quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
als je de OP iets verder uitbreidtquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
En hier verder? (als Re het toelaat)
Sorry!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Re het volgende:
uhmmmm dus geen SC daar hebben we er al een paar van
Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.
Ditquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik kan het niet langer meer voor me houden, maar...
Het mysterie der vrouwen...![]()
![]()
![]()
Iedere keer dat ideze TT mijn ogen passeert begin ik minstens te glimlachen tot hard te lachen...
That's a start!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Snowcold het volgende:
Ik ga hier serieus antwoord op geven. Gewoon omdat het kan!
-knip-
Zo kan ik nog nog wel ff doorgaan.. ---> Bring it on!
Ze weten dan zelf niet helemaal wat ze willen op dat moment. Ze willen je niet te veel kwetsen, en je graag in de koelkast zetten, mogelijk voor later. Ook verliezen ze aandacht wanneer ze je rechtstreeks afwijzen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.
Voorbeeldje:
- Ik ben niet toe aan een relatie
- Ik heb door problemen andere dingen aan me hoofd.
- Mijn ex zus, mijn ex zo.
- Ik heb het te druk
Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk)
Amenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
Dan kan ze DAT ook gewoon zeggen. Ipv een andere reden opgeven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat is juist beleefd aangeven dat ze je niet MOET..
ja maar wij vrouwen(ikke dan)wil niemand kwetsen dus doe ik dat op zo een manier..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan ze DAT ook gewoon zeggen. Ipv een andere reden opgeven.
Hoe kan je nou een persoon met een stoplicht vergelijken..een stoplicht heeft toch geen gevoelens..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Als het stoplicht op rood staat, zeg je dat het stoplicht op rood staat. Je zegt niet: Het stoplicht staat niet op groen en ook niet op oranje.
Dit is gewoon straight on als je ook maar een halve centimeter een idee hebt over vrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
En door een smoesje te gebruiken, hem niet gewoon direct te vertellen wat er aan de hand is, aannemen dat hij de waarheid niet aan kan. Daarmee kwets je hem niet nog veel erger?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja maar wij vrouwen(ikke dan)wil niemand kwetsen dus doe ik dat op zo een manier..
Ja dat dacht ik dus inderdaad..maar dat komt dus bij jullie nog harder aan..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En door een smoesje te gebruiken, hem niet gewoon direct te vertellen wat er aan de hand is, aannemen dat hij de waarheid niet aan kan. Daarmee kwets je hem niet nog veel erger?
Trust me, dat doe je dan wel!
Nee hoor is onzin. Alleen zitten er gewoon een paar mannen tussen die 'IK MOET JE NIET' moeten horen voor ze je met rust laten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus inderdaad..maar dat komt dus bij jullie nog harder aan..
Daar gaat het niet om (hoewel je een goed punt hebt, die zijn er zat). Ik (en vele andere mensen) willen gewoon serieus behandelt worden. En dus de waarheid, en niet een kutsmoesje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee hoor is onzin. Alleen zitten er gewoon een paar mannen tussen die 'IK MOET JE NIET' moeten horen voor ze je met rust laten.
Dat is wel een goede.quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:37 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ze weten dan zelf niet helemaal wat ze willen op dat moment. Ze willen je niet te veel kwetsen, en je graag in de koelkast zetten, mogelijk voor later. Ook verliezen ze aandacht wanneer ze je rechtstreeks afwijzen...
ik denk dat je het kan proberen bij haar...even lelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.
ja ik ook waarom onduidelijk zijn tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
beter hard en duidelijk, dan erom heen lullenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus inderdaad..maar dat komt dus bij jullie nog harder aan..
Ik wil het ook het liefste duidelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
Gast...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:30 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik denk dat je het kan proberen bij haar...even lelijk![]()
Ik moet zeggen dat ik bij sommige zinnen inderdaad al medelijden met de man begin te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
De klassieker en tevens oplossing van vele problemen:
It's your decision = The correct decision should be obvious by now.
Do what you want = You'll pay for this later.
Do you love me? = I'm going to ask for something expensive.
Is my butt fat? = Tell me I'm beautiful.
I'm not yelling! = Yes I am yelling because I think this is important.
Ik ben tenminste niet de vrouw die even behaard is als jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:30 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Don't feed the trollquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:41 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet de vrouw die even behaard is als jij.
Hilarischquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
De klassieker en tevens oplossing van vele problemen:
Women's English
Yes = No
No = Yes
Maybe = No
I'm sorry. = You'll be sorry.
We need = I want
It's your decision = The correct decision should be obvious by now.
Do what you want = You'll pay for this later.
We need to talk = I need to complain
Sure... go ahead = I don't want you to.
I'm not upset = Of course I'm upset, you moron!
You're ... so manly = You need a shave and you sweat a lot.
You're certainly attentive tonight = Is sex all you ever think about?
Be romantic, turn out the lights = I have flabby thighs.
This kitchen is so inconvenient = I want a new house.
I want new curtains = and carpeting, and furniture, and wallpaper.....
Hang the picture there = NO, I mean hang it there!
I heard a noise = I noticed you were almost asleep.
Do you love me? = I'm going to ask for something expensive.
How much do you love me? = I did something today you're really not going to like.
I'll be ready in a minute. = Kick off your shoes and find a good game on T.V.
Is my butt fat? = Tell me I'm beautiful.
You have to learn to communicate. = Just agree with me.
Are you listening to me!? = [Too late, you're dead.]
Was that the baby?= Why don't you get out of bed and walk him until he goes to sleep.
I'm not yelling! = Yes I am yelling because I think this is important.
The answer to "What's wrong?":
The same old thing = Nothing
Nothing = Everything
Everything = My PMS is acting up
Nothing, really = It's just that you're such an asshole
edit: het ging hier alleen over vrouwen.
Oh ik wist niet dat ik een fobo had.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:30 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha jij bitcht alleen maar je lult maar wat...je bent gewoon een bitch met een pik. klaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik een fobo had.
Angel "ik stuntel maar door met verwoede pogingen maar zelfs nadia hapt maar niet" on fire is afgewezen door alle nederlandse blonde dames en uit hier zijn frustraties.
Argumenten geven is niet je sterkste punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha jij bitcht alleen maar je lult maar wat...
dude je LULT..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jouw obsessie voor twee benen zonder kop is wel overduidelijk hoor, daar hoef je geen hogere wiskunde voor te kennen.
Maar goed het geeft niks hoor.
Wanneer kom je nou eens met onderbouwingen wanneer je aangesproken wordt ? Ik heb het in nog geen een topic gezien, terwijl ik denk dat je best een aardige vent bent.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Argumenten geven is niet je sterkste punt.
Jouw obsessie voor twee benen zonder kop is wel overduidelijk hoor, daar hoef je geen hogere wiskunde voor te kennen.
Maar goed het geeft niks hoor.
Ik zie geen edit, maar goed weglopen omdat je de argumenten niet kunt vinden is ook een optie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha dumbass
je edit is te laat zie bovenstaand haha
edit ie erbij argumenten geven is niet je sterktste punt...
als dat bij jouw wel het geval was dan had je niet editjes nodig.
een bitch met een pik..en nog dom ook..![]()
En nu ga ik ervandoor.later biatchhh
Ja dit snappen wij natuurlijk nooit he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef CherryBom het volgende:
Of je hebt natuurlijk rare signalen als in: ze zegt dat ze me leuk vindt, maar als ik vraag of ze een film komt kijken zegt ze nee. Niks raars aan, ze vindt je dan leuk om te hebben maar niet op die manier.
Je snapt het dus welquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja dit snappen wij natuurlijk nooit he.Je gebruikt ons gewoon voor die extra bevestiging.
Ik wilde laatst nog tegen iemand zeggen dat ik niet geïnteresseerd in hem was, maar hij gooide zijn handen in de lucht en zei 'Okay is ook goed geen probleem' en liep snel weg voordat ik mijn zin kon afmaken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
Je bedoeld vast: die vriend was knapperquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik wilde laatst nog tegen iemand zeggen dat ik niet geïnteresseerd in hem was, maar hij gooide zijn handen in de lucht en zei 'Okay is ook goed geen probleem' en liep snel weg voordat ik mijn zin kon afmaken.
Was wel makkelijker zo.![]()
En de vriend die hij achterliet was wel leuk.
Dat was hij zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bedoeld vast: die vriend was knapper
En toen stopte ik met lezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Dat was hij zeker.![]()
Hem had ik al wel vaker gesproken en toen klikte het ook, die jongen die weg liep stond er (die paar keer dat hij er ook was) een beetje wazig voor zich uit starend bij. En hij doet me denken aan mijn stiefbroertje, en dat wil je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |