Gheghe.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:05 schreef Stiemie het volgende:
En het valt ook op dat ze nu ineens bij alles waar ze geen zin in heeft ook "auw" heeft. Volgens mij gaat ze voor een oscar voor beste vrouwelijke bijrol
Ik zou haar laten gaan, met mededeling van jouw twijfels aan de leidsters en achterlating van je tel.nr.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef Stiemie het volgende:
Nu twijfel ik dus heel erg of ze morgen nou wel of niet naar de opvang moet. Ze wil zelf wel en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk ook wel even aan toe benMorgenavond ben ik ook al alleen thuis dus even een kleine adempauze is best welkom zeg maar
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef appelsap het volgende:
Stiemie, hoor je ook helemaal niks aan haar stem? Of kan je het niet uit haar lichaamshouding opmaken?
Wat lijkt me dat moeilijk zeg...
Als ik even druk ben dan zeg ik tegen Damian: Als er iets is, dan mag je mij roepen. Zodra hij roept om een onzinnige reden dan vertel ik hem dat dat niet de bedoeling is en dat als ik klaar ben ik bij hem kom kijken. Als hij me met een goede reden roept dan zeg ik altijd dat ik het erg goed vind dat hij me geroepen heeft. Misschien kan je aan Linde uitleggen dat jullie het niet leuk vinden als ze telkens huilt en dat ze jullie ook best mag roepen als er iets is. Zoals ik hier lees begrijpt Linde al erg veel, dus misschien dat het toch effect heeft.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef Stiemie het volgende:
Veel plezier morgen Meike bij Plop! Zo ver zijn wij nog lang niet Karin met zindelijkheid. Volgens mij heeft Linde echt nog geen idee wanneer ze plast. Ze heeft een papier op haar deur hangen met 7 vakjes en elke keer poepen of plassen op het potje levert een sticker op. Zeven stickers is een cadeautje. Maar ze blijft nu al zeker 2 maanden op 2 stickers hangen. En daarvan is 1 sticker van laatst toen ze verplicht op het potje moest omdat we urine op moesten vangen![]()
Chaca we horen haar ook altijd eerst uit vragen het ook altijd aan haar hoor. Wat is er aan de hand, waar heb je pijn? Ze kan alleen echt volhouden dat ze pijn heeft als ze bv op moet ruimen en de pijn is dan haleluja! verdwenen als alles opgeruimd isIk zeg ook wel eens van "Ja als jij steeds au zegt weet mama niet wanneer ze je echt moet troosten omdat je pijn hebt" maar ik heb niet het idee dat het haar echt veel kan schelen op dat moment.
Ruben is regelmatig bij de buren, maar dat voelt bijna familiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef YPPY het volgende:
Dat dramaqueen gebeuren is hier natuurlijk ook bekend.Stiekem vind ik het wel fijn dat een vriendinnetje van het kdv hetzelfde doet, dan weet ik dat het heel normaal is. Grappig is wel dat ze het meestal ombeurten doen en dan gaat de ander dom staan kijken van: "wat doet die nou vreemd
was is er nou?" en 5 minuten later omgekeerd.
![]()
Nu zit ze weer in een ontzettend schattige fase.
Afgelopen donderdagochtend moest ik een keertje extra werken. Ze is toen bij een vriendinnetje geweest. Voor de allereerste keer helemaal alleen, zonder familie. Het ging helemaal goed. Nou komen we daar ook wel vaak en kent ze die moeder ook goed, maar toch, het is wel weer een stap. Binnenkort eens afspreken met een ander vriendinnetje, daar zou ze nog een keertje pannenkoeken gaan eten zonder mij. Die woont verder weg, weer een stapje naar zelfstandigheid.
Leuk heh :-)quote:Op maandag 25 januari 2010 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha heeft eig. altijd nog rompers aan maar van de week had ik een boxershortje gekocht. Ik stond net met de tranen in mijn ogen om die spillepootjes onder die pijpjes uit. Mooie onnerbroek! zoals hij zelf zei!![]()
Wat een weekdier ben ik toch!
Erg he?quote:
\quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:16 schreef Vivi het volgende:
. Ik kan natuurlijk wel zijn vader extreem prijzen na het doen van een nr. 2?!
*proest*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:21 schreef Vivi het volgende:
. En dan heel nadrukkelijk zo van: " Ja Dean, mama rook meteen dat papa een poepie op de wc had gedaan .."
.
hahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef chacama het volgende:
En niet alleen Ik moet. Nee.... JIJ MOET.....(vul maar in):
mijn jas pakken...........nee, ik wil het zelluf doen
mijn beker pakken..............neee, ik hoef niet drinken
mij bed brengen..........neeeeee, niet tillen.
bij mij liggen....... neeeeee, niet weg gaan.
We gaan, kom je jas aan:
Neeee, even wachten IK MOET nog tv afkijken.
Niet op de bank springen
NIet je zus pesten
Niet stampen op de trap
Ohhhhh ja! Stiemie we doen lekker met je mee
Ik ben er zelf ook heeel trots opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet wel lachen om je hyacinth hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |