quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En om te kopen met koelkasten.Niemand die er aan denkt hoe deze koelkast vervolgens gevuld moet worden en wie de electriciteitsrekening moet betalen.
Slim, het ambtelijke bestuursapparaat vullen met geestverwanten. Maar goed, de vraag is natuurlijk of de AKP werkelijk het geloof in de politiek wilt betrekken of de dingen die Ataturk verworven heeft wilt terugdraaien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg maar 10-0 voor de AKP (en geestverwanten). Ze zijn al zo'n 8 jaar aan de macht. In die tijd hebben ze een hoop ambten met geestverwanten gevuld: van rectoren van universiteiten tot aan rechters aan het hooggerechtshof toe. Mocht een nieuwe partij aan de macht komen na de volgende verkiezingen (die kans schat ik op 0,0%), dan kan deze op behoorlijke tegenstand wachten.
Turkije heeft de grootste staatschuld ooit in haar geschiedenis. Het importeert veel meer dan dat het exporteert. De Turken betalen de hoogste prijs voor benzine in de wereld. Een hoop winstgevende staatsbedrijven (zoals een olieraffinaderij) zijn aan buitenlanders verkocht. Plus Turkije staat op de 2e of 3e plaats in Europa wat betreft werkloosheid.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat de AKP ook enorme vooruitgang in Turkije heeft bewerkstelligd? Economisch en sociaal gezien?
Het zal vast hun bedoeling niet zijn om de Turkse bevolking te stangen. Ze doen wat zij denken dat goed is en uiteraard zullen ze hierbij ook waarde hechten aan de ontwikkelingen van het land. Alleen doen ze dat wel op geniepige wijze en proberen ze daarbij tevens de vaderlandsliefde terug te dringen om de Islam zodoende een prominentere positie te kunnen geven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat de AKP ook enorme vooruitgang in Turkije heeft bewerkstelligd? Economisch en sociaal gezien?
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En om te kopen met koelkasten.Niemand die er aan denkt hoe deze koelkast vervolgens gevuld moet worden en wie de electriciteitsrekening moet betalen.
Hé, dat wist ik niet... Dat is inderdaad niet bepaald rooskleurig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkije heeft de grootste staatschuld ooit in haar geschiedenis. Het importeert veel meer dan dat het exporteert. De Turken betalen de hoogste prijs voor benzine in de wereld. Een hoop winstgevende staatsbedrijven (zoals een olieraffinaderij) zijn aan buitenlanders verkocht. Plus Turkije staat op de 2e of 3e plaats in Europa wat betreft werkloosheid.
Ik begrijp niet hoe ze dan nog volhouden dat het economisch goed gaat in Turkije.
Aha, verkeerd begrepen dus. Ik dacht dat er ook mensen zijn die beweren dat de AKP het grote verschil tussen de plattelandsgebieden en steden minder heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Turkije heeft de grootste staatschuld ooit in haar geschiedenis. Het importeert veel meer dan dat het exporteert. De Turken betalen de hoogste prijs voor benzine in de wereld. Een hoop winstgevende staatsbedrijven (zoals een olieraffinaderij) zijn aan buitenlanders verkocht. Plus Turkije staat op de 2e of 3e plaats in Europa wat betreft werkloosheid.
Ik begrijp niet hoe ze dan nog volhouden dat het economisch goed gaat in Turkije.
Wat natuurlijk een slechte ontwikkeling is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het zal vast hun bedoeling niet zijn om de Turkse bevolking te stangen. Ze doen wat zij denken dat goed is en uiteraard zullen ze hierbij ook waarde hechten aan de ontwikkelingen van het land. Alleen doen ze dat wel op geniepige wijze en proberen ze daarbij tevens de vaderlandsliefde terug te dringen om de Islam zodoende een prominentere positie te kunnen geven.
Ananı da al git, Bortecinem!quote:
Daar zijn de meningen dus over verdeeld, maar wat mij betreft wel, ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een slechte ontwikkeling is.
Hahahahaha.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Anani da al git, Bortecinem!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha.![]()
Tamam ama babamla/atamla geri donecem!
[ afbeelding ]
Even voor Arya: in de 2e en 3e alinea noemt hij dus de (bevolkings)groepen die vijanden van de Turken moeten voorstellen.quote:“Yağmur Oğlum! Bugün tam bir buçuk yaşındasın. Vasiyetnameyi bitirdim, kapatıyorum. Sana bir resmimi yadigâr olarak bırakıyorum. Öğütlerimi tut, iyi bir Türk ol.
Komünizm bize düşman bir meslektir. Bunu iyi belle. Yahudiler bütün milletlerin gizli düşmanıdır. Ruslar, Çinliler, Acemler, Yunanlılar tarihi düşmanlarımızdır.
Bulgarlar, Almanlar, İtalyanlar, İngilizler, Fransızlar, Araplar, Sırplar, Hırvatlar, İspanyollar, Portekizliler, Romenler yeni düşmanlarımızdır. Japonlar, Afganlılar ve Amerikalılar yarınki düşmanlarımızdır. Ermeniler, Kürtler, Çerkezler, Abazalar, Boşnaklar, Arnavutlar, Pomaklar, Lazlar, Lezgiler, Gürcüler, Çeçenler içerideki düşmanlarımızdır. Bu kadar düşmanla çarpışmak için iyi hazırlanmalı. Tanrı Yardımcın olsun!”
Dat zijn er nog een boel, maar gelukkig staan wij daar niet tussen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Even terug naar Nihal Atsiz trouwens. Hier een brief die hij aan zijn zoon schreef...
[..]
Even voor Arya: in de 2e en 3e alinea noemt hij dus de (bevolkings)groepen die vijanden van de Turken moeten voorstellen.![]()
Niet te vroeg juichen; in de 2e alinea staat 'Acemler'. Dat zijn dus de Iraniërs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zijn er nog een boel, maar gelukkig staan wij daar niet tussen.
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En weet je wie de vrouw op het spandoek is?![]()
Zijn zoon is trouwens een communist.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:13 schreef GenusButeo het volgende:
"Öğütlerimi tut, iyi bir Türk ol."
"Bu kadar düşmanla çarpışmak için iyi hazırlanmalı. Tanrı Yardımcın olsun!"
Haaahahaha.![]()
![]()
Simpel. Vergelijk Turkije voordat de AKP er kwam en vergelijk Turkije nu de AKP er is. Turkije was een poeplandje. Zoek eens op wat inflatie betekent. En niemand heeft gezegd dat de troep die de eerderen hebben geschapen ons niet zou raken in deze crisistijden. Verder is de benzine duurder, maar de wegenbelasting dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk terugslaat op de Arabische woord voor Perzen: ''Ajam''. Haha, de beste man beschouwde de halve wereld als zijn vijand. Wat een paranoïde idioot!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen; in de 2e alinea staat 'Acemler'. Dat zijn dus de Iraniërs.![]()
Shame on you!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Ze komt me wel bekend voor, maar ik weet niet wie het is.![]()
Omg ik weet heus wel wie Zubeyde Hanim is hoor. Maar ik herkende haar niet op die foto.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shame on you!![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Z%C3%BCbeyde_Han%C4%B1m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |