quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hmmm, wellicht ooit ter sprake gekomen, maar niet dat ik mij kan herinneren. De meeste Turken die ik ken hadden het wel over Andy Garcia die een Turkse crimineel in een Turkse serie zou spelen.quote:
Ik ben ook bloedserieus!quote:
Bedankt. Ik kijk hem vandaag of morgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Zet het filmpje in de op.
-
AryaMehr, hier kun je de docu terug zien.
http://player.omroep.nl/?aflid=9704608
Heb je een link voor me? geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Zet het filmpje in de op.
-
Kurtlar Vadisi - Valley of the Wolves. Hij speelde geen Turk, maar wel een crimineel in de laatste aflevering van de eerste serie, samen met Sharon Stone.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht ooit ter sprake gekomen, maar niet dat ik mij kan herinneren. De meeste Turken die ik ken hadden het wel over Andy Garcia die een Turkse crimineel in een Turkse serie zou spelen.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je een link voor me? geen zin om te zoeken
Aha, dat zou het dan zijn geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kurtlar Vadisi - Valley of the Wolves. Hij speelde geen Turk, maar wel een crimineel in de laatste aflevering van de eerste serie, samen met Sharon Stone.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht ooit ter sprake gekomen, maar niet dat ik mij kan herinneren. De meeste Turken die ik ken hadden het wel over Andy Garcia die een Turkse crimineel in een Turkse serie zou spelen.![]()
Je hebt ook meteen het mooiste filmpje uitgezocht.quote:
Andy Garcia heeft zo'nquote:
Serie was erg populair bij de Turken, of niet?quote:
Jazekerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
""-hoofd, emoticons zijn zo krachtig.
Jep. Zag het ook vaak op youtube staan onder "nu bekeken". Of ligt dat gewoon aan dat ik ook vaak Turkse filmpjes op zoek?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serie was erg populair bij de Turken, of niet?
Nog steeds. Tweede serie loopt nog. Helaas. Pff.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serie was erg populair bij de Turken, of niet?
waar gaat dit over?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Nee. Dat ligt echt aan de Turken. Alle afleveringen van alle Turkse series worden op Youtube geplaatst en vervolgens massaal bekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jep. Zag het ook vaak op youtube staan onder "nu bekeken". Of ligt dat gewoon aan dat ik ook vaak Turkse filmpjes op zoek?
weet ik veel vandaar de vraagquote:
Sivas-brand.quote:
Hotel in Sivas die door radicale moslims in brand werd gestoken, waarbij ongeveer 30 alevitische intellectuelen bij om kwamen. Aanleiding was dat Aziz Nesin in het hotel aanwezig was die een alevitisch cultureel festiviteit bijwoonde. De radicale moslims waren woedend omdat Nesin de Duivelsverzen van Rushdie had vertaald en wilden hem zeg maar lynchen. Hij ontkwam op het nippertje, maar anderen niet. Er ontbrak daarna een 'strijd' tussen de seculieren en de radicalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |