Voor je het weet heb je 'm in je muiltje...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Jennifer Love Hewitt en het glazen pruimpje
Hij geeft al een heel groot gedeelte van de naam weg, maar ja misschien ken je zijn naam helemaal niet. Dan houdt het opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar heb (nog steeds) geen idee...
Fok! Muziek Trivia deel MLXIquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
muziekquiz?
Prettige vakantie!quote:
Dank uquote:
Maar nu is je vakantie toch al begonnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank u
Maar ik ben nog niet weg hoor, ik heb de trein van 6.08 vanuit Amsterdam CS
Gewoon over je heen laten komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil iemand me even terugfluiten? Ik vermoed dat ik tegen een ban ga aanlopen zo meteen.....
Ben op oorlogspad in FMT..... Voel me besodemieterd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen.
waarvoor?
Maar helaas regeert in FMT de alles voor de puntenmentaliteit. Ik denk maar dat ik mijn FMT-praktijken op een laag pitje ga zetten. Vind het er toch al niet meer zo leuk.quote:
Je hebt een punt, maar voor een ban moet je wel beter je best doen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben op oorlogspad in FMT..... Voel me besodemieterd.
Weet ik maar ik heb al vaker discussies met hem gehad en dan gaat hij altijd heel flauw achter regeltjes schuilen waardoor ik mijn zelfbeheersing verlies.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar voor een ban moet je wel beter je best doen hoor
Intrep is ook een notoire flapdrol.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb al vaker discussies met hem gehad en dan gaat hij altijd heel flauw achter regeltjes schuilen waardoor ik mijn zelfbeheersing verlies.
Die indruk krijg ik ook al steeds meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Intrep is ook een notoire flapdrol.
Precies, ik was een beetje teleurgesteld na het teruglezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar voor een ban moet je wel beter je best doen hoor
Sorry dat ik je teleurgesteld hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik was een beetje teleurgesteld na het teruglezen.![]()
Fijne vakantie trouwens TM!
En Andy, je hebt gewoon gelijk.
Dank uquote:
Daar wordt hier inderdaad heel erg anders over gedacht...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paul is wel een aardige gast op zich maar ik kan me voorstellen dat Amsterdammers daar anders over denken.
Wel jammer dat randgebeuren van voetbal in zoveel andere gebieden hun weerslag heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar wordt hier inderdaad heel erg anders over gedacht...
Tsja, wat moet ik daar nu op zeggen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel jammer dat randgebeuren van voetbal in zoveel andere gebieden hun weerslag heeft.
Ah okay. Ik ben Spartaan en niet eens zo'n fanatieke.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik daar nu op zeggen...
de epidemie is over dus niet bijzonders meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor niets meer over de mexicaanse griep.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach wat maak ik me ook eigenlijk druk. Gaat eigenlijk nergens over.
Waarmee ik niet je veroordeel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ben Spartaan en niet eens zo'n fanatieke.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd waar maak je je druk over.
Ik was sinds 1978 een fanatieke F-Sider en heb wel e.e.a. uitgevreten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarmee ik niet je veroordeel hoor.ieder zijn hobby, mijne is dat ik knok in de ring of een kooi.
Ah okay. Wel een leuke tijd gehad?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was sinds 1978 een fanatieke F-Sider en heb wel e.e.a. uitgevreten.
Maar nu ben ik in ruste...
Absoluut. Maar ook mindere tijden zoals je misschien kan herinneren...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Wel een leuke tijd gehad?
Gaaf. Misschien eens bij de bieb lenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ook mindere tijden zoals je misschien kan herinneren...
Onze memoires zijn opgetekend in dit boek, dat we met 5 man hebben gemaakt en waar ik nog steeds trots op ben:
[ afbeelding ]
Uiteraard! Wij bestaan langer en wij winnen nog wel eens van Ajax!quote:Enne... Sparta is de club van rotterdam...
Okay. Bang voor boze Rotterdammers?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd of ze het in de bibliotheek hebben.
Er zijn 2 drukgangen van het boek geweest en die waren elk binnen een week uitverkocht.
Helaas dorst de uitgever niet meer drukgangen aan...
2x meteen uitverkocht en toch geen 3e druk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd of ze het in de bibliotheek hebben.
Er zijn 2 drukgangen van het boek geweest en die waren elk binnen een week uitverkocht.
Helaas dorst de uitgever niet meer drukgangen aan...
Nee, het boek heeft daar ook goed verkocht...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Bang voor boze Rotterdammers?
Dat is dan wel jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het boek heeft daar ook goed verkocht...
Had meer met andere zaken te maken waar wij geen invloed op hadden...
Werden de boeken daar gebruikt om zo veel mogelijk persoonlijke info uit te halen die tegen jullie gebruikt konden worden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het boek heeft daar ook goed verkocht...
Had meer met andere zaken te maken waar wij geen invloed op hadden...
Neem je het me zeer kwalijk als ik daar niet op ga bieden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Aan de andere kant heeft het wel iets magisch, het is een collectors item geworden.
Op Marktplaats wordt er flink geld voor gevraagd en geboden...
Nee, want persoonlijke info staat er nauwelijks in. Er wordt veel gewerkt met bijnamen en de 'bekenden' kon men in rotterdam ook wel voor het verschijnen van het boek.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Werden de boeken daar gebruikt om zo veel mogelijk persoonlijke info uit te halen die tegen jullie gebruikt konden worden?
Nee, ik verdien er toch niets aan...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neem je het me zeer kwalijk als ik daar niet op ga bieden.
Know your enemy......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want persoonlijke info staat er nauwelijks in. Er wordt veel gewerkt met bijnamen en de 'bekenden' kon men in rotterdam ook wel voor het verschijnen van het boek.
Maar men is toch altijd nieuwsgierig hoe en wat 'de anderen' hebben geschreven...
Misschien loop ik er nog wel eens tegen aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik verdien er toch niets aan...
Jullie willen waarschijnlijk niet op elkaars verjaardagen komen.quote:
Alleen op elkaars begrafenis...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie willen waarschijnlijk niet op elkaars verjaardagen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |