Oh ja, nu zie ik het. Dacht dat ie al weg was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nee hoor. VD Staaij is gewoon woordvoerder op dit onderwerp.
Zo snel mogelijk klaar zijn, dan heb je het maar gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Krambo het volgende:
Ze klinkt altijd net alsof ze een middelbareschool spreekbeurt houdt
Schaapje, schaapje, kom maar bij je herdertje. Na het scheren krijg je een baal hooi om op te kauwen.quote:
Dan staat ze altijd nog boven het kabinet.:')quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Krambo het volgende:
Ze klinkt altijd net alsof ze een middelbareschool spreekbeurt houdt
Aangezien alle andere partijen de fractievoorzitter sturen, en de SGP dat normaal gesproken ook doet, lijkt me dat nu niet de aanleiding om Van der Staaij te laten spreken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nee hoor. VD Staaij is gewoon woordvoerder op dit onderwerp.
What's new?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Rouvoet zit er voor jan doedel naast
PETA-poster?quote:
Alleen die sjaalquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef fratsman het volgende:
Ik heb het geluid even op "mute". Goed te doen hoor!
Tot zo ver heb je gelijk, maar dat laatste zinnetje "Het is tijd voor een grote PVV" is toch echt niks anders dan een reclameslogan voor de kijkers thuis. En dat kan toch niet de bedoeling zijn, een kamerdebat als TV-spotje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Wilders weet toch wel hoe het spelletje wordt gespeeld. Er wordt toch nooit direct een antwoord gegeven op een vraag. Dus dan maar gebruiken om iedereen van alles en nog wat te wensen. En vooral proberen te provoceren om het kabinet uiteen te drijven (wat niet lukt).
Jammer dat ze niet Twitteren vanaf die plekquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Thieme laat je biologische tieten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |