quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hmmm, wellicht ooit ter sprake gekomen, maar niet dat ik mij kan herinneren. De meeste Turken die ik ken hadden het wel over Andy Garcia die een Turkse crimineel in een Turkse serie zou spelen.quote:
Ik ben ook bloedserieus!quote:
Bedankt. Ik kijk hem vandaag of morgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Zet het filmpje in de op.
-
AryaMehr, hier kun je de docu terug zien.
http://player.omroep.nl/?aflid=9704608
Heb je een link voor me? geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Zet het filmpje in de op.
-
Kurtlar Vadisi - Valley of the Wolves. Hij speelde geen Turk, maar wel een crimineel in de laatste aflevering van de eerste serie, samen met Sharon Stone.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht ooit ter sprake gekomen, maar niet dat ik mij kan herinneren. De meeste Turken die ik ken hadden het wel over Andy Garcia die een Turkse crimineel in een Turkse serie zou spelen.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je een link voor me? geen zin om te zoeken
Aha, dat zou het dan zijn geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kurtlar Vadisi - Valley of the Wolves. Hij speelde geen Turk, maar wel een crimineel in de laatste aflevering van de eerste serie, samen met Sharon Stone.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht ooit ter sprake gekomen, maar niet dat ik mij kan herinneren. De meeste Turken die ik ken hadden het wel over Andy Garcia die een Turkse crimineel in een Turkse serie zou spelen.![]()
Je hebt ook meteen het mooiste filmpje uitgezocht.quote:
Andy Garcia heeft zo'nquote:
Serie was erg populair bij de Turken, of niet?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
""-hoofd, emoticons zijn zo krachtig.
Jep. Zag het ook vaak op youtube staan onder "nu bekeken". Of ligt dat gewoon aan dat ik ook vaak Turkse filmpjes op zoek?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serie was erg populair bij de Turken, of niet?
Nog steeds. Tweede serie loopt nog. Helaas. Pff.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serie was erg populair bij de Turken, of niet?
waar gaat dit over?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Nee. Dat ligt echt aan de Turken. Alle afleveringen van alle Turkse series worden op Youtube geplaatst en vervolgens massaal bekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jep. Zag het ook vaak op youtube staan onder "nu bekeken". Of ligt dat gewoon aan dat ik ook vaak Turkse filmpjes op zoek?
weet ik veel vandaar de vraagquote:
Sivas-brand.quote:
Hotel in Sivas die door radicale moslims in brand werd gestoken, waarbij ongeveer 30 alevitische intellectuelen bij om kwamen. Aanleiding was dat Aziz Nesin in het hotel aanwezig was die een alevitisch cultureel festiviteit bijwoonde. De radicale moslims waren woedend omdat Nesin de Duivelsverzen van Rushdie had vertaald en wilden hem zeg maar lynchen. Hij ontkwam op het nippertje, maar anderen niet. Er ontbrak daarna een 'strijd' tussen de seculieren en de radicalen.quote:
Ik vroeg me dus altijd af of het nou aan mij lag, omdat er gewoon altijd Turkse series tussen staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt echt aan de Turken. Alle afleveringen van alle Turkse series worden op Youtube geplaatst en vervolgens massaal bekeken.Daarom zie je die filmpjes heel vaak langskomen bij 'Video's die nu worden bekeken'.
Aha, jij kijkt het ook?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nog steeds. Tweede serie loopt nog. Helaas. Pff.
AryaMehr vroeg of iemand hier de schrijver Nesin kent en zo kwamen we uit bij het onderwerp "brand in Sivas". Dit is een documentaire daarover.quote:
Het Turkse volkslied is gewoon prachtig, ook als je geen nationalist bent.quote:
Ik kijk alleen naar Parmakliklar Ardinda.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus altijd af of het nou aan mij lag, omdat er gewoon altijd Turkse series tussen staan.Hoe weet je dat ze dat doen? Jij bent zelf zo'n Turk of je omgeving bestaat uit zulke Turken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr, Min-e is een van de oudere Turken, misschien kent zij Nesin wel beter.
You are soo gay.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar Parmakliklar Ardinda.Geweldige serie. Dat weet ik, omdat ik die filmpjes altijd langs zie komen op YouTube? En ik ging een keer naar een kanaal die de afleveringen plaatste. Duizenden bestanden.
God, nee. Ik vind het zelfs jammer dat de serie nog loopt. Al die complottheorieën en shit.quote:
Oh ja, vertel waarom vindt je het zo prachtig?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het Turkse volkslied is gewoon prachtig, ook als je geen nationalist bent.
Ik kijk thuis gewoon van alles mee, volg niets echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar Parmakliklar Ardinda.Geweldige serie. Dat weet ik, omdat ik die filmpjes altijd langs zie komen op YouTube? En ik ging een keer naar een kanaal die de afleveringen plaatste. Duizenden bestanden.
zekerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het Turkse volkslied is gewoon prachtig, ook als je geen nationalist bent.
Ja, daar ligt het aan volgens mij. Net zoals de banners van Google die rechts op Fok! verschijnen wanneer je bijvoorbeeld over Turkije discussieert. Waar je dan een reis naar Turkije aangeboden wordt voor een heel lage prijs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jep. Zag het ook vaak op youtube staan onder "nu bekeken". Of ligt dat gewoon aan dat ik ook vaak Turkse filmpjes op zoek?
Dat klopt, maar ik hoop dat je die conclusie niet trekt omdat ik naar een serie kijk over het leven in de gevangenis en toevallig weet dat er heel veel Turken zijn die heel veel afleveringen van heel veel Turkse series uploaden. En anders ben je een hoer.quote:
Wellicht wel, en.....?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
AryaMehr, Min-e is een van de oudere Turken, misschien kent zij Nesin wel beter.
Ik kan dan als Turk mijn prachtige, bijzondere kippenvel waarnemen. Turken zijn behaard en krijgen mooie armen door het Turkse volkslied. Nee, ik vind de tekst mooi en het klinkt mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh ja, vertel waarom vindt je het zo prachtig?
Ik hou van je humor Ali, echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik hoop dat je die conclusie niet trekt omdat ik naar een serie kijk over het leven in de gevangenis en toevallig weet dat er heel veel Turken zijn die heel veel afleveringen van heel veel Turkse series uploaden. En anders ben je een hoer.
??? Geloof niet dat ik een tijdgenoot ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat geloof ik best. Turken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kijk thuis gewoon van alles mee, volg niets echt.![]()
Heb wel een tijdje gelet op wanneer die filmpjes worden geplaatst en meestal is kisim 1 al meteen online nadat ik het op televisie heb gezien. Je merkt dan nog wel dat het filmpje in het begin moeite heeft met laten, omdat die er net is op gezet.
GenusButeo zegt net wel dat hij die Turkse filmpjes ook vaak ziet langskomen, terwijl hij geen Turkse series kijkt. Ik herinner me nu trouwens dat ik die filmpjes ook in de mediatheek zie langskomen, dus het moet wel gewoon aan de Turken liggen en niet aan mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, daar ligt het aan volgens mij. Net zoals de banners van Google die rechts op Fok! verschijnen wanneer je bijvoorbeeld over Turkije discussieert. Waar je dan een reis naar Turkije aangeboden wordt voor een heel lage prijs.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan dan als Turk mijn prachtige, bijzondere kippenvel waarnemen. Turken zijn behaard en krijgen mooie armen door het Turkse volkslied. Nee, ik vind de tekst mooi en het klinkt mooi.
Nee, bedoel ook niet dat je een tijdgenoot van Nesin bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
??? Geloof niet dat ik een tijdgenoot ben.![]()
Maar ken em ook niet, heb helaas weinig kennis op het gebied van Turkse schrijvers. (Neem aan dat het een schrijver is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |