Zo jammer dat ik m hier op mn werk niet kan luisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef zeemonster het volgende:
Dit zijn echt van die nummers dat je zin krijgt om te dansen en waar je een vrolijk gevoel van krijgt
Hmmm... misschien wel. Dacht aan een mooi woord als synoniem of acroniem of iets anders met iem maar freudiaanse verspreking klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een Freudiaanse verspreking ofzoiets?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef zeemonster het volgende:
Dit zijn echt van die nummers dat je zin krijgt om te dansen en waar je een vrolijk gevoel van krijgt
lungo? Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef RATMEN het volgende:
U zegt het maar, espresso, lungo, cappucino, latte machiatto.
Wikipedia:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lungo? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
quote:Caffè lungo, Italiaans voor 'lange koffie', verwijst naar de koffiedrank die door een espressomachine te gebruiken wordt gemaakt om een espresso (enige of dubbele dosis of shot) met veel meer water (over het algemeen tweemaal zo veel) te maken, resulterend in een uitgerekte espresso, een lungo.
Een normale espresso kost 18 tot 30 seconden aan extractie in een klein kopje of een shot glas terwijl een lungo tot een minuut extra heeft en een groter kopje. Caffè lungo moet je niet verwarren met Caffè Américano, dat een espresso met heet water is. Een lungo is rijker, maar bitterder, omdat het extra hete water dat door de gemalen koffie gaat en dus meer van de slecht oplosbare componenten die normaal niet in een espresso eindigen meeneemt.
Caffè latte is een lungo met een scheut warme melk, ongeveer evenveel koffie als melk.
ah, dat had ik zelf ook even kunnen doen natuurlijk maar thnx!quote:
Weet ook wel hoe ik er verder moet komen enzo, maar wilde het gewoon ff zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Echt ? hmmm , nou ja het is Dj David met Did somebody tell you how much I love you.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, dat had ik zelf ook even kunnen doen natuurlijk maar thnx!Werk je thuis vandaag?
ai, shit. Maar goed, daar ben je voor verzekerd toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:28 schreef RATMEN het volgende:. Zo even de auto langs auto totaal glas rijden ... gisteren een flinke steen gekopt
.
Vergeet bescheiden nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Kijk Elmo1981, nu word ik "genegeerd" terwijl ik toch wel bij de vaste kliek hoor en erg populair ben.
Vat het dus niet persoonlijk op maar doe nog een poging. Wie was je vroeger overigens?
Voor vervanging van de ruit heb ik een eigen risico, echter is het nu als het goed is alleen maar opvullen van de put in mn ruit en dan is het gratisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ai, shit. Maar goed, daar ben je voor verzekerd toch?
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat van popu.... Het moge duidelijk zijn dat dat een grapje is?
En de volgende keer niet meer zo hard optrekken op een grindpad dan hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:05 schreef RATMEN het volgende:
Voor vervanging van de ruit heb ik een eigen risico, echter is het nu als het goed is alleen maar opvullen van de put in mn ruit en dan is het gratis.
Vandaag is een feestdagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:35 schreef nectarientje het volgende:
Boerenkoolavond![]()
Voor de derder keer deze week maar soit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz is vanavond helemaal alleen thuis
Hmmm, nou ja. Avondje voor jezelf is toch ook wel eens lekker?quote:
Op zich wel, maar het is altijd zo leuk als we samen zijn. Ik moet nog verzinnen wat ik vanavond ga doen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, nou ja. Avondje voor jezelf is toch ook wel eens lekker?
Doen jullie dan ook echt iets actiefs samen of lekker op de bank is ook prima?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is altijd zo leuk als we samen zijn. Ik moet nog verzinnen wat ik vanavond ga doen...
Je kan maar uit 2 dingen kiezen: FOKken of Pokeren met marvelousquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is altijd zo leuk als we samen zijn. Ik moet nog verzinnen wat ik vanavond ga doen...
Kan alle tweequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook echt iets actiefs samen of lekker op de bank is ook prima?
Is op zich wel een idee...ik wil Vista helemaal van mn laptop gooien, dat zou ik vanavond best eens kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en ik ben mij harde schijven aan het opruimen. Misschien ook een leuk klusje voor jou op je eenzame avond?
Aangezien ik mn broertje woensdag blut heb gespeeld zal t wel Fok!ken worden danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan maar uit 2 dingen kiezen: FOKken of Pokeren met marvelous
Als je maar samen bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan alle twee
[..]
Is op zich wel een idee...ik wil Vista helemaal van mn laptop gooien, dat zou ik vanavond best eens kunnen gaan doen
[..]
Aangezien ik mn broertje woensdag blut heb gespeeld zal t wel Fok!ken worden dan
Heb nu Vista en 7 naast elkaar draaien, maar ik merk dat ik eigenlijk alleen nog 7 gebruik. Ik moet nog wel e.e.a. aan software verzamelen lees downloadenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je maar samen bent
Ik ben ook aan het opruimen omdat ik Windows 7 ga installeren
Draai er ook al een tijdje op, maar had een dual-boot om de boel te testen....ga nu definitief overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
MissMSX, nog een keer: waarom is het vandaag een feestdag?
En stappen jullie nu pas over op W7? Heb het allang op pc en op mijn en summer laptop geinstalleerd
Ik draai ook al een tijdje 7. Erg fijn. Vista gaf bij mij om de paar dagen een vastloper en was niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu Vista en 7 naast elkaar draaien, maar ik merk dat ik eigenlijk alleen nog 7 gebruik. Ik moet nog wel e.e.a. aan software verzamelen lees downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:00 schreef SolidasRock het volgende:
Welke versies hebben jullie gekocht? Ik 2 maal windows 7 ultimate upgrade en 1 windows 7 professional upgrade.Ik kan me de laatste keer dat ik software heb gekocht niet meer herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu een schijfje met 11 WIN7 uitvoeringen erop
Ik ben van pindavlees
Lol. ik had ook illegale W7 om uit te proberen maar hij beviel zo goed dat ik ff snel naar goedkope licenties heb gezocht en snel gekocht heb voor ze uitverkocht waren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik software heb gekocht niet meer herinnerenHeb nu een schijfje met 11 WIN7 uitvoeringen erop
Ik ben gewoon blij, omdat er allemaal mooie spulletjes zijn geleverd vandaagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
MissMSX, nog een keer: waarom is het vandaag een feestdag?
En stappen jullie nu pas over op W7? Heb het allang op pc en op mijn en summer laptop geinstalleerd
Ik kon via de universiteit goedkoop aan een update komen (Professional - 53 euro) en aangezien ik een laptop heb met legale Vista kan ik dus relatief goedkoop over op Windows 7. Voor dat bedrag wil ik best een legale versie aanschaffenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik software heb gekocht niet meer herinnerenHeb nu een schijfje met 11 WIN7 uitvoeringen erop
Ik heb niet eens getest. Slechter dan Vista kon het nooit zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Draai er ook al een tijdje op, maar had een dual-boot om de boel te testen....ga nu definitief over
Dan ben je genaaidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
Owja, er stond een legale Vista op mn laptop. En uitgerekend die versie van Vista ging de laatste tijd mekkeren dat ie niet legitiem is
Hij heeft het anderhalf jaar prima (nouja...prima....voor Vista-begrippen prima) gedaan, tot laatst ineens...quote:
ik heb zo het vermoeden dat de conclusie getrokken is en dat er niet meer gaat komen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Kijk Elmo1981, nu word ik "genegeerd" terwijl ik toch wel bij de vaste kliek hoor en erg populair ben.
Vat het dus niet persoonlijk op maar doe nog een poging. Wie was je vroeger overigens?
Als de code goed is kun je altijd een upgrade draaienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heeft het anderhalf jaar prima (nouja...prima....voor Vista-begrippen prima) gedaan, tot laatst ineens...
Maarja, daar ga ik me ook niet druk om maken verder
En het vooral wat tijd gunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat de conclusie getrokken is en dat er niet meer gaat komen...
Zelf ben ik niet zo van het verwelkomen eigenlijk. Nu dan even gedaan vanwege de klacht en ik doe het ook weleens als bijna het hele forum het wel doet. Maar verder ben ik meer van het aanhaken en meedoen.
Het stomme is dat nergens tijdens de setup word gevraagd om een key in te voeren van je oude vista installatie. Bij aanvang van setup word gevraagd of je een upgrade wilt doen of een schone installatie maar als je schone installatie kiest dan wordt bij het invoeren van de key gezegd dat ie ongeldig is. Vandaar de uitleg tussen spoilers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij, omdat er allemaal mooie spulletjes zijn geleverd vandaag
En ik draai sinds afgelopen juni/juli Windows 7 RC (Ultimate is dat). Vanaf 1 maart gaat daar zo goed als de stekker uit, dus nu moet ik wel over op een andere versie
[..]
Ik kon via de universiteit goedkoop aan een update komen (Professional - 53 euro) en aangezien ik een laptop heb met legale Vista kan ik dus relatief goedkoop over op Windows 7. Voor dat bedrag wil ik best een legale versie aanschaffen
Mij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het vooral wat tijd gunnen.
Het heeft mij ook even gekost om hier m'n draai te vinden
Ik ga het zeker onthoudenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het stomme is dat nergens tijdens de setup word gevraagd om een key in te voeren van je oude vista installatie. Bij aanvang van setup word gevraagd of je een upgrade wilt doen of een schone installatie maar als je schone installatie kiest dan wordt bij het invoeren van de key gezegd dat ie ongeldig is. Vandaar de uitleg tussen spoilers.
Ik heb overigens 3 studentenlicenties (2 ultimate en 1 profesional) dus je kan op mijn ervaring bouwen. Hoe dan ook, als je toch tegen mijn advies ingaat, en het werkt niet, sla deze stap dan over en als je eenmaal voorbij het beginscherm ben krijg je een popup dat je binnen 30 dagen een legale key moet invoeren, dan moet je wat handelingen uitvoeren om alsnog die key werkend te krijgen maar formatteer hem dus niet opnieuw, zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga het zeker onthouden
Mocht je me niet meer online zien voorlopig, dan weet je dat het niet gelukt is
Ik begrijp je uitleg nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb overigens 3 studentenlicenties (2 ultimate en 1 profesional) dus je kan op mijn ervaring bouwen. Hoe dan ook, als je toch tegen mijn advies ingaat, en het werkt niet, sla deze stap dan over en als je eenmaal voorbij het beginscherm ben krijg je een popup dat je binnen 30 dagen een legale key moet invoeren, dan moet je wat handelingen uitvoeren om alsnog die key werkend te krijgen maar formatteer hem dus niet opnieuw, zonde van je tijd.
Ja maar jij gaat het ook niet meer vinden ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken.......
Jij hebt een studentenlicentie, ik heb er 3 gedaan. Ik heb er dus wat meer ervaring in. *afklopt*quote:
Ik las over je heen.quote:
quote:geregistreerd op: dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:00
laatste bezoek: 19 uur, 6 minuten geleden.
aantal posts: 6 (gemiddeld 1 per dag)
Ja, da's lastig. Wat vindt ze leuk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
Straks eindelijk naar huis, weekend
En dan thuis lekker de veel te grote joggingbroek aan, t-shirtje...ff wat te eten maken voor mezelf, beetje rotzooien aan de laptop...
En ik wil nog ff iets verzinnen om mn vriendin mee te verrassen als ze vanavond uitgeblust thuiskomt...maar wat...
Aaahhhh das niet lief.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat het ook niet meer vinden ook.
Mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's lastig. Wat vindt ze leuk?
Hele huis vol met kaarsjes en wierrook (als jullie ervan houden?) en zo een beetje alles voor haar doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
Straks eindelijk naar huis, weekend
En dan thuis lekker de veel te grote joggingbroek aan, t-shirtje...ff wat te eten maken voor mezelf, beetje rotzooien aan de laptop...
En ik wil nog ff iets verzinnen om mn vriendin mee te verrassen als ze vanavond uitgeblust thuiskomt...maar wat...
Vraag het aan Air. Die heeft er pas een gekocht. Ik weet niet waar, maar hij vast nog welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij![]()
Hehehe...flauw zeg
Misschien ga ik wel een hele grote reep chocola ofzo voor d'r kopen.
Ff wat anders, we zijn op zoek naar van die supersized koffie- of theemokken...iemand enig idee waar ik die kan halen?
Is leuk, maar ik denk dat ze (of we) daarvoor veel te kort wakker blijven...dit is weer d'r eerste dienst na een paar dagen ziek, dus ze zal wel uitgeteld zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hele huis vol met kaarsjes en wierrook (als jullie ervan houden?) en zo een beetje alles voor haar doen.
Mijn vriendin ook alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mij![]()
Hehehe...flauw zeg
Misschien ga ik wel een hele grote reep chocola ofzo voor d'r kopen.
Ff wat anders, we zijn op zoek naar van die supersized koffie- of theemokken...iemand enig idee waar ik die kan halen?
Je kunt haar altijd een voorhetslapengaanmassage gevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is leuk, maar ik denk dat ze (of we) daarvoor veel te kort wakker blijven...dit is weer d'r eerste dienst na een paar dagen ziek, dus ze zal wel uitgeteld zijn
Dan ga ik zo ff naar de V&D. Naaldwijk heeft koopavond op vrijdagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook alZe heeft telkens grotere gevonden en gekocht. De laatste grootste (en ook zwaarste) was die van V&D. Gewoon wit zonder poespas.
Is ook leuk inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt haar altijd een voorhetslapengaanmassage geven
Is dat hetzelfde als voorbipsmassage en voorhuidsjogging?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij dat erin kunt lezen vind ik het bestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als voorbipsmassage en voorhuidsjogging?
Ja, ongeveerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ze beginnen toch met voor en zijn alle 3 lekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij dat erin kunt lezen vind ik het best
Ah, heet dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voorbipsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aaaah thanksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las over je heen.
Negeer je echt niet hoor
Nu ben je niet meer weg te denken hier
Ik was net dichtbij jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef zeemonster het volgende:
Flappekz : wat ben jij lief voor je vriendin, Dat je haar al mist voordat de avond om is
.
Verder heb ik gewoon Vista , en ben ik te lui om er verder wat aan te doen. (stiekem durf ik het ook gewoon niet)
Baal ik van mijn huiswerk Boekhoudkunde (heb zelfs nieuwe schriften gekocht net ,omdat het oude door het gekrabbel niet meer leesbaar was..)
Probeer ik nooit mensen te negeren.
En tot slot ga ik nu naar zwemles met minimonster.
Ah ok, dan is het weer goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee sorry, maar het was een inkoppertje![]()
Kusje?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:42 schreef Lovechild het volgende:
Mag je ook gelijk binnen komen vallen om te klagen?![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:48 schreef Atreidez het volgende:
Oh, nog een paar minuten gelukkig maar! En dan.... Weekend
Soms ben ik wel lief hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef zeemonster het volgende:
Flappekz : wat ben jij lief voor je vriendin, Dat je haar al mist voordat de avond om is
.
Natuurlijk om kekke foto's te maken van jezelf terwijl je muziek luistert...ohhhhh sommige moet je ook alles vertellen hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Soms ben ik wel lief hoor
Ben nergens voor geslaagd in Naaldwijk....grote theekommen hadden ze wel, maar met motiefjes die nix voor ons zijn. Grote reep chocola was er ook niet, en de nieuwe Ipod Nano is te duur. Ze verkopen nergens meer het vorige model Ipod Nano geloof ik![]()
Waarom zou ik in hemelsnaam een camera op mn Ipod willen?
Whehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Natuurlijk om kekke foto's te maken van jezelf terwijl je muziek luistert...ohhhhh sommige moet je ook alles vertellen he
Goed te horen dat hij toch wat kanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:35 schreef summer29 het volgende:
Laptopje is weer gefixt. Dankzij de grote eeuwig slimme geweldige fantastische ubercoole solidas!
Hallo iedereen:W
quote:
Ja sorry, ik moest echt even mijn trein halen! En ik was ook nogal overdonderd je daar te zienquote:
Zal ik dan maar even op je reageren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
Het valt me op dat de tempo van dit topic sinds gisteren stukken lager is, mensen reageren nu veel minder op elkaar?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even op je reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |