Why? what happend?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
Als ik het goed heb is alleen die neger gearresteerd en dat maakt een 2e seizoen wel wat moeilijker.
Het is toch allang geshot.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:11 schreef Frag_adder het volgende:
Als ik het goed heb is alleen die neger gearresteerd en dat maakt een 2e seizoen wel wat moeilijker.
Hij is gepakt met een hele lading drugs.quote:
Iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef JDx het volgende:
Lol, zit je in een lichte hitserie en ga je 20 jaar de bak in, doei leven.
Ja daar dacht ik ook al overquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef JDx het volgende:
Lol, zit je in een lichte hitserie en ga je 20 jaar de bak in, doei leven.
De 21e, 04:00 NL tijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef Splutje het volgende:
Wat een vette serie ditKlopt het dat 20 oktober seizoen 2 begint?
En weet iemand trouwens hoe die chick heet met die verknipte vader?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef bietelboer het volgende:
Yeah dalijk kijken onder het genot van een bak koffie en een stokbroodje!
Zou de 21ste toch pas komen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Blue Mountain State S02E01 The Fingering HDTV XviD-FQM
Hij is al uit
Kan volgens mij alleen als je een amerikaans ip-adres hebt (of VPN)quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
weet iemand hoe ik de filmpjes op Spike kan afspelen?
Queens Boulevard?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen als je een amerikaans ip-adres hebt (of VPN)
Ik zag in ieder dat Denise Richards ook nog langskomt en de episode die we nu gezien hebben is volgens mij niet de 1e van seizoen omdat die nieuwe QB nog geintroduceerd wordt
Haha, mooie baas. Jij leeft echt helemaal in de Entourage wereld he.quote:
quote:Ik ook niet en die hele verhaallijn Cheerleadertry-out verhaallijn vond ik ook een beetje vreemd.Op donderdag 21 oktober 2010 12:30 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind die nieuwe negert niet cool.
Wat voor serie is Community, is dat grappig? Jij kijkt namelijk bazenseries.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef JDx het volgende:
Gelukkig komt Blue Mountain State op dinsdag, Big Bang op donderdag en Community op zaterdag uit, zodat ik woensdag, vrijdag en zondag iets te kijken heb. Maar verveel me nu toch wel, nog iemand een leuke comedy?
Yep, is mijn nieuwste ontdekking, en seizoen 2 is net begonnen en is nu alweer net zo goed als seizoen 1!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Wat voor serie is Community, is dat grappig? Jij kijkt namelijk bazenseries.
Ok, kijk nu de 1e aflevering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Community was vorig seizoen veruit de beste comedy imo
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Zullen we het hier over BMS houden? Want vannacht Ep4
Hij was weer vetquote:Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef Houniet het volgende:
De nieuwe is erblue.mountain.state.s02e05.720p.hdtv.x264-ctu.mkv
Klein beetje wel jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Houniet het volgende:
Hahaha Dreams!!!!
En dat zusje wordt met de episode lievvevevefffer![]()
.
En die vrouw van de trainert, wat een geil wijf zeg. Lijkt wel op Denise Richards.
Grapje dit?quote:Op zondag 5 december 2010 23:07 schreef Houniet het volgende:
Hahaha Dreams!!!!
En dat zusje wordt met de episode lievvevevefffer![]()
.
En die vrouw van de trainert, wat een geil wijf zeg. Lijkt wel op Denise Richards.
Godverdomme inderdaad. En paddo'squote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef n0ir het volgende:
Haha goeie aflevering! En wat waren de dames weer ontzettend lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |