en mijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Pleur eens op Paul. Autist.
ToT is mijn vriendje al.
Donthate. Waar ben je geweest man?quote:
ban,ban,vakantie,perm ban yvonne is lief unbanquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Donthate. Waar ben je geweest man?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef donthate het volgende:
[..]
ban,ban,vakantie,perm ban yvonne is lief unban
nee was ergens anders om maaar ze is liefquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Yvonne.
En jij mij NSB'er noemen omdat je haar niet mocht.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Pleur eens op Paul. Autist.
ToT is mijn vriendje al.
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef GasTurbine het volgende:
En mijn.
Ook daarom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:37 schreef donthate het volgende:
[..]
nee was ergens anders om maaar ze is lief
Theatre Of Tragedy, een gothic band die ik vroeger erg goed vond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef TwyLight het volgende:
lol ik dacht dat het een afkorting was ofzomaar er is echt een ToT
Kut topic+user.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef TwyLight het volgende:
pumpkinsoup #4 daar moeten jullie zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef ChiefBigFoot het volgende:
ToT is mod van Brave New World.
Ghotic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Theatre Of Tragedy, een gothic band die ik vroeger erg goed vond.Mijn avatar is een combinatie van de hoezen van 2 albums van ze!
Zo gewoon gebleven he die ToTquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef ToT het volgende:
Maarre....ik loop al 7 jaar op Fok en heb ook al heel veel in ONZ gepost.
Zo komen ongeveer de helft van de Photoshopjes van Mohammed Enait van mij vandaan,en heb ik wel vaker Photoshopjes geplaatst.
Verder ouwehoer ik gewoon hier en daar lekker mee!
Momenteel zit ik ff tijdelijk thuis wegens omstandigheden, dus heb ik overdag veel tijd om lekker veel te Fok!ken!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIE HEEFT JOU DIE INFORMATIE TOEGESPEELD????![]()
Hebben nanobots in de chemtrails dat soms opgezocht????
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIE HEEFT JOU DIE INFORMATIE TOEGESPEELD????![]()
Hebben nanobots in de chemtrails dat soms opgezocht????
Goftedomme, ik moet mijn PR-manager duidelijk met een honkbalknuppel bewerken, merk ik al!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef donthate het volgende:
O bestaat tot echt ik dacht dat ik voor het lapje gehouden werd haha
Sorry sorry dont hate is pdd-nos patient kan ook daardoor komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Goftedomme, ik moet mijn PR-manager duidelijk met een honkbalknuppel bewerken, merk ik al!
Ludo. Ik wil je kinderen. Met roomboter en een scheutje port.quote:
Ik heb sesamzaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ludo. Ik wil je kinderen. Met roomboter en een scheutje port.
Jij bent niet de enige die mij niet kent hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Sorry sorry dont hate is pdd-nos patient kan ook daardoor komen
Ai thug knuffelquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die mij niet kent hoor!
Ik ben gekwetst!
Er is zelfs al een topic over je dyslexie he?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai thug knuffel![]()
![]()
Mij kennen ze maar al te goed dont hate schijnt vervelend te zijn
Haha dat vind ik wel lullig ik ben wel irritant maar k heb pdd-nos en dyslexie te gelijk maar waar is die dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is zelfs al een topic over je dyslexie he?
IK? zelf?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef ToT het volgende:
Geen idee, jij had er zelf een topic over geopend in KLB, zag ik in jouw Active Topics-lijst!
Kan nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef ToT het volgende:Er zit hier voor m'n neus een hamster een mes op te eten!
Der word een toppic over me geopend:@quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef donthate het volgende:
[..]
IK? zelf?![]()
Ja ben hier tijdje niet geweest maar kan me neit herrineren
Ai bedankt was helemaal vergeten:Pquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Der word een toppic over me geopend:@
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef ToT het volgende:Er zit hier voor m'n neus een hamster een mes op te eten!
Die foto heb ik serieus hier net ter plekke gemaakt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Paul het volgende:
Nee, over je hamster
Nee dan had ik er wel op zitten stampen en geroepen: "Maar ik heb hem toch gekocht? Bwhehehehe!"quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Paul het volgende:
Neeeeeeeee maar je hebt hem zelf gekauft
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Paul het volgende:
Eneeh laat je hamster dan eens een papiertje omhoog houden met: hoi Paul
Ja ik weet: het beest heeft een kuthandschrift, maar het is ook lastig om een pen met 2 pootjes vast te houden!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[..]Was ik al mee bezig, alleen wil-ie 'm niet echt vasthouden!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, wat een snoepie, dat beestjequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Da's een goeie, zoiets ga ik voortaan ook zeggen als mensen weer eens onaardig tegen me zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
Haha dat vind ik wel lullig ik ben wel irritant maar k heb pdd-nos en dyslexie te gelijk
ToT heeft een hamster nananananaquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef ToT het volgende:Er zit hier voor m'n neus een hamster een mes op te eten!
Dat doe ik welquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Maar nu we allebei hier zijn, wie houdt BNW dan in de gaten?
Oeps, ben al weer wegquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef ToT het volgende:
Whehehe!Maar nu we allebei hier zijn, wie houdt BNW dan in de gaten?
Tjah ik heb 'm ook maar gekregen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
Mannen met ongedierte als hamsters en cavia's.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Thomas B. het volgende:
Hee ik dacht het zelfde! Kom hier toch al een poosje maar van een ToT had ik nog nooit gehoord. En nu word je er gewoon mee doodgegooid
Ow dat verklaart het wel want dat probeer ik altijd redelijk bewust te mijden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef ToT het volgende:
Whehehe, ik heb best wel veel gepost in ONZ in de loop der tijd hoor, maar blijkbaar ben ik gewoon altijd een onopvallend figuurtje geweest?
Hmmm zou ik nu niet aan beginnen. Zodra dit beessie hier de pijp uit is, zou ik het best wel eens willen proberen hoor!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Paul het volgende:
Volgens mij is ToT de ideale schoonzoon
Ach, BNW is mijn hoekkie, ONZ vind ik humor, TRU heeft mijn interesse en verder snuffel ik heel af en toe hier en daar een beetje rond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ow dat verklaart het wel want dat probeer ik altijd redelijk bewust te mijden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut! Hij wil niet blijven liggen!
Kan ik trouwens van iemand wat peper en zout lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
leuke naam, ToT wanneer had je die naam bedacht?quote:
Mooi! fan van klassiek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:23 schreef ToT het volgende:
Oefff....*Denk* In 1998!
http://www.theatreoftragedy.com/aegis.php
Hou je ook van Jean Michel Jarre?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 05:29 schreef ToT het volgende:
Nou die band was eigenlijk meer gothic met veel klassieke invloeden, maar ik hou idd wel van klassiek zo nu en dan, ja!
HAHAHAHA!!!!quote:
Neuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!!!
Af en toe heb ik het wel eens op staan, Oxygene enzo, maar sommige dingen moet je gewoon in het verleden laten om er met nostalgie naar terug te kijken!
Nee, maar heb wel stukjes op youtube gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
Gaaf!
Ja ik moet zeggen dat ik niet gekeken heb of hij de laatste jaren nieuw werk heeft gemaakt, maar het synthersizer-werk van toentertijd is ondertussen wel aardig gedateerd, uiteraard.
Heb je dat optreden van hem onder de Eiffeltoren gezien? Ik heb het als kind live op tv gezien, dat was echt waanzinnig!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel stukjes op youtube gezien
Hij heeft wel veel nieuw werk waaronder Teo en Tea experiment
netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef ToT het volgende:
Hier en hier staan wat clipjes van muziek waar ik wel van hou.
Met name bij dat 2e linkje staan wel nummers die voor meerdere mensen wel redelijk te verteren zijn.
Daarom is ToT tof, hij heeft ook nog eens een hamsterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Dirkh het volgende:
En het is ook nog een man, niet eens zo'n labiel menstruerend chagerijnig onbetrouwbaar stuk vreten.
Die hij in het weekend insmeert met vaseline en in zijn hol stopt. Uhuh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom is ToT tof, hij heeft ook nog eens een hamster
Zie onder jouw postquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dirk, wat vind jij nu van mannen met zulk ongedierte?
Jij kijkt elke week popstarsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Dirk, wat vind jij nu van mannen met zulk ongedierte?
Waar maak je dat uit op?quote:
Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik geen watje bent, Ludo geeft af op ToT terwijl hij zelf een popstarfan isquote:
Niks mee te maken, mannen met een hamster moeten dood. Daar kan geen popstar tegen op. Oh, en de hamster moet ook dood, of er moeten drie hamsters op een stokje zitten met satesaus er over heen. Dan mag het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik geen watje bent, Ludo geeft af op ToT terwijl hij zelf een popstarfan is
Okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niks mee te maken, mannen met een hamster moeten dood. Daar kan geen popstar tegen op. Oh, en de hamster moet ook dood, of er moeten drie hamsters op een stokje zitten met satesaus er over heen. Dan mag het.
Ik geef af op 'mannen' met cavia's en hamsters in het algemeen Paul.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dat ik geen watje bent, Ludo geeft af op ToT terwijl hij zelf een popstarfan is
Zo'n semi stoere uitspraak verwacht je van een 18jarige, niet van een volwassen persoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niks mee te maken, mannen met een hamster moeten dood. Daar kan geen popstar tegen op. Oh, en de hamster moet ook dood, of er moeten drie hamsters op een stokje zitten met satesaus er over heen. Dan mag het.
Ok Ludoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geef af op 'mannen' met cavia's en hamsters in het algemeen Paul.
Het is een hamster!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geef af op 'mannen' met cavia's en hamsters in het algemeen Paul.
Verrassend he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo'n semi stoere uitspraak verwacht je van een 18jarige, niet van een volwassen persoon
Ja je blijft me verbazen, ik jou waarschijnlijk weer nietquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die kreeg ook een hamster in z'n holletje gestopt!
quote:
wat een rare hamsterquote:
Ik geef die van mij altijd kroepoek en kaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef ToT het volgende:
Wel humor trouwens: leg 3 velletjes wc-papier (die nog aan elkaar zitten) in z'n hokje, en hij is minutenlang bezig het in z'n nestje te stoppen om het daar te verscheuren tot kleine, zachte snippertjes!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef ToT het volgende:
Ik had hier een pak stroopwafels opde kop op mijn bureau liggen.Het beest bleef net zo lang er aan sjorren tot het aan de rand van het bureau kwam en hij er zelf afflikkerde. Ik ving hem op, maar in plaats van dat-ie zichzelf in veiligheid bracht, kroop hij diezelfde seconde van onderen in het pak stroopwafels!
Muffin!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Wat een bazenhamster heb jij, hoe heette hij nog maar?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef ToT het volgende:
Dat beest is hooguit drie kwartier per etmaal wakker!
Misschien dat ik 'm zo in de basreflexbuis van mijn JBL speakers prop om 'm ff subtiel wakker te maken!
Ik kijk dat filmpje heel vaak, want ik ben er verliefd opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:45 schreef ToT het volgende:
LOL @ Joepie! Ja die had ik al eens gezien!
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef ToT het volgende:
De mijne is veel te onrustig daarvoor!Die blijft maar rondsnuffelen.
Vastlijmen?![]()
Nee, dat is heel raar. Terwijl je hem alleen maar even kort wilde wokkenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef ToT het volgende:
Okee dan!
Ja ik heb nog wel 2 andere leuke idee'tjes!
Het kloterige is alleen dat het kreng nooit echt wil poseren he!
Oh ja, ook nog.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:53 schreef ToT het volgende:Én opblazen in de bassreflexbuis van mijn 200 watt actieve JBL studiospeakers!
Nee, ze zitten altijd aan elkaars kont en mondquote:Op zondag 17 januari 2010 16:01 schreef ToT het volgende:De een heeft zeker een roze vachtje en de ander heeft een leren pakje aan?
He bah wat een vunzige beestenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ze zitten altijd aan elkaars kont en mond.
Ow ja, dat klinkt best wel:quote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ze zitten altijd aan elkaars kont en mond.
quote:
quote:
Ga ik jou aan je neus hangen Joepie Poepie (what's in a namequote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
VunzigDoe jij dat dan nooit bij je man of vriend of vrouw of vriendin?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef Paul het volgende:
ToT idooltje van me, ik ben nog steeds fan van je weet je dat. Daarom, dit gedichtje, speciaal voor jou
ToT
ToT jij bent zo'n baas
Als een bloem in een vaas
De mooie kleuren en geur
Altijd aardig en nooit gezeur
ToT hij helpt je altijd met problemen op fok
Hij praat met je op msn, dit is geen jok
Wat zou fok moeten zonder ToT, helemaal niets
Kom je ook op skype, idool?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch maar niet; ik herinner me ineens dat ik 100% puur hetero ben!
Mijn slet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]*Voelt zich de slet van Fok!*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |