abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76793396
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En om te kopen met koelkasten. Niemand die er aan denkt hoe deze koelkast vervolgens gevuld moet worden en wie de electriciteitsrekening moet betalen.
  donderdag 14 januari 2010 @ 01:53:04 #202
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76793435
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zeg maar 10-0 voor de AKP (en geestverwanten). Ze zijn al zo'n 8 jaar aan de macht. In die tijd hebben ze een hoop ambten met geestverwanten gevuld: van rectoren van universiteiten tot aan rechters aan het hooggerechtshof toe. Mocht een nieuwe partij aan de macht komen na de volgende verkiezingen (die kans schat ik op 0,0%), dan kan deze op behoorlijke tegenstand wachten.
Slim, het ambtelijke bestuursapparaat vullen met geestverwanten. Maar goed, de vraag is natuurlijk of de AKP werkelijk het geloof in de politiek wilt betrekken of de dingen die Ataturk verworven heeft wilt terugdraaien.
pi_76793496
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maar ik begrijp dat de AKP ook enorme vooruitgang in Turkije heeft bewerkstelligd? Economisch en sociaal gezien?
Turkije heeft de grootste staatschuld ooit in haar geschiedenis. Het importeert veel meer dan dat het exporteert. De Turken betalen de hoogste prijs voor benzine in de wereld. Een hoop winstgevende staatsbedrijven (zoals een olieraffinaderij) zijn aan buitenlanders verkocht. Plus Turkije staat op de 2e of 3e plaats in Europa wat betreft werkloosheid.

Ik begrijp niet hoe ze dan nog volhouden dat het economisch goed gaat in Turkije.
pi_76793506
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maar ik begrijp dat de AKP ook enorme vooruitgang in Turkije heeft bewerkstelligd? Economisch en sociaal gezien?
Het zal vast hun bedoeling niet zijn om de Turkse bevolking te stangen. Ze doen wat zij denken dat goed is en uiteraard zullen ze hierbij ook waarde hechten aan de ontwikkelingen van het land. Alleen doen ze dat wel op geniepige wijze en proberen ze daarbij tevens de vaderlandsliefde terug te dringen om de Islam zodoende een prominentere positie te kunnen geven.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76793524
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Correctie: om te kopen.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:51 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En om te kopen met koelkasten. Niemand die er aan denkt hoe deze koelkast vervolgens gevuld moet worden en wie de electriciteitsrekening moet betalen.

Ja, stel smiechten zijn het ook.
pi_76793611
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Turkije heeft de grootste staatschuld ooit in haar geschiedenis. Het importeert veel meer dan dat het exporteert. De Turken betalen de hoogste prijs voor benzine in de wereld. Een hoop winstgevende staatsbedrijven (zoals een olieraffinaderij) zijn aan buitenlanders verkocht. Plus Turkije staat op de 2e of 3e plaats in Europa wat betreft werkloosheid.

Ik begrijp niet hoe ze dan nog volhouden dat het economisch goed gaat in Turkije.
Hé, dat wist ik niet... Dat is inderdaad niet bepaald rooskleurig.
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:02:29 #207
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76793629
quote:

[..]

Aha, verkeerd begrepen dus. Ik dacht dat er ook mensen zijn die beweren dat de AKP het grote verschil tussen de plattelandsgebieden en steden minder heeft gemaakt.
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:02:49 #208
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76793643
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Het zal vast hun bedoeling niet zijn om de Turkse bevolking te stangen. Ze doen wat zij denken dat goed is en uiteraard zullen ze hierbij ook waarde hechten aan de ontwikkelingen van het land. Alleen doen ze dat wel op geniepige wijze en proberen ze daarbij tevens de vaderlandsliefde terug te dringen om de Islam zodoende een prominentere positie te kunnen geven.
Wat natuurlijk een slechte ontwikkeling is.
pi_76793675
quote:
Ananı da al git, Bortecinem!

pi_76793676
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat natuurlijk een slechte ontwikkeling is.
Daar zijn de meningen dus over verdeeld, maar wat mij betreft wel, ja.
pi_76793705
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Anani da al git, Bortecinem!
Hahahahaha.

Tamam ama babamla/atamla geri donecem!

pi_76793742
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahahahaha.

Tamam ama babamla/atamla geri donecem!

[ afbeelding ]

pi_76793752
pi_76793753
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HAHAHAHA. Die is leuk omg.
pi_76793780
Even terug naar Nihal Atsiz trouwens. Hier een brief die hij aan zijn zoon schreef...
quote:
“Yağmur Oğlum! Bugün tam bir buçuk yaşındasın. Vasiyetnameyi bitirdim, kapatıyorum. Sana bir resmimi yadigâr olarak bırakıyorum. Öğütlerimi tut, iyi bir Türk ol.

Komünizm bize düşman bir meslektir. Bunu iyi belle. Yahudiler bütün milletlerin gizli düşmanıdır. Ruslar, Çinliler, Acemler, Yunanlılar tarihi düşmanlarımızdır.

Bulgarlar, Almanlar, İtalyanlar, İngilizler, Fransızlar, Araplar, Sırplar, Hırvatlar, İspanyollar, Portekizliler, Romenler yeni düşmanlarımızdır. Japonlar, Afganlılar ve Amerikalılar yarınki düşmanlarımızdır. Ermeniler, Kürtler, Çerkezler, Abazalar, Boşnaklar, Arnavutlar, Pomaklar, Lazlar, Lezgiler, Gürcüler, Çeçenler içerideki düşmanlarımızdır. Bu kadar düşmanla çarpışmak için iyi hazırlanmalı. Tanrı Yardımcın olsun!”
Even voor Arya: in de 2e en 3e alinea noemt hij dus de (bevolkings)groepen die vijanden van de Turken moeten voorstellen.
pi_76793808
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

HAHAHAHA. Die is leuk omg.
En weet je wie de vrouw op het spandoek is?
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:12:58 #217
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76793825
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Even terug naar Nihal Atsiz trouwens. Hier een brief die hij aan zijn zoon schreef...
[..]

Even voor Arya: in de 2e en 3e alinea noemt hij dus de (bevolkings)groepen die vijanden van de Turken moeten voorstellen.
Dat zijn er nog een boel, maar gelukkig staan wij daar niet tussen.
pi_76793845
"Öğütlerimi tut, iyi bir Türk ol."

"Bu kadar düşmanla çarpışmak için iyi hazırlanmalı. Tanrı Yardımcın olsun!"

Haaahahaha.
pi_76793854
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat zijn er nog een boel, maar gelukkig staan wij daar niet tussen.
Niet te vroeg juichen; in de 2e alinea staat 'Acemler'. Dat zijn dus de Iraniërs.
pi_76793855
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En weet je wie de vrouw op het spandoek is?
Nee.

Ze komt me wel bekend voor, maar ik weet niet wie het is.
pi_76793875
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:13 schreef GenusButeo het volgende:
"Öğütlerimi tut, iyi bir Türk ol."

"Bu kadar düşmanla çarpışmak için iyi hazırlanmalı. Tanrı Yardımcın olsun!"

Haaahahaha.
Zijn zoon is trouwens een communist.

AHAHAHA.
pi_76793896
quote:

[..]

Simpel. Vergelijk Turkije voordat de AKP er kwam en vergelijk Turkije nu de AKP er is. Turkije was een poeplandje. Zoek eens op wat inflatie betekent. En niemand heeft gezegd dat de troep die de eerderen hebben geschapen ons niet zou raken in deze crisistijden. Verder is de benzine duurder, maar de wegenbelasting dan?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:16:12 #223
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76793899
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen; in de 2e alinea staat 'Acemler'. Dat zijn dus de Iraniërs.
Wat waarschijnlijk terugslaat op de Arabische woord voor Perzen: ''Ajam''. Haha, de beste man beschouwde de halve wereld als zijn vijand. Wat een paranoïde idioot!
pi_76793902
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee.

Ze komt me wel bekend voor, maar ik weet niet wie het is.
Shame on you!

http://en.wikipedia.org/wiki/Z%C3%BCbeyde_Han%C4%B1m
pi_76793914
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:16 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Shame on you!

http://en.wikipedia.org/wiki/Z%C3%BCbeyde_Han%C4%B1m
Omg ik weet heus wel wie Zubeyde Hanim is hoor. Maar ik herkende haar niet op die foto.
pi_76793925
De AKP is het beste wat Turkije ooit is overkomen. Jarenlang hebben buitenlandse machten het land vernachelt. Ergenekon .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76793927
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zijn zoon is trouwens een communist.

AHAHAHA.

Iyi bir Türk olamadi.
pi_76793937
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:16 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat waarschijnlijk terugslaat op de Arabische woord voor Perzen: ''Ajam''. Haha, de beste man beschouwde de halve wereld als zijn vijand. Wat een paranoïde idioot!
Ajam is toch ook een provincie (in Europa universalis 3 verover ik het altijd).
pi_76793958
Mijn atam:

pi_76793967
Je pic faalt.
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:21:15 #231
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76793997
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:18 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ajam is toch ook een provincie (in Europa universalis 3 verover ik het altijd).
quote:
Ajam (عجم) in Arabic literally means "one who is illiterate in language", "silent", or "mute", and refers to non-Arabs in general, or people of Southern Persian origin specifically. In the former sense it is a neutral term meaning "stranger" or "foreign". In the latter sense it can be considered a racist, derogatory term by Arabs towards migrated Persians; it has also been used as propaganda against Iran by some Arab countries encouraging conflict with Iran.[
pi_76794055
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:17 schreef Burakius het volgende:
De AKP is het beste wat Turkije ooit is overkomen. Jarenlang hebben buitenlandse machten het land vernachelt. Ergenekon .
Met jou ga ik het wat dit betreft sowieso nooit eens worden, dus ik ga er ook niet aan beginnen. Voorgaande discussies hebben ook niets opgeleverd.

De Ergenekon-bullshit zie ik (en velen met mij) als een door AKP en companen verzonnen middel om af te rekenen met vaderlandslievende mensen. Het is al zo'n 3 jaar geleden dat ze hiermee zijn aan komen zetten, en tot nog toe is er nog niemand veroordeeld voor de beschuldigingen. Die mensen die zijn opgepakt zitten nog wel steeds te creperen in de gevangenis voor iets waarvan nog niet eens vastgesteld is dat ze het hebben gedaan.
pi_76794175
Ik ga slapen. Welterusten, mensen.
pi_76794220
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Met jou ga ik het wat dit betreft sowieso nooit eens worden, dus ik ga er ook niet aan beginnen. Voorgaande discussies hebben ook niets opgeleverd.

De Ergenekon-bullshit zie ik (en velen met mij) als een door AKP en companen verzonnen middel om af te rekenen met vaderlandslievende mensen. Het is al zo'n 3 jaar geleden dat ze hiermee zijn aan komen zetten, en tot nog toe is er nog niemand veroordeeld voor de beschuldigingen. Die mensen die zijn opgepakt zitten nog wel steeds te creperen in de gevangenis voor iets waarvan nog niet eens vastgesteld is dat ze het hebben gedaan.

Uhu.
pi_76794258
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:29 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ook. Trusten lief.
pi_76794278
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:29 schreef GenusButeo het volgende:
Trusten. Ik ga ook maar eens. Slaap ze!
pi_76794296
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Trusten. Ik ga ook maar eens. Slaap ze!
Allah rahatlik versin.
  donderdag 14 januari 2010 @ 02:36:36 #238
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76794338
Welterusten. Helaas een lange nacht voor mij.
pi_76794500
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Droom verder. Iedereen weet nu onderhand wel wat die rijke klootzakken deden in Turkije. Het land van de Islam verwijderen. Net zoals de Sjah het in Iran probeerde. Het is goed voor ze dat ze opgepakt worden. Wat mij betreft gemarteld. Ze hebben express de ontwikkeling van Turkije jarenlang tegengehouden. Ik hoop dat ze keihard creperen!

We gaan het idd nooit eens worden. Ik ben nou eenmaal iemand die de Islam en het Turk zijn graag samen ziet. En ik ben iemand die vóór de rechten van Koerden is! En ik ben vóór ontwikkeling van het Oosten van Turkije. Ik ben tegen het hoofddoekverbod. Opgerot met CHP en MHP. Stelletje jostis.

BBP en AKP 4-ever!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 06:43:20 #240
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76795362
Gunaydin
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76795565
tvp
Cool story, Hansel.
  donderdag 14 januari 2010 @ 07:57:18 #242
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_76795661
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 06:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gunaydin
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:41:48 #243
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_76798666
"Iek ga jaw gabuut maakuh. Liekwiedati maakuh."
Dat zei een boze turkse klasgenoot altijd op de middelbare school.

Voor de rest vind ik jullie turken wel tof, broodjes döner en lahmacun zijn altijd welkom.
pi_76798718
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:41 schreef Muridae het volgende:
"Iek ga jaw gabuut maakuh. Liekwiedati maakuh."
Dat zei een boze turkse klasgenoot altijd op de middelbare school.

Voor de rest vind ik jullie turken wel tof, broodjes döner en lahmacun zijn altijd welkom.
Liekwiedati?

Turken zeiken teveel
pi_76798822
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 02:17 schreef Burakius het volgende:

Enig idee hoeveel TURKSE bedrijven nu in handen zijn van buitenlanders?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_76801933
Hoi.
pi_76802409
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef IHVK het volgende:
Hoi.
Hai.
pi_76802421
Hey
pi_76802457
Leuke politieke discussies weer zie ik.

Lekker weer vandaag, zonnig en niet zo koud.
pi_76802538
Dagje Amsterdam gedaan en bij een vriend geslapen, net thuis weer.

Jullie nog wat leuks gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')