Bron: Somdaquote:In de late avond van 15-1 zijn de 510+808 vanuit Wt naar Zlr overgebracht.
Overdag (16-1) gingen de 511+801 vanuit Wt naar Zlr; spoor 10B in Wt is nu leeg. Thans nog 35 bakken te gaan.
Tuurlijk, maar volgens mij is Amersfoort - Utrecht zo ongeveer het drukste traject. En dan is het niet af en toe een treintje minder, maar keihard tweederde dat geschrapt wordt. Ik denk dat de ellende wel iets eerlijker over de trajecten verdeeld had kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, wat wil je ook als er zo veel treinen stuk zijn. In Zwolle en Onnen staat het behoorlijk vol met treintjes die wachten op reparatie. Het uitkleden van de dienstregeling is helaas dus wel noodzakelijk.
Dus jij denkt, "Kom, laat ik eens een gigantische foto van 5 MB in het topic dumpen"?quote:
Drukste traject van wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar volgens mij is Amersfoort - Utrecht zo ongeveer het drukste traject. En dan is het niet af en toe een treintje minder, maar keihard tweederde dat geschrapt wordt. Ik denk dat de ellende wel iets eerlijker over de trajecten verdeeld had kunnen worden.
Ha gelukkig, ik kreeg het net koud. Gelukkig staat er nu weer een fijn modem te smeulen naast me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kon je hem niet eerst resizenquote:
Meeste treinen is niet hetzelfde als meeste reizigers.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal - Sloterdijk is het drukste.
Genomen te Zutphen.door Niels Volijkquote:CMM+Mat'64+Beneluxtrein
Ik dacht altijd dat die Benelux stuurstands overgespoten waren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef James1988 het volgende:
Ik denk dat diegene het stuurstandrijtuig rechts aanziet voor een Benelux-Bs. Alleen klopt dat niet, want die Bs heeft een spijl in het midden van het venster en heeft een rode zijkant ipv blauwe.
Hij zegt het drukst, dus dat kan zijn meeste treinen of meeste reizigers :pquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Meeste treinen is niet hetzelfde als meeste reizigers.
Het feit dat er daar zoveel treinen rijden is dat alle treinen vanuit amsterdam centraal over de oude lijn en richting het noorden, daar stoppen. Het zal niet het drukste reizigerstraject zijn.
De Bs-en mogen kwa uiterlijk dan wel veel op elkaar lijken, maar technisch zijn het heel verschillende rijtuigen. De stuurstand van de Benelux Bs werkt alleen in combinatie met Belgische locs (en misschien zelfs alleen met 11.8 reeks). De ICRm Bs werkt alleen samen met de 1700 reeks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:37 schreef RealZeus het volgende:
Ik dacht altijd dat die Benelux stuurstands overgespoten waren.
Gewoon SLTquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind gewoon dat ze Plan V/T opnieuw moeten bouwen. Gewoon als mat '14.
Al is het alleen maar omdat dat gewooln de treinen zijn, qua uiterlijk. Als ik als kind een trein tekende dan was het dat model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |