ik ook... kom er wel weer opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef bukgeit het volgende:
Ja, die lijkt nog wel het meest. Overigens moeten er ook wel hoezen zijn die vanaf de grond naar de top zijn gemaakt, zoals die van Mic Harrison. Ik weet dat ze er zijn.
Ga je vis eten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, ik ga boodschappen doen. Als ik terugkom wil ik tien hoezen met vissen zien. Geen Fish, Fishbone of Phish, maar echte beesten. Singlehoesjes zijn ook prima.
Ja, we weten nou wel dat je 16 bentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:13 schreef Gitaarmat het volgende:
TVP. Al veel bands/muzikanten die ik niet kende leren kennen via deze reeks.
Dat valt nog niet mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, ik ga boodschappen doen. Als ik terugkom wil ik tien hoezen met vissen zien. Geen Fish, Fishbone of Phish, maar echte beesten. Singlehoesjes zijn ook prima.
Een hoes van Fish met daarop een vis mag wel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef bukgeit het volgende:
Maar als ik er daar dan 5 van doe, keur je het waarschijnlijk niet goed want dat is wel heel erg gemakkelijk.quote:
Ok, dan kan ik stoppen met mijn hersens te kraken want 8 andere albums met vissen ken ik toch niet.quote:
Office 2007.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik merk het. De stand doet het niet trouwens.
bukgeit + 1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:10 schreef bukgeit het volgende:
Radiokopje - Fake Plastic Trees
Guided By Voices - I Am A Tree
Belly - Feed The Tree
Buffalo Tom - Tree House
I'm From Barcelona - Tree House (ander nummer dan van BT)
Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night? ('In the pines, in the pines...')
Dawn feat. Tony Orlando - Tie A Yellow Ribbon Down The Ole Oak Tree
Tol Hansse - Achter De Rodondenderon
Fool's Garden - Lemon Tree
Wolfmother - Apple Tree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |