abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 13:13:24 #151
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78549405
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef lauwkuh89 het volgende:
Lijkt mij dat je zelfs met verbranden nog botresten overhoud...

Misschien een tijdje in zoutzuur dompelen?
Moet je er natuurlijk wel veel van hebben maar als je het echt wilt moet het wel lukken lijkt me...
Of blijven daar ook nog botten van over...?

Misschien het lijkt ergens midden in zee dumpen...
Ergens heeeel ver in zee...?
Dat het, tegen de tijd dat het aangespoeld is allang vergaan is?

Hm... wel goede ideëen hier trouwens
Ik zou eerder een sterke base proberen. Natronloopoplossing ofzo. Na het oplossen verdunnen met water en het hele zooitje met een lopende kraan door de afvoer spoelen (mits je geen aluminium en zink in je afvoerleiding hebt). Wat niet oplost hou je achter en dompel je in een sterk zuur (zwavelzuur, salpeterzuur, zoutzuur). Dit zooitje (kleiner volume) vervolgens ook weer verdund wegspoelen. Het kleine beetje wat misschien nu nog over blijft zal vast wel in waterstoffluoride oplossen. Of je gooit het in de kachel/verspreid het over Nederland.

Wel bril opzetten en handschoenen aandoen.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:01:42 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78573326
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:28 schreef Cristal het volgende:

[..]

Die 6 meter lukt je nooit
2M vidn k ook goed. neem ik een trappetjes mee. (6ft is natuurlijk om en nabij 2 meter. niet 6 meter )
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 1 maart 2010 @ 17:26:26 #153
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_78598134
De perfecte moord gaat als volgt,

Je pakt een klein iemand bij zijn enkel en slaat met hem de andere persoon neer en je blijft slaan tot dat ze alle twee dood zijn. Op deze manier heb je 2 lijken zonder moord wapen
You must believe in free will; there is no choice.
pi_78622739
en wat nou als je een wapen van ijs maakt en daar de moord mee pleegt. Het moordwapen zal smelten (behalve in de winter natuurlijk) en zal nooit maar dan ook nooit meer teruggevonden worden.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:19:12 #155
269373 Futureone
Got shit on your face.
pi_78630878
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 04:11 schreef jwdoetookmee het volgende:
en wat nou als je een wapen van ijs maakt en daar de moord mee pleegt. Het moordwapen zal smelten (behalve in de winter natuurlijk) en zal nooit maar dan ook nooit meer teruggevonden worden.
Was al genoemd.
Hot Tub Time Machine
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:02:01 #156
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_78634860
Er is altijd een reden waarom je iemand vermoord, je bent jaloers op je broer of je kwam er net achter dat je vrouw vreemd ging. Anderen weten dit en zijn tevens gelijk getuige, dan moet jij nog een goed alibi hebben want je hebt wel het motief om een moord te plegen. Maw, ze zullen hun onderzoek eerst beginnen met de persoon waarmee het slachtoffer een geschil mee heeft gehad.

Correct me if i'm wrong
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:06:20 #157
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78635027
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:02 schreef Biefstuk het volgende:
Er is altijd een reden waarom je iemand vermoord, je bent jaloers op je broer of je kwam er net achter dat je vrouw vreemd ging. Anderen weten dit en zijn tevens gelijk getuige, dan moet jij nog een goed alibi hebben want je hebt wel het motief om een moord te plegen. Maw, ze zullen hun onderzoek eerst beginnen met de persoon waarmee het slachtoffer een geschil mee heeft gehad.

Correct me if i'm wrong
Je moet dan ook zorgen dat er geen motief is. Een motief kan imo altijd nagezocht worden, of iig een stuk makkelijker. Als je willekeurig iemand vermoord zijn er totaal geen banden tussen dader en slachtoffer.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78636026
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Je moet dan ook zorgen dat er geen motief is. Een motief kan imo altijd nagezocht worden, of iig een stuk makkelijker. Als je willekeurig iemand vermoord zijn er totaal geen banden tussen dader en slachtoffer.
Maar is de mens wel in staat iets totaal willekeurigs te doen.....?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:44:59 #159
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78639116
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:30 schreef xibalba het volgende:

[..]

Maar is de mens wel in staat iets totaal willekeurigs te doen.....?
Dat is de vraag van dit topic. En opzich denk ik van wel. Kijk naar die D.C. sniper. Als die het bij 1 moord gehouden had was hij waarschijnlijk nooit gepakt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78639377
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:44 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat is de vraag van dit topic. En opzich denk ik van wel. Kijk naar die D.C. sniper. Als die het bij 1 moord gehouden had was hij waarschijnlijk nooit gepakt.
Maar dan stel je niet gepakt worden gelijk aan iets totaal willekeurigs doen. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. In het licht van een onoplosbare moord zal het misschien willekeurig genoeg kunnen zijn, maar echt totaal willekeurig zal het niet zijn. Daarom kun je het ook niet perfect noemen, denk ik.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:42:57 #161
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_78680272
Ik heb hier ook wel is aan gedacht en erover gefilosofeerd tijdens het benutten van een jointje..
En heb hier zo mijn eigen ideeën over, daarbij zal ik dit zelf nooit te durven doen, maar erover nadenken is wel interessant, ook vanwege dat ik elke maandag avond de crime series kijk.

Je zou zeggen dat een perfecte moord een moord is die de seriemoordenaars toepassen.
Als eerste weten wie je doelwit is en wat die doet, dus je gaat een maand lang analyseren
wat de persoon doet.

Je noteert:

- Hoe laat die weggaat naar werk of waar dan ook
- Waar die werkt
- Hoe laat die thuis komt
- Wat die in het weekend doet
- Hoe laat die gaat slapen
- Hoe laat die dus bepaalde dingen doet

en dat schrijf je allemaal op een maand lang en je komt veel over die persoon te weten.
D.m.v. hiervan kun je, je doelwit ontvoeren of wat dan ook, is aan jezelf de keuze.
Je verkent ook de plek waar die woont zodat je camera's kunt ontwijken, je kijkt naar
hoe het in de buurt is rond welk tijdstip je kan toeslaan zodat getuigen er niet zijn,
(hou rekening met mensen die hun hond uitlaten).

Ik neem het ontvoeren want zo doende laat je geen DNA of wat voor sporen ook achter,
(mist je niet de benodigde uitrusting bij je hebt).

Wat je nodig hebt voor de perfecte moord is kleding waardoor je minder herkend word.
Je koopt alles nieuw want dan zit er ook geen lichaamsvocht op en haren er in, ga zo maar door.

Wat je nodig hebt is als volgt en alles in het zwart:

Bivak muts
Trainingsbroek
Sokken
Schoenen (Wibra etc.)
Trui + capuchon
Jas
Latex handschoenen
Zwarte katoen handschoenen of
Tuin handschoenen die je dan aan het uiteinde tapet zodat die losse vlakken niet in de weg zitten.

Alles in het zwart.

Je trekt de trainingsbroek aan, dan je sokken. De sokken doe je over de trainingsbroek heen zodat er geen lossen haren kunnen vallen. Dan doe je je schoenen aan. De trui doe je aan en in de trainingsbroek.
Daarover doe je je jas aan en de capuchon over de bivak.
Je trekt de latex handschoenen aan over de trui en vervolgens de katoenen handschoenen.

Je bent klaar om te gaan.

Je hebt het doelwit al geanalyseerd dus je weet hoe laat die slaapt en weggaat, je hebt de buurt verkent dus je weet je tijdstip.

* Stel je bent boos op een bekende of iemand die met meerdere woont en familie heeft dan ontvoer je het doelwit op weg naar huis, want je weet veel over die gene. Zo doende zijn er geen getuigen betrokken binnen het huis. Stel je bent iemand die moord voor de kick, dan neem je mensen die net zijn komen wonen in de stad of dorp voor werk, die kwetsbaar en eenzaam zijn en weinig contact met familie heeft. Hiervoor heb je de persoon dus geanalyseerd.

Dus je sluipt het huis binnen van die persoon, je moet weten hoe je binnenkomt. Daarom ben je al paar keer rond het huis gelopen op de tijdstippen dat het doelwit niet thuis was.
Je hebt verschillende methoden om te zorgen dat het slachtoffer overlijd of bewusteloos word.

- Injecteren
- Verstikken
- etc..

Injecteren met een grotere hoeveelheid insuline (of iets anders) werkt beter omdat er geen sporen van geweld zijn (stel je word per ongeluk aangehouden door de politie voor een alcohol controle, kun je je nog uit lullen). Stel je wilt de persoon bewusteloos hebben injecteer je hem met een middel, wat weet ik niet want ben zelf geen moordenaar of heb kennis van medicijnen.

Je neemt de persoon mee in je auto in de achterbak, de achterbak heb je wel zo gemaakt dat er niks kan vallen (beplakt met plastic bijvoorbeeld dat je na de tijd zo kunt verbranden).
Je legt de persoon er in en neem je hem mee naar de plek waar je hem kunt vermoorden, dit kan ergens een verlaten kraakpand zijn waar je voor het EERST komt of je eigen fantasie.
Je stopt de persoon in zuur, de resten wat overblijven vermaal je weer, je geeft het aan varkens of je stopt het in een potje met wat stenen erin en gooi je in de zee.
Je kan ook de persoon in de fik zetten ergens heel verlaten, maar vergeet niet de grond om te ploegen.

Je zorgt dat er geen menselijke resten meer te vinden zijn.
Vervolgens verbrand je al je kleding die je aanhad, zorg wel dat je een tas met goede kleren hebt verborgen ergens in de buurt, want je gaat niet naakt over straat.
Dus alles wat je gekocht heb verbrand je, je kan eigenwijs zijn en het zonde vinden van het geld, maar dan heb je ook kans op om gepakt te worden.

Dit is volgens mij wel een aardig perfecte moord.

Let op: dit heb ik nooit gedaan, zal het ook nooit doen/durven, het is puur mijn eigen interpretatie van een perfecte moord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drumpie op 03-03-2010 17:44:31 ]
pi_78714479
Je eerste punt is al gelijk het grootste probleem, hoe zorg je er voor dat je een maand lang ergens zonder "normale" reden rond kan hangen en niemand jou als verdachte zal zien of je iig zal herkennen...

maar tegenwoordig hebben ze daar misschien wel een iets "veiligere" (alhoewel meer kans op fouten) manier voor, kom achter de OV-chipkaart.nl inloggegevens, ga achter een veilige proxy (ofzo) zitten, geef eventueel toestemming dat je je eigen in/uitstapgegevens mag inzien ( ) en, mits hij/zij veel gebruik maakt van het OV, kan je gewoon vanuit thuis precies zien hoelaat hij waar in stapt en daaraan afleiden hoelaat hij van huis gaat
pi_78714725
nog geen echte killers gevonden, ik zie nog fouten.
op de eerste plaats, wie wil je ombrengen.
De Puta Madre
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:19:28 #164
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_78717806
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:34 schreef Bluurgh het volgende:
Je eerste punt is al gelijk het grootste probleem, hoe zorg je er voor dat je een maand lang ergens zonder "normale" reden rond kan hangen en niemand jou als verdachte zal zien of je iig zal herkennen...

maar tegenwoordig hebben ze daar misschien wel een iets "veiligere" (alhoewel meer kans op fouten) manier voor, kom achter de OV-chipkaart.nl inloggegevens, ga achter een veilige proxy (ofzo) zitten, geef eventueel toestemming dat je je eigen in/uitstapgegevens mag inzien ( ) en, mits hij/zij veel gebruik maakt van het OV, kan je gewoon vanuit thuis precies zien hoelaat hij waar in stapt en daaraan afleiden hoelaat hij van huis gaat
En wat dan als je doelwit niet met het openbaar vervoer reist?
En je hoeft niet perse een maand iemand te gaan analyseren maar je kan het ook in 2 weken doen of zelfs 1 week.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
nog geen echte killers gevonden, ik zie nog fouten.
op de eerste plaats, wie wil je ombrengen.
Ik zou zeggen leg jou perfecte moord uit.
pi_78756270
ok, de perfecte moord op een huisgenoot of famielielid is met de technieken bijna niet meer haalbaar.
iemand inschakelen is geen optie , of je moet wel heel veel geld hebben. Die mensen die dat hebben schieten elkaar wel af,

een simpele huis thuin en keukenmoord ?
vol gas geven als je man de garagedeur open maakt en je rijd hem omver.

hem vet voeren met je kookkunst en hem een hartaanval te bezorgen, het zit in zijn famielie....
De Puta Madre
pi_78910061
het voor elkaar krijgen dat degene zelfmoord pleegt, dan heb jij het gedaan maar niet echt gedaan
pi_78914720
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef thimov het volgende:
het voor elkaar krijgen dat degene zelfmoord pleegt, dan heb jij het gedaan maar niet echt gedaan
kan, maar bij zoiets moet je wel veel invloed op diegene hebben, dicht bij hem staan en dat zal omstanders zeker opvallen.. het duurt ook een tijd voordat je dat voor elkaar krijgt en de kans dat die persoon iets tegen een bekende verteld over jou is natuurlijk erg groot
pi_78914848
hmm dat klopt, maar stel nou dat je iemand toch zo depressief maakt dat hij/zij zelfmoord pleegt, wat is de straf of is die er niet?
  maandag 8 maart 2010 @ 23:27:03 #169
61946 Googolplexian
Think Harder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')