abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:58:25 #251
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76890957
quote:
In de late avond van 15-1 zijn de 510+808 vanuit Wt naar Zlr overgebracht.
Overdag (16-1) gingen de 511+801 vanuit Wt naar Zlr; spoor 10B in Wt is nu leeg. Thans nog 35 bakken te gaan.
Bron: Somda

Er word dus hard doorgewerkt.
Vanavond schijnt er weer een rit te zijn.
pi_76891189


nog 8 dagen
pi_76891207
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, wat wil je ook als er zo veel treinen stuk zijn. In Zwolle en Onnen staat het behoorlijk vol met treintjes die wachten op reparatie. Het uitkleden van de dienstregeling is helaas dus wel noodzakelijk.
Tuurlijk, maar volgens mij is Amersfoort - Utrecht zo ongeveer het drukste traject. En dan is het niet af en toe een treintje minder, maar keihard tweederde dat geschrapt wordt. Ik denk dat de ellende wel iets eerlijker over de trajecten verdeeld had kunnen worden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:17:36 #254
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76891490
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

nog 8 dagen
Dus jij denkt, "Kom, laat ik eens een gigantische foto van 5 MB in het topic dumpen"?

Londen is wel tof, dat wel. En Eurostar is ook nice
pi_76891577
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar volgens mij is Amersfoort - Utrecht zo ongeveer het drukste traject. En dan is het niet af en toe een treintje minder, maar keihard tweederde dat geschrapt wordt. Ik denk dat de ellende wel iets eerlijker over de trajecten verdeeld had kunnen worden.
Drukste traject van wat?
pi_76891796
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

Drukste traject van wat?
Amsterdam Centraal - Sloterdijk is het drukste.
pi_76891999
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

nog 8 dagen
Ha gelukkig, ik kreeg het net koud. Gelukkig staat er nu weer een fijn modem te smeulen naast me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:47:12 #258
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76892317
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

nog 8 dagen
Kon je hem niet eerst resizen
Dit plaatje is erg groot, en duurt lang voor fok! hem kleiner heb gemaakt

Wel nice daar
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 januari 2010 @ 15:48:28 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76892351
Slechts 5 MB groot
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76892373
Echt he, voor Socios ook geen probleem.
pi_76892410
londen
I'd like to make myself believe.
pi_76892587
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:28 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Amsterdam Centraal - Sloterdijk is het drukste.
Meeste treinen is niet hetzelfde als meeste reizigers.
Het feit dat er daar zoveel treinen rijden is dat alle treinen vanuit amsterdam centraal over de oude lijn en richting het noorden, daar stoppen. Het zal niet het drukste reizigerstraject zijn.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zaterdag 16 januari 2010 @ 16:23:57 #263
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76893347

Iemand durft te beweren dat hier een Benelux trein tussen zit.
quote:
CMM+Mat'64+Beneluxtrein
Genomen te Zutphen.door Niels Volijk
  zaterdag 16 januari 2010 @ 16:28:58 #264
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76893481
Ik denk dat diegene het stuurstandrijtuig rechts aanziet voor een Benelux-Bs. Alleen klopt dat niet, want die Bs heeft een spijl in het midden van het venster en heeft een rode zijkant ipv blauwe.
pi_76893689
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef James1988 het volgende:
Ik denk dat diegene het stuurstandrijtuig rechts aanziet voor een Benelux-Bs. Alleen klopt dat niet, want die Bs heeft een spijl in het midden van het venster en heeft een rode zijkant ipv blauwe.
Ik dacht altijd dat die Benelux stuurstands overgespoten waren.
pi_76893746
En de Benelux Bs heeft een aansluiting aan de zijkant zitten en een aantal aansluitpunten op de neus. De IRCm Bs heeft alleen aansluitingen aan de zijkant van de neus.
De ICRm Bs heeft een raam tussen neus en de eerste deur, de Benelux Bs niet.
So we just called him Fred too
pi_76893756
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:56 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Meeste treinen is niet hetzelfde als meeste reizigers.
Het feit dat er daar zoveel treinen rijden is dat alle treinen vanuit amsterdam centraal over de oude lijn en richting het noorden, daar stoppen. Het zal niet het drukste reizigerstraject zijn.
Hij zegt het drukst, dus dat kan zijn meeste treinen of meeste reizigers :p
  zaterdag 16 januari 2010 @ 16:42:18 #268
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76893825
Infrabel heeft een nieuw logo.

Oud:


Nieuw:


Weinig inspiratievol.

En NS heeft op hun website wat foto's gezet van de werkplaatsen. Jammergenoeg wel in een totaal vreemde verhouding, zonder grotere versie. Evenzogoed leuk, zo'n kijkje in de keuken.
pi_76893896
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 16:37 schreef RealZeus het volgende:
Ik dacht altijd dat die Benelux stuurstands overgespoten waren.
De Bs-en mogen kwa uiterlijk dan wel veel op elkaar lijken, maar technisch zijn het heel verschillende rijtuigen. De stuurstand van de Benelux Bs werkt alleen in combinatie met Belgische locs (en misschien zelfs alleen met 11.8 reeks). De ICRm Bs werkt alleen samen met de 1700 reeks.
So we just called him Fred too
pi_76894903

Omdat de milieuvergunning in Weert aan het eind van deze maand verloopt, heeft NSR besloten het aldaar terzijde gestelde mat64-materieel over te brengen naar Zwolle Rangeer, als voorbereiding op de sloop te Zwolle Katwolde. Terwijl de schaapjes in de wei liggend dan wel staand in de sneeuw hun zaterdagrust zoeken, is VolkerRail 203-2 met Plan T 511 en Plan V 801 ingeklemd tussen de 2 bakken van Plan V stel 921 (welke als koppelwagen dienen) onderweg van Weert naar Zwolle Rangeer onder treinnummer 51905 en rijdt hier ter hoogte van Hattemerbroek. Zaterdag 16 januari 2010
pi_76895626
Als ik dat zo zie, vraag ik me toch af waarom die stellen niet als getrokken mat worden ingezet.
We hebben locs zat in dit land en zo kan er toch nog wat gedaan worden aan het materieel tekort.
So we just called him Fred too
pi_76895743
Omdat ze over de termijn heen zijn en dus sowieso eerst gekeurd moeten worden?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:41:51 #273
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76895757
Waarschijnlijk omdat je dan met hetzelfde probleem zit: verlopen revisietermijn. En de slechte staat van sommige stellen speelt ook mee.. als het niet veilig is voor reizigers moeten die er hoe dan ook niet meer in.
pi_76895892
Ik vind gewoon dat ze Plan V/T opnieuw moeten bouwen. Gewoon als mat '14.

Al is het alleen maar omdat dat gewooln de treinen zijn, qua uiterlijk. Als ik als kind een trein tekende dan was het dat model.
pi_76896136
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind gewoon dat ze Plan V/T opnieuw moeten bouwen. Gewoon als mat '14.

Al is het alleen maar omdat dat gewooln de treinen zijn, qua uiterlijk. Als ik als kind een trein tekende dan was het dat model.
Gewoon SLT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')