[zetdestemmingopscherp] het had een vrouw kunnen zijn [/zetdestemmingopscherp]quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef zeemonster het volgende:
welkom hoor elmo, ik heb simpelweg over je post heen gelezen en dat gebeurt wel vaker hier. Zelfs bij vaste users.
Niet meteen na 1postje gaan lopen mieren he
Dat werkte niet goed, sommige avatars waren te groot of te klein waardoor de rasterformatie waar ik mee bezig was niet goed werkte. Ik heb wel ergens gelezen dat ik vaste maten kan opgeven aan een image, daar kan ik nog mee exprimenteren, maar de vraag is of het nuttig is? Gisteren was ik 1 uurtje bezig met de OP en het resultaat was niet bevredigend, ook omdat ik weet dat de persoon die de volgende topic start misschien mijn OP niet eens gebruik.quote:
Vond hem nie leuk, ik moest nog teveel werk aan doen, dingen updaten, ik en nog paar anderen stonden er niet bij, zoveel dingen konden er weer uit of werkten niet meer. Tot slot, is het de moeite waard een nieuwe OP te maken als niemand hem voortzet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat je niet zo leiden door wat anderen doen en zeggen joh![]()
Als jij een OP leuk vindt maak je toch lekker elke keer een OP?
Geen idee helaas, kom daar niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef Ammi het volgende:
Weet iemand of er nog een beetje sneeuw in Clingedael ligt? Meestal dooit het in bossen etc minder snel en ligt er ook wat meer sneeuw dusja, is voor een vriend die foto's wil maken.
Ik zag em ook ja, nu is die gelukkig aangepast. Jammerlijke spelfout ... stiekem wel een beetje grappigquote:
Zo hoop ik ook te gaan iig, in mijn slaap. Dan ben ik toch nog met mijn favo bezigheid overledenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
Zeg, we hadden geen zingende forumgenoot die naar Australië ging he?
Op d'r 20e overleden in haar slaap. Pff...daar ben ik dan wel even onder de indruk van hoor...
Kom maar koffie drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef nectarientje het volgende:
Vrijdag baaldag? Ik ben het hier nu al zat. Ik kan zelf ernstig aanwezig zijn maar als andere mensen dat ook gaan doen wordt het wel heel druk![]()
Mag ik al naar huis?
En aan alle mensen die willen slapen: doen! Echt, aanrader
Zit op m'n werk dus dat gaat niet nuquote:
Klopt, het zal voor jezelf absoluut een prettige dood zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:09 schreef zeemonster het volgende:
Oh wat een mooi meisje zeg! Jong inderdaad maar in je slaap overlijden is op zich wel een vredige dood. Maakt het niet minder erg voor de nabestaanden natuurlijk...
Het klinkt misschein heel hard en koud, maar dit soort specifieke berichten doen mij eigenlijk nooit zo gek veel....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klopt, het zal voor jezelf absoluut een prettige dood zijn.
Ik denk dat het nu voor de nabestaanden ook heel moeilijk is geweest dat het zo lang duurde voordat ze naar Nederland overgebracht kon worden.
Overigens, onder dat artikel staat ook niet het leukste bericht zeg. Een Rijswijks echtpaar dat hun adoptiekinderen ging ophalen in Haïti, na 20 maanden op ze te hebben moeten wachten. Waarschijnlijk allemaal omgekomen. Krant lezen is vandaag niet zo'n goed idee geloof ik.
Ik lees eigenlijk nooit berichten over doden , ik heb van alles al van heel dichtbij mogen meemaken en een beetje teveel maar ja wat is teveel , het kan altijd erger en ik ben gelukkig een heel nuchter persoon of juist heel gek...;)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Klopt, het zal voor jezelf absoluut een prettige dood zijn.
Ik denk dat het nu voor de nabestaanden ook heel moeilijk is geweest dat het zo lang duurde voordat ze naar Nederland overgebracht kon worden.
Overigens, onder dat artikel staat ook niet het leukste bericht zeg. Een Rijswijks echtpaar dat hun adoptiekinderen ging ophalen in Haïti, na 20 maanden op ze te hebben moeten wachten. Waarschijnlijk allemaal omgekomen. Krant lezen is vandaag niet zo'n goed idee geloof ik.
Tis vrijdag, het is daar druk, soms moet je gewoon even wat anders doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zit op m'n werk dus dat gaat niet nuZonde want de koffie hier is niet te drinken.
Dat zou wel beter zijn maar ik betwijfel of ik toestemming krijg.. Maak er anders een leuke tegoedbon vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef RATMEN het volgende:
Tis vrijdag, het is daar druk, soms moet je gewoon even wat anders doen.
Ow, ik was al onderweg om je op te halen. Jij krijgt een tegoedbonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn maar ik betwijfel of ik toestemming krijg.. Maak er anders een leuke tegoedbon van
.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef Lovechild het volgende:
Om met de Kings of Leon te spreken: I'm taking off in a Coupe De Ville![]()
Maar eigenlijk moet ik gewoon m'n verslonsde huishouden opkrikken omdat m'n Jongste Zoon morgen jarig is![]()
Ach, ik heb nou eenmaal nogal een hang naar de tragiek van de dood. Denk dat dat van jou een stuk gezonder is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het klinkt misschein heel hard en koud, maar dit soort specifieke berichten doen mij eigenlijk nooit zo gek veel....
Ik sla misschien weer net wat door naar de andere kant...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach, ik heb nou eenmaal nogal een hang naar de tragiek van de dood. Denk dat dat van jou een stuk gezonder is.
Sweet! Ik drink mn koffie zwart, tenzij het echt heel sterk is, dan graag een beetje melkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef RATMEN het volgende:
Ow, ik was al onderweg om je op te halen. Jij krijgt een tegoedbon. Onze tweede date
. Ik zal me deze keer niet bezig houden met lippen stiften
.
U zegt het maar, espresso, lungo, cappucino, latte machiattoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Sweet! Ik drink mn koffie zwart, tenzij het echt heel sterk is, dan graag een beetje melk
En dan specifiek in de slaapkamer zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
.
Mag ik je de sleutel van mijn huisje ook geven,.....daar kan ook het een en ander nog gedaan worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En dan specifiek in de slaapkamer zeker?
Wel de juiste plek maar daar valt het minste te doen als ik niet thuis benquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En dan specifiek in de slaapkamer zeker?
Oh je bent niet thuis? Heb je me dus heul niet nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wel de juiste plek maar daar valt het minste te doen als ik niet thuis ben
Nee ik ben hard aan het werk, merk je dat niet hahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh je bent niet thuis? Heb je me dus heul niet nodig
Die is fijn jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:10 schreef zeemonster het volgende:
Had ik al geschreven dat ik dit zo een fijn nummer vind:
Ja, net zo hard als ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik ben hard aan het werk, merk je dat niet hahaha
Een spelfout die onbedoeld iets grappig betekent heeft toch een naam? Help me ff...? Hoe heet dat ook al weer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik zag em ook ja, nu is die gelukkig aangepast. Jammerlijke spelfout ... stiekem wel een beetje grappig.
Echt ? hmmm , nou ja het is Dj David met Did somebody tell you how much I love you.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:19 schreef Lovechild het volgende:
Zeemonster, insluiten op verzoek op verzoek uitgeschakeld
Een Freudiaanse verspreking ofzoiets?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een spelfout die onbedoeld iets grappig betekent heeft toch een naam? Help me ff...? Hoe heet dat ook al weer?
Kwestie van doorklikken, dan kan je em op youtube zelf bekijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Echt ? hmmm , nou ja het is Dj David met Did somebody tell you how much I love you.
Zo jammer dat ik m hier op mn werk niet kan luisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef zeemonster het volgende:
Dit zijn echt van die nummers dat je zin krijgt om te dansen en waar je een vrolijk gevoel van krijgt
Hmmm... misschien wel. Dacht aan een mooi woord als synoniem of acroniem of iets anders met iem maar freudiaanse verspreking klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een Freudiaanse verspreking ofzoiets?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef zeemonster het volgende:
Dit zijn echt van die nummers dat je zin krijgt om te dansen en waar je een vrolijk gevoel van krijgt
lungo? Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef RATMEN het volgende:
U zegt het maar, espresso, lungo, cappucino, latte machiatto.
Wikipedia:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lungo? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
quote:Caffè lungo, Italiaans voor 'lange koffie', verwijst naar de koffiedrank die door een espressomachine te gebruiken wordt gemaakt om een espresso (enige of dubbele dosis of shot) met veel meer water (over het algemeen tweemaal zo veel) te maken, resulterend in een uitgerekte espresso, een lungo.
Een normale espresso kost 18 tot 30 seconden aan extractie in een klein kopje of een shot glas terwijl een lungo tot een minuut extra heeft en een groter kopje. Caffè lungo moet je niet verwarren met Caffè Américano, dat een espresso met heet water is. Een lungo is rijker, maar bitterder, omdat het extra hete water dat door de gemalen koffie gaat en dus meer van de slecht oplosbare componenten die normaal niet in een espresso eindigen meeneemt.
Caffè latte is een lungo met een scheut warme melk, ongeveer evenveel koffie als melk.
ah, dat had ik zelf ook even kunnen doen natuurlijk maar thnx!quote:
Weet ook wel hoe ik er verder moet komen enzo, maar wilde het gewoon ff zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Echt ? hmmm , nou ja het is Dj David met Did somebody tell you how much I love you.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, dat had ik zelf ook even kunnen doen natuurlijk maar thnx!Werk je thuis vandaag?
ai, shit. Maar goed, daar ben je voor verzekerd toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:28 schreef RATMEN het volgende:. Zo even de auto langs auto totaal glas rijden ... gisteren een flinke steen gekopt
.
Vergeet bescheiden nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Kijk Elmo1981, nu word ik "genegeerd" terwijl ik toch wel bij de vaste kliek hoor en erg populair ben.
Vat het dus niet persoonlijk op maar doe nog een poging. Wie was je vroeger overigens?
Voor vervanging van de ruit heb ik een eigen risico, echter is het nu als het goed is alleen maar opvullen van de put in mn ruit en dan is het gratisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ai, shit. Maar goed, daar ben je voor verzekerd toch?
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat van popu.... Het moge duidelijk zijn dat dat een grapje is?
En de volgende keer niet meer zo hard optrekken op een grindpad dan hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:05 schreef RATMEN het volgende:
Voor vervanging van de ruit heb ik een eigen risico, echter is het nu als het goed is alleen maar opvullen van de put in mn ruit en dan is het gratis.
Vandaag is een feestdagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:35 schreef nectarientje het volgende:
Boerenkoolavond![]()
Voor de derder keer deze week maar soit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz is vanavond helemaal alleen thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |