Yep.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
De regering zal wel gek zijn ook, Tweede Kamer staat als hongerige wolven te wachten. Nachtje slapen scheelt vast.
Misschien is het allemaal wel een stuk minder chaos dan de mensen die niet bij de besprekingen zitten ervan maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef Perrin het volgende:
Best pijnlijk eigenlijk, deze chaos in de kamer.
Wat is dat nu weer voor inhoudsloze respons, lul niet zo slap.quote:
Deed me denken aan Phoenix Wright, dat Nintendo DS rechtbank spelletje. Kenners zullen snappen wat ik bedoel.quote:
Ik ga vast een uurtje liggen, daarna ga ik met chips en cola bij de tv zitten.quote:
En pas om 22:00 debatquote:
Wat is moeilijk aan het woord coalitie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor inhoudsloze respons, lul niet zo slap.
Ook het geduld van de PvdA-fractie raakt een keer op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is moeilijk aan het woord coalitie?
clientquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Klopkoek het volgende:
'Indicatie', alsof ze over een patient praten.
Kamer moet met zichzelf maar gaan debatteren, zonder ministers. Maar Balkenende erbij halen zonder verklaring is nutteloosquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef rubbereend het volgende:
Het kabinet heeft deze onduidelijkheid zelf geschapen en nu moet de 2e kamer maar wachten? Had Balkenende gisteren maar een fatsoenlijke reactie moeten geven
Ik wilde net zeggen: die doet het goed de laatste tijd. Helder, duidelijk en lijkt de positie van Samsom te verdringen in hiėrarchie.quote:
Met wie gaan ze dan debateren? CDA kamerleden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kamer moet met zichzelf maar gaan debatteren, zonder ministers. Maar Balkenende erbij halen zonder verklaring is nutteloos
Kan hij komen uitleggen wat er aan de hand is, mag hij open kaart komen spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kamer moet met zichzelf maar gaan debatteren, zonder ministers. Maar Balkenende erbij halen zonder verklaring is nutteloos
JOh, in maart vorig jaar waren er crisis besprekingen. Die duurde 3 weken. Ook dat vond de kamer te lang. Nu gaat opportunist Rutte mekkeren over 24 uur. Voor een parlement duurt het altijd te lang. Het gaat ze om de 15 minutes of fame.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook het geduld van de PvdA-fractie raakt een keer op.
Zijn verklaring van gisteren telt niet meer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Yeah, right. Dat gaat echt niet meer door vanavond.quote:
De MP en beide vice-premiers moeten verplicht aanwezig zijn bij een spoeddebat dat hen aangaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Met wie gaan ze dan debateren? CDA kamerleden?
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Met wie gaan ze dan debateren? CDA kamerleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |