Websitequote:In the vein of "Animal House," "Blue Mountain State" follows three incoming freshman in a big-time, Midwestern college football program. Alex is a talented quarterback, content to ride the bench while partying with his best friend Sammy, who aspires to be the school's mascot. Craig, on the other hand, is a number one recruit and future Pro whose life is already mapped out for him by his controlling girlfriend. Will they be able to juggle football, girls, class and nonstop hazing?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:35 schreef Houniet het volgende:
JA GEVONDEN!
Ik ga beginnen!
Trailer is goed!
quote:
quote:Deze video bevat inhoud van Viacom, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
quote:
Dat dusquote:
zelf gemaakt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef JDx het volgende:
Ik heb dr haar erop geshopt, je had eentje met hoofd helemaal en eentje met benen
liegebeestquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja had een plaatje nodig in de vorm van een DVD als plaatje voor op mn Mediaplayer
Wat is er met haar hoofd gebeurd?quote:
Is dat met de lambo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Houniet het volgende:
Eerste 2 minuten van EP02!!!!!11
Ik ga stuk !.
Ik zei toch, 1 plaatje had wel benen en 1 had een hoofd, samengevoegd. Alleen kon geen betere resolutie vinden van d'r hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er met haar hoofd gebeurd?
Heel veel series liggen stil ivm Vancouver.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wel grappig dat het pas na een maand opgepakt wordt...
Na alleen de trailer gezien te hebben, lijkt mij dit een goede omschrijvingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Friday Night Lights meets American Pie, ik ben fan
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heel veel series liggen stil ivm Vancouver.
Of pas nu dit topic zagenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Needat mensen dit pas na een maand na mijn melding zijn gaan kijken
Entourage is duizend maal beter dan dit hoor. Ook heel anders vind ik. Meer National Lampoon ofzo, heel plat...quote:
Entourage is goed en leuk, dit is alleen leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:13 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Entourage is duizend maal beter dan dit hoor. Ook heel anders vind ik. Meer National Lampoon ofzo, heel plat...
OP:quote:Op zondag 21 februari 2010 12:25 schreef Houniet het volgende:
Wat moeten jullie allemaal met Entourage hier?
alleen voor pubers.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:42 schreef JDx het volgende:
Ja ik snap je wel, maar de rest zeikt gewoon, niet te vergelijken bla bla, come on, tis gewoon fun!
Welke is LAX?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Radioheader het volgende:
Die LAX is wel een prachtige aflevering. Vandaag komt er weer een nieuwe. Heb ze tot deze allemaal gezien, en het is zeker wel vermakelijk!
Die over de oorlog tussen het Lacrosse team en het football team.quote:
Ik vind Greek na seizoen 1 eigenlijk pas echt los gaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef n0ir het volgende:
Tja Greek vind ik dan weer te braaf enzo, en een stuk meisjesachtiger dan dit (toch heel seizoen 1 gekeken hoor).
Komt episode 8 nog een keer of zie ik iets over het hoofd en is ie er al lang?
Haha, ja inderdaad leuke aflevering. Eindelijk gaat het helemaal losquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef JDx het volgende:
Leuke aflevering!
Eindelijk is ie van z'n chick af en verder gewoon party party haha, gvd was het maar weekend
Ugh idd. Wat een tyfushoer is dat zeg, zoals wij dat subtiel in Rotterdam zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef JDx het volgende:
Leuke aflevering!
Eindelijk is ie van z'n chick af en verder gewoon party party haha, gvd was het maar weekend
De Montessorischool bij mij in de straat was vorige week lacrosse aan het spelen. Dacht echt: wtf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Die over de oorlog tussen het Lacrosse team en het football team.
Cliffhanger tot het volgende seizoenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef JDx het volgende:
Waarom zag ik rechtsonder Season Finale, en leek dit niet het einde
Wel een van de leukste afleveringen tot nu toe trouwens! Alleen hij leek niet af, of te kort ofzo, misschien komt volgende week het vervolg ofzo?
Why? what happend?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
Als ik het goed heb is alleen die neger gearresteerd en dat maakt een 2e seizoen wel wat moeilijker.
Het is toch allang geshot.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
Als ik het goed heb is alleen die neger gearresteerd en dat maakt een 2e seizoen wel wat moeilijker.
Hij is gepakt met een hele lading drugs.quote:
Iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef JDx het volgende:
Lol, zit je in een lichte hitserie en ga je 20 jaar de bak in, doei leven.
Ja daar dacht ik ook al overquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef JDx het volgende:
Lol, zit je in een lichte hitserie en ga je 20 jaar de bak in, doei leven.
De 21e, 04:00 NL tijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef Splutje het volgende:
Wat een vette serie ditKlopt het dat 20 oktober seizoen 2 begint?
En weet iemand trouwens hoe die chick heet met die verknipte vader?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef bietelboer het volgende:
Yeah dalijk kijken onder het genot van een bak koffie en een stokbroodje!
Zou de 21ste toch pas komen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Blue Mountain State S02E01 The Fingering HDTV XviD-FQM
Hij is al uit
Kan volgens mij alleen als je een amerikaans ip-adres hebt (of VPN)quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
weet iemand hoe ik de filmpjes op Spike kan afspelen?
Queens Boulevard?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen als je een amerikaans ip-adres hebt (of VPN)
Ik zag in ieder dat Denise Richards ook nog langskomt en de episode die we nu gezien hebben is volgens mij niet de 1e van seizoen omdat die nieuwe QB nog geintroduceerd wordt
Haha, mooie baas. Jij leeft echt helemaal in de Entourage wereld he.quote:
quote:Ik ook niet en die hele verhaallijn Cheerleadertry-out verhaallijn vond ik ook een beetje vreemd.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind die nieuwe negert niet cool.
Wat voor serie is Community, is dat grappig? Jij kijkt namelijk bazenseries.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef JDx het volgende:
Gelukkig komt Blue Mountain State op dinsdag, Big Bang op donderdag en Community op zaterdag uit, zodat ik woensdag, vrijdag en zondag iets te kijken heb. Maar verveel me nu toch wel, nog iemand een leuke comedy?
Yep, is mijn nieuwste ontdekking, en seizoen 2 is net begonnen en is nu alweer net zo goed als seizoen 1!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Wat voor serie is Community, is dat grappig? Jij kijkt namelijk bazenseries.
Ok, kijk nu de 1e aflevering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Community was vorig seizoen veruit de beste comedy imo
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Zullen we het hier over BMS houden? Want vannacht Ep4
Hij was weer vetquote:Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef Houniet het volgende:
De nieuwe is erblue.mountain.state.s02e05.720p.hdtv.x264-ctu.mkv
Klein beetje wel jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Houniet het volgende:
Hahaha Dreams!!!!
En dat zusje wordt met de episode lievvevevefffer![]()
.
En die vrouw van de trainert, wat een geil wijf zeg. Lijkt wel op Denise Richards.
Grapje dit?quote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Houniet het volgende:
Hahaha Dreams!!!!
En dat zusje wordt met de episode lievvevevefffer![]()
.
En die vrouw van de trainert, wat een geil wijf zeg. Lijkt wel op Denise Richards.
Godverdomme inderdaad. En paddo'squote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef n0ir het volgende:
Haha goeie aflevering! En wat waren de dames weer ontzettend lekker.
Ik ook ja. Vond die van vorige week wel briljant.quote:
Ja dat was wel lachenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Houniet het volgende:
Wilt hij die deurklink pijpen!!!!!!!!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig had mijn pc aan laten staan vanochtendquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef PiRANiA het volgende:
Hij was redelijk. Volgende week Denise Richards weer.
Ahhquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef PiRANiA het volgende:
Hij was redelijk. Volgende week Denise Richards weer.
Waar heb jij het dan weer over? Een 720p rip staat al > 10 uur online.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef JDx het volgende:
HDTV versie staat erop, wacht nog even of zo de 720p verschijnt
Hmmm op TPB nog niet, waar kijk jij dan? (PM?)quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan weer over? Een 720p rip staat al > 10 uur online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
usenetquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Hmmm op TPB nog niet, waar kijk jij dan? (PM?)
Voordeel daarvan is dat je er echt voor kan gaan zitten, BMS is zo voorbij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Houniet het volgende:
Ze zit nu ook in Glory Daze [USA] collegiate comedy with chicks and beer! .
Die serie is nu met seizoen 1 bezig, ook vermakelijk. Duurt 40min per aflevering.
Echt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef JDx het volgende:
Fuck, 12 was de laatste aflevering ja. Dacht dat er nog 1 kwam...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef MaxC het volgende:
Wat een vette aflevering
Weet iemand welk liedje dat was aan het eind?![]()
kwam omdat die dean tijdens halftime de biertaps af had laten sluiten waardoor de supporters dronken genoeg waren om te rellen maar niet dronken genoeg om niet meer te kunnen lopen aldus de coachquote:[b] Op zaterdag 22 januari 2011 23:27
Season final was ook wel tof, kon alleen niet door het erg vreemde plot heenkijken (BMS supporters die alles kapotmaken en hun eigen spelers en mascotte aanvallen, terwijl ze gewonnen zijn?)
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Was het al bekend of er een 3e seizoen kwam?
HOLLA!!!quote:Frankie Shaw
Back together again. BMS Season 3!!!! Summer in Montreal. Ho Boy.
9 uur geleden via Mobile Web · Vind ik niet meer leuk ·
En ze werd zeker naast je wakker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:58 schreef JDx het volgende:
De opnames zijn al klaar hoorde ik van Frankie Shaw
1 topic voor 2 seizoenen is alsnog weinig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Flanx het volgende:
Waarschijnlijk omdat 't nieuwe seizoen nog niet begonnen is..
Heb je een bevestiging voor een derde seizoen gevonden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Flanx het volgende:
Waarschijnlijk omdat 't nieuwe seizoen nog niet begonnen is..
Ja, facebook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heb je een bevestiging voor een derde seizoen gevonden?
Whut, ik kan niet op de BMS pagina daar komen.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut, ik kan niet op de BMS pagina daar komen.
Dit is een post op Facebook van zequote:Great news, Goats! Blue Mountain State is coming back for a THIRD SEASON! Even better news? Ahem, somebody is back for more action (see below). Read all about BMS Season 3 here: http://bit.ly/iLKD33
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Dit is een post op Facebook van ze
Stond ook allang op de Facebook van Frankie Shaw dat ze paar maand geleden naar Montreal ging voor de opnames.quote:
Harnon vind ik serieus een van de tofste van allemaal!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Rahl het volgende:
Die placekicker is ook zo'n mooie vent. Harnon ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |