Is dat meki ?? daar in het midden ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja! Terug naar Bosnië!
[ afbeelding ]
Wie heeft die rit betaald ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Meki het volgende:
Kijk naar deze held die meer dan 80 KM heeft gereden om het geld terug te brengen
Hij accepteert ook geen fooien? Nogal logisch dat hij blut isquote:Van een beloning wilde hij niets weten. Als rechtgeaarde moslim kan hij dat niet accepteren, zei hij.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Bob-B het volgende:
In de titel van je nieuwsbericht zit zo'n smerige spelfout dat ik zeker weet dat je hem er zelf in hebt gezet om het woord islamitisch te benadrukken.
Nee, dat is Opa Meki. Die stierf in het concentratiekampquote:
Zo slim is hij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Bob-B het volgende:
In de titel van je nieuwsbericht zit zo'n smerige spelfout dat ik zeker weet dat je hem er zelf in hebt gezet om het woord islamitisch te benadrukken.
Een moslim die slecht in het nieuws komt is ook nieuwswaardig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Tahiti het volgende:
Een moslim die iets goed doet is inderdaad nieuwswaardig
En wederom geen Telegraaf te bekennen op dat soort momenten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Manono het volgende:
Toevallig - ook in NY!- hetzelfde meegemaakt, met de taxi van Brooklyn naar de Ferry onderin Manhattan..
Nou ja het was geen 21 duidend dollar.
Taxichauffeur was een Indaas uitziende man, armelijke taxi met flikkerende gekleurde tierlantijntjes op zijn raam je kent wel
Was net aangekomen en zou even blijven, had dus veel bagage grote tassen en een koffertje
Had al mijn cheques passen en losgeld in de flap van mijn agenda gestopt
Moest natuurlijk de taxi betalen (nog niks hoor) incl tip
We nemen de ferry naar vrienden op Staten island, kom ik daar thuis aan en ineens denk ik shit. Mijn agenda . Het was savonds tegen tienen dus wij weer pakweg 20 minuten met de Ferry terug (downtown aangifte doen)
Staat dietaxichauffeur
daar gewoon te wachten, zwaaiend met mijn agenda.
Kun je je voorstellen? Na een uur en 20 minuten. Wat een heilige.
Natuurlijk hebben we wat gegeven (geloof iets van 25 dollar ofzo) en gelukkig nam hij dit aan, naast de knuffel
Dit zijn mooie verhalen
dat heb meki er aan geplakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Mestras het volgende:
Waarom moet uberhaupt Islamitische er weer bij staan? Dat is toch niet relevant.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
En wederom geen Telegraaf te bekennen op dat soort momenten.
Wat een mongool.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef fokyou2010 het volgende:
Het is geen nieuws.
Dit zul je ook niet rap lezen in de telegraaf terwijl het toch een heel wat diepgaander artikel is wat wel leeswaarde heeft:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
ik lees die bagger krant van sjuul paradijs niet en geloof al helemaal niet in Wilders. Maar dat wil niet meteen zeggen dat ik niet kritisch ben op godsdienstwaanzinnigen zoals jij de gelijk beginnen te kwijlen als er eens een moslim positief in het nieuws komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk als jij alleen de telegraaf leest ben jij gehersenspoeld en vindt dan alle moslims slecht en dieven.
Kijk eens langer dan je neus !
Ik ben het met Meki eens. Mooi om te zien, deze eerlijkheid. Iedereen die wel eens iets (waardevols) is verloren weet hoe dit voelt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Meki het volgende:
Hulde voor deze eerlijke man. Ik word altijd blij en emotioneel als ik zulke nieuwsberichten lees en blij als er nog eerlijke mensen zijn in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |