quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:57 schreef ToT het volgende:
...
Komt ook een timmerman in voor: "Spieker Jozef"!
ja klopt, vind het altijd mooi als mensen weten wat het isquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Check 4 posts boven je!
Alleen noem jij het wel goed bij naam en heb je de gestylleerde versie van toentertijd.Erg gaaf om te zien trouwens. Je ziet ze ook opvallend vaak als hangertje. Mensen zijn altijd aangenaam verrast als je weet wat het is!
Het lijkt op een buste van hem.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:44 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ja klopt, vind het altijd mooi als mensen weten wat het is![]()
heb nu ook heel toevallig ook het hangertje om![]()
[ afbeelding ]
deze
neequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Het lijkt op een buste van hem.
[ afbeelding ]
eigenlijk geen ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef StrawME het volgende:
wel als je het omdraait..
plus, soms zie je het zo vaak, dat je gaat denken dat sommigen de betekenis niet helemaal mee hebben gekregen, aight?
Als ik mijn keuze twee jaar terug opnieuw had mogen doen had ik iets anders gekozen. Maar ik was jong en ik vond het wel geinig staan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking heiligschennis!En dat voor iemand met jouw nickname!
Daarvan DENKEN de meesten tenminste dat ze de betekenis ongeveer wel weten!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef DeBassist het volgende:
en een hele lading pentagrammen niet te vergeten
jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarvan DENKEN de meesten tenminste dat ze de betekenis ongeveer wel weten!
Uit Arnhem, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jahet is een begin
kwam trouwens ook nog deze album cover tegen van amon amarth
goeie band en mooie cover![]()
[ afbeelding ]
thor vs jormungand![]()
Linkje van Tyr al gechecked, als je toch van vikingmetal houdt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Dit topic gaat nu over vikingmetalbands. Heb ik ook vrede mee.
Er is wel een Arnhemse band met een naam die er verdomd veel op lijkt, maar ik ben ff kwijt wat precies.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:
amon amarth komt uit zweden
edit: gelukkig je had het al door![]()
En dan ook nog echt gaan kijken ook hequote:
hmmm misschien fenrisquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wel een Arnhemse band met een naam die er verdomd veel op lijkt, maar ik ben ff kwijt wat precies.
Of was dat een andere band die die avond optrad, eentje uit Eindhoven?
Argh, heb ik een paar keer geen namen bij de foto's gezet, haal ik ze meteen door elkaar!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Poke-Amon! Gotta Hammer 'em all!_____!
alsjeblieft!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Poke-Amon! Gotta Hammer 'em all!_____!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef DeBassist het volgende:
gothic metal is idd ook niet verkeerd maar ik vindt funk, rock of jazz ook zeker niet verkeerd om naar te luisteren
weet je nog wat goede symphonische gothic metal bandsheb van dat subgenre niet zo heel veel verstand
Hoeveel een top-40 notitie kapot kan maken he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:28 schreef ToT het volgende:
Within Temptation vond ik t/m Mother Earth gaaf, maar als je op een gegeven moment tussen een kudde BrEZaH-sLeTjUhZ staat te headbangen terwijl zij staan te gillen, wordt het concertbezoek al minder leuk. Tja en al snel raakte ik ook op de muziek uitgekeken. Je smaak verandert ook met de loop van de tijd.
Ze zijn sowieso erg goed hoor, geen kwaad woord over ze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |