Aldus de weermannen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Rookert het volgende:
Het ging best goed geloof ik![]()
Zeker mooi weertje, het gaat nu beetje dooien en over paar dagen weer vriezen, is goed voor het ijs
dit is zon dooddoenerquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:47 schreef ClioSporT het volgende:
Enig idee hoeveel TURKSE bedrijven nu in handen zijn van buitenlanders?
Gewerkt, verder niks bijzonders.quote:
dit heet kadrolasma en dit is onderdeel van de politiek wereldwijd als jij ergens de macht hebt dan zet jij je eigen mannetje neer, zodra mhp aan de macht zullen ze hun eigen mannetje op die ene stoel zetten en als chp aan de macht... oh wacht wanneer was chp ook alweer voor het laatst aan de macht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg maar 10-0 voor de AKP (en geestverwanten). Ze zijn al zo'n 8 jaar aan de macht. In die tijd hebben ze een hoop ambten met geestverwanten gevuld: van rectoren van universiteiten tot aan rechters aan het hooggerechtshof toe. Mocht een nieuwe partij aan de macht komen na de volgende verkiezingen (die kans schat ik op 0,0%), dan kan deze op behoorlijke tegenstand wachten.
Je krijgt er inderdaad koppijn van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewerkt, verder niks bijzonders.
Ik ben nu een paar hoofdstukken van een boek aan het uitprinten. Lezen vanaf je beeldscherm is zo irritant.
waaruit blijkt dit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het zal vast hun bedoeling niet zijn om de Turkse bevolking te stangen. Ze doen wat zij denken dat goed is en uiteraard zullen ze hierbij ook waarde hechten aan de ontwikkelingen van het land. Alleen doen ze dat wel op geniepige wijze en proberen ze daarbij tevens de vaderlandsliefde terug te dringen om de Islam zodoende een prominentere positie te kunnen geven.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je krijgt er inderdaad koppijn van.
http://www.nu.nl/politiek(...)-ouder-dik-kind.htmlquote:
Rouvoet wijst allochtone ouder op te dik kind
UTRECHT - Minister André Rouvoet (Jeugd & Gezin) spreekt allochtone ouders aan om overgewicht bij hun kinderen aan te pakken. Dat deed de minister donderdag tijdens een congres over overgewicht. Hij wees erop dat uit onderzoek blijkt dat allochtonen vaker te dik zijn dan autochtonen.
© ANP
''Veel allochtone moeders zijn iedere dag druk bezig met het klaarmaken van het eten voor hun kinderen'', stelde Rouvoet. Volgens hem heeft eten vooral binnen allochtone gezinnen een sterke sociale functie en is het een belangrijk onderdeel van de gastvrijheid.
''Een gastvrijheid die zo groot is, dat daar menig oer-Hollands huishouden maar bleekjes bij afsteekt, met het kopje koffie met één koekje'', zei de minister.
Verder vroeg Rouvoet zich af of er verschillen zijn tussen allochtone jongens en meisjes op het gebied van sport. ''Ik zie veel allochtone jongens sporten. Je ziet ook bij de grote voetbalclubs dat zij goed vertegenwoordigd zijn. Maar hoe zit het met allochtone meiden? Waar sporten zij? Mogen zij wel sporten?'', aldus de minister.
Volgens Rouvoet moeten ouders ervoor zorgen dat hun kinderen meer bewegen en gezonder eten. In zijn ogen zijn kinderen zelf nog niet verantwoordelijk voor hun leefstijl.
© ANP
Als je kan fokken dan kan je ook e-boeken lezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je krijgt er inderdaad koppijn van.
Hij brengt het wel mooi met die grootste gastvrijheid (wat vast wel zo is)quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)-ouder-dik-kind.html
Hij heeft wel gelijk.
Ik vind dit altijd zo'n stom voorbeeld van de Hollandse zuunigheid, maar mischien is mijn familie anders dan de gemiddelde Nederlanderquote:''Een gastvrijheid die zo groot is, dat daar menig oer-Hollands huishouden maar bleekjes bij afsteekt, met het kopje koffie met één koekje'', zei de minister.
Toen ik in groep 4 zat ging ik bij een vriendin spelen. Tegen etenstijd stuurde haar moeder mij naar huis. Ze zei 'Wij gaan zometeen eten dus ik denk dat jullie een andere keer verder kunnen spelen'. Damn, dat was echt een cultuurshock voor mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)-ouder-dik-kind.html
Hij heeft wel gelijk.
Midden in de week nog wel, je bent een echte studentquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef IHVK het volgende:
Dagje Amsterdam gedaan en bij een vriend geslapen, net thuis weer.
Jullie nog wat leuks gedaan?
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je kan fokken dan kan je ook e-boeken lezen.
Het is toch zo, het zijn allebei regels tekst die je achter elkaar blijft lezenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik in groep 4 zat ging ik bij een vriendin spelen. Tegen etenstijd stuurde haar moeder mij naar huis. Ze zei 'Wij gaan zometeen eten dus ik denk dat jullie een andere keer verder kunnen spelen'. Damn, dat was echt een cultuurshock voor mij.
Dit soort voorbeelden zijn altijd hilarisch, van de mensen die de oorlog mee hebben gemaakt kan ik het nog begrijpen, maar dat er mensen zijn die met de huidige overvloed aan voedselwaren nog zo moeilijk gaan doen over één extra meeëterquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik in groep 4 zat ging ik bij een vriendin spelen. Tegen etenstijd stuurde haar moeder mij naar huis. Ze zei 'Wij gaan zometeen eten dus ik denk dat jullie een andere keer verder kunnen spelen'. Damn, dat was echt een cultuurshock voor mij.
Dan deel je toch gewoon wat? Ik kon het toen echt niet begrijpen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Nederlanders koken gerichter voor bepaald aantal mensen, ook qua boodschappen kopen volgens mij
Stel je voor dat je eigen gezin honger lijdtquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan deel je toch gewoon wat? Ik kon het toen echt niet begrijpen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit soort voorbeelden zijn altijd hilarisch, van de mensen die de oorlog mee hebben gemaakt kan ik het nog begrijpen, maar dat er mensen zijn die met de huidige overvloed aan voedselwaren nog zo moeilijk gaan doen over één extra meeëter.
Moet ik weer dat verhaal vertellen over dat koekje toen ik heel klein was?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n stom voorbeeld van de Hollandse zuunigheid, maar mischien is mijn familie anders dan de gemiddelde Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |