Veel pubers (KLB volk wat vaak in ONZ zit) vinden haar te alternatief, en ouder volk vind haar te jongquote:
Ze is juist helemaal niet zo altoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel pubers (KLB volk wat vaak in ONZ zit) vinden haar te alternatief, en ouder volk vind haar te jong
Zo ben ik he, gevoelsmensquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef cerror het volgende:
Trouwens wel lief van je TwyLight, je klimt zo weer een trede hoger bij d'r.
Wie is alto ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal niet zo altovalt best wel mee
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal niet zo altovalt best wel mee
Jij ook weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Deel 4 O.o
ziek!![]()
pumpkin is een schatje!
Oh boehoee, zo alternatiefquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.
Maar alto klinkt meteen zo negatief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Tig ijzer in/op/onder d'r lijf en een nog dikkere emo bril dan ik heb.
Zo heet dat niet meer.quote:
Oh oke ook goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo heet dat niet meer.
Altos waren types als ik in de mid jaren 90. Nirvana, lang haar, kapotte spijkerbroek, beavis & buthead t-shirt en constant stoned.
Alternatief heten ze tegenwoordig, of Indie. Vooral indie. Erg popi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |