Ugh idd. Wat een tyfushoer is dat zeg, zoals wij dat subtiel in Rotterdam zeggenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef JDx het volgende:
Leuke aflevering!
Eindelijk is ie van z'n chick af en verder gewoon party party haha, gvd was het maar weekend
De Montessorischool bij mij in de straat was vorige week lacrosse aan het spelen. Dacht echt: wtf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Die over de oorlog tussen het Lacrosse team en het football team.
Cliffhanger tot het volgende seizoenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef JDx het volgende:
Waarom zag ik rechtsonder Season Finale, en leek dit niet het einde
Wel een van de leukste afleveringen tot nu toe trouwens! Alleen hij leek niet af, of te kort ofzo, misschien komt volgende week het vervolg ofzo?
Why? what happend?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
Als ik het goed heb is alleen die neger gearresteerd en dat maakt een 2e seizoen wel wat moeilijker.
Het is toch allang geshot.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
Als ik het goed heb is alleen die neger gearresteerd en dat maakt een 2e seizoen wel wat moeilijker.
Hij is gepakt met een hele lading drugs.quote:
Iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef JDx het volgende:
Lol, zit je in een lichte hitserie en ga je 20 jaar de bak in, doei leven.
Ja daar dacht ik ook al overquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef JDx het volgende:
Lol, zit je in een lichte hitserie en ga je 20 jaar de bak in, doei leven.
De 21e, 04:00 NL tijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef Splutje het volgende:
Wat een vette serie ditKlopt het dat 20 oktober seizoen 2 begint?
En weet iemand trouwens hoe die chick heet met die verknipte vader?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef bietelboer het volgende:
Yeah dalijk kijken onder het genot van een bak koffie en een stokbroodje!
Zou de 21ste toch pas komen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Blue Mountain State S02E01 The Fingering HDTV XviD-FQM
Hij is al uit
Kan volgens mij alleen als je een amerikaans ip-adres hebt (of VPN)quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
weet iemand hoe ik de filmpjes op Spike kan afspelen?
Queens Boulevard?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen als je een amerikaans ip-adres hebt (of VPN)
Ik zag in ieder dat Denise Richards ook nog langskomt en de episode die we nu gezien hebben is volgens mij niet de 1e van seizoen omdat die nieuwe QB nog geintroduceerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |