Bellenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:26 schreef patrickpsv het volgende:
moeten wachten tot je een e-mail terug krijgt van mensen.
Join the clubquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:15 schreef fs180 het volgende:
wachten op de man die de cv komt maken, tussen 9 en 17 uur![]()
![]()
Dan vind je 'm sneller dan wanneer ie ergens tussen staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:08 schreef 9611Niels het volgende:
Klacht: deze staat nu ineens helemaal onderaan
Alsof ik ooit onderaan kijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan vind je 'm sneller dan wanneer ie ergens tussen staat
Antiklacht: ik ben hem nu maar aan het downloaden, en hij staat al op 3%! Nog maar 1,5 uur en hij is er!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:58 schreef 9611Niels het volgende:
Wil ik Max Payne 2 weer even installeren, is mijn CD2 beschadigd!
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef donthate het volgende:
Een wijf dronken voeren en dan niet met er neuken omdat ze te dronken was
Belangstelling en interesse in je. En een stukje bezorgdheid voor hun kind.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef patrickpsv het volgende:
gister tijdens stappen sleutel van fiets kwijtraken, waardoor ik te voet terug moest.![]()
ouders die altijd alles moeten weten de volgende morgen als je net uit bed komt: Hoelaat was je thuis, Wie heb je allemaal gezien, hoeveel geld heb je uitgegeven, wat voor muziek draaide ze, was het druk enz enz.![]()
leiden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:31 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zit nu in een pauperstad waar de coffeeshops (volgens mij is er maar 1tje) pas om 4 uur openen
Ik had eerst alleen verbinding naar het zuidenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:57 schreef patrickpsv het volgende:
je eigen afvragen waarom je draadloze verbinding zo slecht is, en na een tijdje onderzoek erachter komen dat je gewoon je computer een kwart slag moet draaien.
was bij mij gisteravond ook het geval, je blijft maar kijken terwijl er niets gebeurd en dan valt het kabinet in de tijd dat je gaat slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wil even gamen maar wil de val van het kabinet ook niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er hier ook eentje staan! Gekregen omdat ik een laptop gefixt had.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef mp_40_fan het volgende:
Vanwege ruimtegebrek in de drankkast heb ik mijn nieuwste fles whisky op mijn bureau gezet, en nu heb ik constant de neiging om een slok whisky te nemen
Komt wel goed schatje.quote:
uitzendbureau ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]ze nemen heul nergens 20-jarigen aan
Ja, tegelijk kan nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef OeJ het volgende:
Twee kwaliteitstopics vlak na elkaar gesloten in klb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |