregen
[..]
Dus net het mailtje met de bevestiging doorgestuurd.
En dat is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:51 schreef Milou__ het volgende:
zo engels gehad.. Hopen dat het voldoende was! Nu de ergste nog..
Ik mag het hopenquote:
Een reactie (van velen) via de mail:quote:De advertentie:
Aangeboden:
[TK] Nieuw in gesealde verpakking: HTC HD 2
Prijs:
Bieden
Omschrijving:
Te koop wegens dubbel ontvangen; HTC HD 2.
Telefoon is niet uit de doos geweest. Ik ben in bezit van aanschafbon en er zit dus gewoon 1 jaar garantie op.
Boden onder €400,- worden niet geaccepteerd en ook ruilen doe ik niet aan.
Informatie kan via mijn mobiele telefoon buiten kantoortijden (tot 22.30 uur 's-avonds) of via de e-mail.
Ik wil alleen geld. Ruilen voor andere toestellen of iets dergelijks heb ik geen interesse in!!!
Om maar niet te beginnen over de vrouw die deze telefoon naar haar neefje in Nigeria wilde sturen.. Alsof ze daar fucking een mobiel telefoonnetwerk hebben met 3Gquote:Geachte Bootje84,
Ik wil jou graag een reëel bod doen van 375 euro. Indien jij akkoord gaat dan kan ik vanavond nog de telefoon van je komen halen.
Ik ben niet zoals de meeste bieders die jou tijd in beslag nemen door of te weinig te bieden of juist met veels te hoog bod lekker
maken en vervolgens de telefoon niet komen halen (Claimen) en/of spoorloos verdwijnen.
Zo heb jij zekerheid dat de telefoon verkocht is en ben jij lekker snel van de telefoon af.
Mvg,
*naam*
Ik stuur alles wat ik op marktplaats koop door naar zielige kindjes in 3e wereld landen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
Zucht. Waar mensen hun ogen hebben zitten snap ik niet hoor..
De advertentie:
[..]
Een reactie (van velen) via de mail:
[..]
Om maar niet te beginnen over de vrouw die deze telefoon naar haar neefje in Nigeria wilde sturen.. Alsof ze daar fucking een mobiel telefoonnetwerk hebben met 3G
Nou, voor €470 mag jij hem doorsturen naar die arme bosnegertjes..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik stuur alles wat ik op marktplaats koop door naar zielige kindjes in 3e wereld landen.
Mensen die iets niet (fatsoenlijk) lezen en een paar belangrijke punten aan de kant schuiven alsof het er niet staat.. Tja..Grmblquote:
Die denken juist.. wie het eerst komt..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mensen die iets niet (fatsoenlijk) lezen en een paar belangrijke punten aan de kant schuiven alsof het er niet staat.. Tja..Grmbl
Ja, al staat er al 3 dagen een bod van €465,-....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die denken juist.. wie het eerst komt..
Dat komt omdat mensen veel goedkoper uit zijn als ze gewoon een abonnement erbij nemen zelf via kpn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, al staat er al 3 dagen een bod van €465,-....
Dus de 1e is ie niet echt meer..
"Ja meneer, dat zijn Algerijnen die nepboden doen"...
Tja, doe jij dan maar een echt bod van €465,- en dan gaan we kijken. Kom niet aankakken met een schlemiele €375,-
Yolanthe onbetrouwbaar? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Een bod op Marktplaats is net als Yolanthe. Leuk, maar onbetrouwbaar.
So? Waarom dan alsnog €375 bieden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen veel goedkoper uit zijn als ze gewoon een abonnement erbij nemen zelf via kpn.
Omdat ze dondersgoed weten dat er misschien een nepbod op 1 staat en dat je hem daarna misschien toch voor lager kwijt wil.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
So? Waarom dan alsnog €375 bieden?
Als er daarnaast nog biedingen van €420 en €430 staan vind ik je aardig ballen hebben dat hij ze wegwuift..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat ze dondersgoed weten dat er misschien een nepbod op 1 staat en dat je hem daarna misschien toch voor lager kwijt wil.
Liever iemand die iets minder bied en hem direct komt halen dan een hoger bod op Marktplaats.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
So? Waarom dan alsnog €375 bieden?
Ik snap je punt niet? Ik mag best eisen stellen; of ze nagekomen worden is alleen vraag 2. Alleen vermeld ik er duidelijk bij wat niet gaat gebeuren en alsnog komen die kakkerlakken er op af als een hoop stront..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Liever iemand die iets minder bied en hem direct komt halen dan een hoger bod op Marktplaats.
En denk je even in dat jij hem ook gratis hebt hè. Hoef je hem niet weg te geven, maar echt eisen stellen mag je eigenlijk ook niet.
Dan moet je je producten ook niet in het riool verkopen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Ik mag best eisen stellen; of ze nagekomen worden is alleen vraag 2. Alleen vermeld ik er duidelijk bij wat niet gaat gebeuren en alsnog komen die kakkerlakken er op af als een hoop stront..
Karma ftw!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
Naja, het is misschien iets persoonlijks... als ik zoiets heb kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om dan het volle pond te vragen.
Met gitaardingen enzo ook altijd. Als ik een leuke handel heb verkoop ik het niet voor niet veel meer door, omdat ik een ander ook een leuke handel gun.
Ik zal wel gek zijn, maar zo ben ik gewoon.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
Nieuwe Nederlanders inhalen op de fiets
Nieuwe afkorting geleerd.. NATOS
Perongeluk expresquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heel braaf mijn wekker gezet zodat ik vroeg aan mijn stage opdrachten kon beginnen, slaap ik er helemaal doorheen
goedemorgen?quote:
had een meeting met een docent, zat op de fiets naar de hogeschool krijg ik een email dat ze niet aanwezig is en of het misschien ook maandag kan!quote:
Dat is idd vreselijk irritantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had een meeting met een docent, zat op de fiets naar de hogeschool krijg ik een email dat ze niet aanwezig is en of het misschien ook maandag kan!
hallo ik ben geen mongool... ik kan wel fietsen met een beetje sneeuw...! daarnaast hier in Utrecht is het gras al weer bijna zichtbaar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is idd vreselijk irritant
Maar je las het wel op de fiets?
(en toen viel je niet? met al het ijs en zo?)
quote:
nou dan ben ik blijkbaar wel een mongoolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo ik ben geen mongool... ik kan wel fietsen met een beetje sneeuw...! daarnaast hier in Utrecht is het gras al weer bijna zichtbaar!
Ik las het op de fiets ja, op mijn Uber Nokia E71
Wezen zijn kinderen zonder oudersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef Puala het volgende:
[..]
SlaapkopjeHoe is het?
[..]
Hoe is het?![]()
[..]
Moet je voor in onzin wezen. zijn
Waar viel er op te reageren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wezen zijn kinderen zonder ouders
Vond het wel erg jammer dat je niet ff ging reageren hoor...
Ik zat in een vergadering en kon niet eens. Maar van willen was eigenlijk ook geen sprake.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wezen zijn kinderen zonder ouders
Vond het wel erg jammer dat je niet ff ging reageren hoor...
Ze werd ge-unbanned om te kunnen reageren.. Ze had respect gekregen als ze had gereageerd. Maarja, niet reageren en alsnog unbanned blijven. imo beetje krom maar goed.quote:
Je kon vanuit de vergadering twitteren..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zat in een vergadering en kon niet eens. Maar van willen was eigenlijk ook geen sprake.
Die twitter reactie was al een paar dagen oud hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kon vanuit de vergadering twitteren..?
moet er nog een vinden voor mijn W995iquote:
ja, maar het offline gooien van het account was gedurende de loop van het topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die twitter reactie was al een paar dagen oud hoor
ik heb wel een facebook-ap! ofzo! maarja, dat heb ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
moet er nog een vinden voor mijn W995i
Het ging mij om het feit dat ze "ineens" haar twitters had gelocked voor niet-vriendjes..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb twitter, facebook en footsteps ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
moet er nog een vinden voor mijn W995i
GMTAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar het offline gooien van het account was gedurende de loop van het topic
Al voordat ze geunbanned was, dus vergadering kan altijd later dan dat begonnen zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kon vanuit de vergadering twitteren..?
Dat dus ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heb ik welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb twitter, facebook en footsteps ofzoalleen mis ik een hyves-applicatie
Die heb ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb twitter, facebook en footsteps ofzoalleen mis ik een hyves-applicatie
Mijn toestel is te nieuw.. Hyves heeft er dus nog geen app voor geschreven.. Kan er wel op op de "normale" manier maar dan is alles best kleinquote:
GMTAAST danquote:
HD2quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt de touch 2 toch? niet de pro?
Nou, heb nog niet kunnen achterhalen wat de mobile site is van het FOK!-forum. Frontpage heb ik wel, maar forum niet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat
heb jij ook met fokken dat als je een langer bericht tikt, dat hij niet meescrollten als je dan zelf scrollt en dan gaat tikken dat hij dan weer omhoog schiet? Ergo: je kan nooit zien wat je tikt als je een post van langer dan 4 regels hebt?
Dat boek ruikt wel héél erg verdacht naar Virginia Woolfs' Orlando..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:20 schreef L.no het volgende:
Ik heb mijn boek ontvangen.[Prijsvraag] Over het bestaan van liefde!
Ja, heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat
heb jij ook met fokken dat als je een langer bericht tikt, dat hij niet meescrollten als je dan zelf scrollt en dan gaat tikken dat hij dan weer omhoog schiet? Ergo: je kan nooit zien wat je tikt als je een post van langer dan 4 regels hebt?
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat boek ruikt wel héél erg verdacht naar Virginia Woolfs' Orlando..
Wat een dom wijfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_aanpakken__.html
Die ziet ze vliegen
niet alleen Fok!, is fout van de browser. Op andere sites is het ook bagger. Zelfde met Dropdownmenu'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last vanFok faalt nogal daarin
M'n vriendin leest 'm nu en we hebben samen laatst het toneelstuk gezien. Toneelstuk was zeker wel heel mooi. Orlando is wel een klassieker, als dit je aanspreekt moet je het denk ik wel een keertje lezen. Zitten hele mooie dingen in waar je over na gaat denken. En dan vooral dingen die elkaar juist erg tegenspreken zoals: je moet niet teveel nadenken in het leven, maar gewoon leven, terwijl het boek/toneelstuk juist wel over dit soort zaken nadenkt. Erg interessante tegenstellingen en 'hypocriete' dingen.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
M'n vriendin leest 'm nu en we hebben samen laatst het toneelstuk gezien. Toneelstuk was zeker wel heel mooi. Orlando is wel een klassieker, als dit je aanspreekt moet je het denk ik wel een keertje lezen. Zitten hele mooie dingen in waar je over na gaat denken. En dan vooral dingen die elkaar juist erg tegenspreken zoals: je moet niet teveel nadenken in het leven, maar gewoon leven, terwijl het boek/toneelstuk juist wel over dit soort zaken nadenkt. Erg interessante tegenstellingen en 'hypocriete' dingen.
Oh ik heb er alleen met Fok last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet alleen Fok!, is fout van de browser. Op andere sites is het ook bagger. Zelfde met Dropdownmenu's
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
Die ziet ze vliegen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
Die ziet ze vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |