abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76776847
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja! Terug naar Bosnië!

[ afbeelding ]
Is dat meki ?? daar in het midden ?
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:20:34 #52
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76776910
Waarom mag er nooit een geloofsovertuiging in een bericht staan behalve als het positief is .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_76776942
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Meki het volgende:
Kijk naar deze held die meer dan 80 KM heeft gereden om het geld terug te brengen
Wie heeft die rit betaald ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:21:12 #54
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76776944
In de titel van je nieuwsbericht zit zo'n smerige spelfout dat ik zeker weet dat je hem er zelf in hebt gezet om het woord islamitisch te benadrukken.
pi_76776970
quote:
Van een beloning wilde hij niets weten. Als rechtgeaarde moslim kan hij dat niet accepteren, zei hij.
Hij accepteert ook geen fooien? Nogal logisch dat hij blut is .
pi_76777175
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Bob-B het volgende:
In de titel van je nieuwsbericht zit zo'n smerige spelfout dat ik zeker weet dat je hem er zelf in hebt gezet om het woord islamitisch te benadrukken.
geef hem nu eens een kans joh
pi_76777236
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef C_N het volgende:

[..]

Is dat meki ?? daar in het midden ?
Nee, dat is Opa Meki. Die stierf in het concentratiekamp Viel dronken uit een wachttoren
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76777626
Toevallig - ook in NY!- hetzelfde meegemaakt, met de taxi van Brooklyn naar de Ferry onderin Manhattan..
Nou ja het was geen 21 duidend dollar.
Taxichauffeur was een Indaas uitziende man, armelijke taxi met flikkerende gekleurde tierlantijntjes op zijn raam je kent wel

Was net aangekomen en zou even blijven, had dus veel bagage grote tassen en een koffertje
Had al mijn cheques passen en losgeld in de flap van mijn agenda gestopt
Moest natuurlijk de taxi betalen (nog niks hoor) incl tip

We nemen de ferry naar vrienden op Staten island, kom ik daar thuis aan en ineens denk ik shit. Mijn agenda . Het was savonds tegen tienen dus wij weer pakweg 20 minuten met de Ferry terug (downtown aangifte doen)

Staat die taxichauffeur daar gewoon te wachten, zwaaiend met mijn agenda.

Kun je je voorstellen? Na een uur en 20 minuten. Wat een heilige.

Natuurlijk hebben we wat gegeven (geloof iets van 25 dollar ofzo) en gelukkig nam hij dit aan, naast de knuffel

Dit zijn mooie verhalen

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 13-01-2010 20:40:18 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_76777925
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Bob-B het volgende:
Zo slim is hij nou ook weer niet.
pi_76778195
Woopie, Meki-topic.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:52:32 #61
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76778411
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Tahiti het volgende:
Een moslim die iets goed doet is inderdaad nieuwswaardig
Een moslim die slecht in het nieuws komt is ook nieuwswaardig.

Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:57:13 #62
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76778609
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Manono het volgende:
Toevallig - ook in NY!- hetzelfde meegemaakt, met de taxi van Brooklyn naar de Ferry onderin Manhattan..
Nou ja het was geen 21 duidend dollar.
Taxichauffeur was een Indaas uitziende man, armelijke taxi met flikkerende gekleurde tierlantijntjes op zijn raam je kent wel

Was net aangekomen en zou even blijven, had dus veel bagage grote tassen en een koffertje
Had al mijn cheques passen en losgeld in de flap van mijn agenda gestopt
Moest natuurlijk de taxi betalen (nog niks hoor) incl tip

We nemen de ferry naar vrienden op Staten island, kom ik daar thuis aan en ineens denk ik shit. Mijn agenda . Het was savonds tegen tienen dus wij weer pakweg 20 minuten met de Ferry terug (downtown aangifte doen)

Staat die taxichauffeur daar gewoon te wachten, zwaaiend met mijn agenda.

Kun je je voorstellen? Na een uur en 20 minuten. Wat een heilige.

Natuurlijk hebben we wat gegeven (geloof iets van 25 dollar ofzo) en gelukkig nam hij dit aan, naast de knuffel

Dit zijn mooie verhalen
En wederom geen Telegraaf te bekennen op dat soort momenten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76778877
Waarom moet uberhaupt Islamitische er weer bij staan? Dat is toch niet relevant.
pi_76778956
Goed te lezen dat er ook eerlijke Moslims bestaan
Over verstand zullen we het maar niet hebben
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76779071
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Mestras het volgende:
Waarom moet uberhaupt Islamitische er weer bij staan? Dat is toch niet relevant.
dat heb meki er aan geplakt.
pi_76779587
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Ryon het volgende:

[..]
En wederom geen Telegraaf te bekennen op dat soort momenten.

De New york Times is beter
Jusqu'ici tout va bien...
pi_76780888
Het is geen nieuws.

Dit zul je ook niet rap lezen in de telegraaf terwijl het toch een heel wat diepgaander artikel is wat wel leeswaarde heeft:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:45:54 #68
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_76781267
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef fokyou2010 het volgende:
Het is geen nieuws.

Dit zul je ook niet rap lezen in de telegraaf terwijl het toch een heel wat diepgaander artikel is wat wel leeswaarde heeft:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
Wat een mongool.
pi_76781415
Een taxi nemen van manhattan naar penn station? En die rotmoslim heeft die toeristen niet eens ff verteld dat penn station gewoon IN manhattan ligt, en ze voor niks een taxiritje laten betalen?
Kijk, zo pakken ze je he, braaf 21.000 euro teruggeven, maar ondertussen SCHANDE!
pi_76786895
Allereerst is dit natuurlijk geweldig, er zijn niet veel mensen die dit doen namelijk. Maar Meki, vanwaar toch altijd die eenzijdige berichten van je? Als ik jou berichten soms lees lijkt het net alsof alleen moslims goede mensen kunnen zijn. Kijk, jij vind de PVV dan weer eenzijdig, en daar ben ik het ook absoluut mee eens, maar eigenlijk doe je exact hetzelfde als de PVV. Alleen draai jij de rollen nu om uiteraard.

En nee, ik ben ook geen linkse rakker, want die kunnen Nederland ook op elke manier vernielen. Geen PVV en geen linkse partij voor mij dus. Momenteel blijft er sowieso weinig interessants over om een juiste partij nadrukkelijker te volgen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:20:10 #71
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76787049
Hulde voor deze taxichauffeur, held!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_76787372
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk als jij alleen de telegraaf leest ben jij gehersenspoeld en vindt dan alle moslims slecht en dieven.

Kijk eens langer dan je neus !
ik lees die bagger krant van sjuul paradijs niet en geloof al helemaal niet in Wilders. Maar dat wil niet meteen zeggen dat ik niet kritisch ben op godsdienstwaanzinnigen zoals jij de gelijk beginnen te kwijlen als er eens een moslim positief in het nieuws komt
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:25:42 #73
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_76787377
Meki maakt zichzelf weer eens belachelijk!
Wat een debiel is het toch ook!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_76787474
Modje, doe eens een schopje GC.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuws
pi_76790206
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Meki het volgende:
Hulde voor deze eerlijke man. Ik word altijd blij en emotioneel als ik zulke nieuwsberichten lees en blij als er nog eerlijke mensen zijn in de wereld.
Ik ben het met Meki eens. Mooi om te zien, deze eerlijkheid. Iedereen die wel eens iets (waardevols) is verloren weet hoe dit voelt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')