Nee joh, das gewoon weer een beerquote:
hebben?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik zit nu al paar minuten te kijken, maar ik kan die kut kat niet vinden.
+1quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef TheDutchguy het volgende:
The fuck, ben je blindquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef TheDutchguy het volgende:
Omdat het een beer is..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef TheDutchguy het volgende:
Er-zit-geen-kat-in-de-paint. Het is een beerquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef TheDutchguy het volgende:
De beer had ik snel, die kat duurde wat langer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Ensaf het volgende:
't Is dat ik het zelf gepaint heb, anders had ik die kat en beer ook niet zo snel gevonden.
Iemand die beide al gespot heeft?
Zijn het er twee? Nou, nog even door speuren voor de beer dan!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Ensaf het volgende:
't Is dat ik het zelf gepaint heb, anders had ik die kat en beer ook niet zo snel gevonden.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zijn het er twee? Nou, nog even door speuren voor de beer dan!
Nu heb ik hem ook gevondenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef Dropdown het volgende:
[..], ik zag de beer eerder dan die kat.
Maar ik zie niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Ensaf het volgende:
Ik zie ook niks bijzondersquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, nu heb ik ook een probleem, ik ben zwakzinnig, en ik zit bij die sneeuwpop te kijken, maar ik zie verdomme geen beerkat
Dat is natuurlijk om aan te geven dat dat meisje het verschil niet weet tussen d en dt.quote:
quote:
Een paint van mij verfilmd!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef MichelWuyts het volgende:
weth welke kat?:P
omcirkelen die handel
Dude, Ensaf pmed mij of ik er een fimpje van wil maken, wat willen jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop daar eens mee man, autist.
Tof, ik zal je ff pm'en of je een trein wil koppen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dude, Ensaf pmed mij of ik er een fimpje van wil maken, wat willen jullie eigenlijk?
Don't feed the Paul
Eigenlijk verdient dit filmpje een eigen topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |